NIet meteen na de eerste date neucken en niet ieder schot is meteen raak. Ik geef ze wat spelingquote:Op woensdag 15 april 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
9 maanden toch? Of hebben bitterballen een langere draagtijd
Eerst ff leren kennen voor het batsenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
9 maanden toch? Of hebben bitterballen een langere draagtijd
Nee joh zijn hele lieve mensen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
nou ja het is wel zo dat je in landen waar men overwegend islamitisch is als vrouw gewoon een onzekere positie hebt
Nee johquote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat er ineens een vreemde tandenborstel in mijn badkamer.
het is ook al eerder voorgekomen dat bv in dubai of een ander emiraat een buitenlandse vrouw aangifte heeft gedaan van verkrachting en daar zelf de schuld van kreeg.quote:
O ja, dat is wel verstandig.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NIet meteen na de eerste date neucken en niet ieder schot is meteen raak. Ik geef ze wat speling
Ja, en hij moet leren richten van anderhalve meter afstand. Daar gaat ook wat tijd overheen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerst ff leren kennen voor het batsen
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en hij moet leren richten van anderhalve meter afstand. Daar gaat ook wat tijd overheen.
Klopt. Maar daarom zijn alle moslims niet ineens supereng ofzo...quote:Op woensdag 15 april 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook al eerder voorgekomen dat bv in dubai of een ander emiraat een buitenlandse vrouw aangifte heeft gedaan van verkrachting en daar zelf de schuld van kreeg.
niet dat ze allemaal slecht zijn maar als vrouw moet je gewoon oppassen
Echt hoorquote:
Zeker! Maar niet ieder 'moslimland' valt over een kam te scheren. Er zitten daadwerkelijk veilige landen bij. Veilig als in dat ze van de overheid hetzelfde label krijgen als enkele Balkanlanden.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
nou ja het is wel zo dat je in landen waar men overwegend islamitisch is als vrouw gewoon een onzekere positie hebt
Jaquote:Op woensdag 15 april 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en hij moet leren richten van anderhalve meter afstand. Daar gaat ook wat tijd overheen.
nee zeker niet. ik zou zeker graag naar die landen gaan maar niet alleen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar daarom zijn alle moslims niet ineens supereng ofzo...
In Hongarije ookquote:Op woensdag 15 april 2020 23:16 schreef Bos81 het volgende:
In India heerst ook niet echt een vrouw-vriendelijke cultuur heb ik het idee. Daar moet de vrouw het hele huishouden doen, terwijl manlief met zijn benen omhoog op de bank zit..
Of vergis ik me??![]()
![]()
Nou ja libanon is tegenwoordig oo niet meer zo vooruitstrevend als het ooit was bv. Jordanie oogt veilig maar als je in discussie komt met een vrome moslim kan het ook verkeerd uitpakkenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik zal maar niet zeggen dat ik in mijn eentje door een stuk of 11 Zuid-Amerikaanse landen heb gereisd, oh, oeps
.
[..]
Zeker! Maar niet ieder 'moslimland' valt over een kam te scheren. Er zitten daadwerkelijk veilige landen bij. Veilig als in dat ze van de overheid hetzelfde label krijgen als enkele Balkanlanden.
Snap ik.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee zeker niet. ik zou zeker graag naar die landen gaan maar niet alleen.
de keren dat ik er was heb ik al mijn positie als vrouw ervaren dus
Dat laatste krijg ik in m'n flat nog wel voor elkaarquote:Op woensdag 15 april 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja libanon is tegenwoordig oo niet meer zo vooruitstrevend als het ooit was bv. Jordanie oogt veilig maar als je in discussie komt met een vrome moslim kan het ook verkeerd uitpakken
In een discussie met een moslim gewoon geen religie erbij halen, dan zijn het gelijk een stelletje jankzakken.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja libanon is tegenwoordig oo niet meer zo vooruitstrevend als het ooit was bv. Jordanie oogt veilig maar als je in discussie komt met een vrome moslim kan het ook verkeerd uitpakken
nee kloptquote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste krijg ik in m'n flat nog wel voor elkaar.
Maar ach, reizen blijft altijd uitkijken, sommige plekken zijn een absolute no go, maar 100% veilige plekken vind je nergens.
Alles kan overal misgaan. Aanpassen. In Rome do as the Romans doquote:Op woensdag 15 april 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanname dat ik nog nooit iets over reizen in het Midden-Oosten heb gelezen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Leer er eerst over.
https://www.islamenkoran.nl/mag-een-vrouw-alleen-reizen/
Zuid Amerikaanse landen zijn heel anders.
Witte broodjes met een bolletje ijs etenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles kan overal misgaan. Aanpassen. In Rome do as the Romans do
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |