Nee, dat ook niet. Nou ja, we zien wel wat er van komt.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ook niet op de zaken vooruit lopen :p
MIj beledig je niet zo snel hoor. Maar dat laatste is vaak wel een probleem voor een autist ja..quote:Op woensdag 15 april 2020 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Wil niemand beledigen
Maar kunnen slecht tegen verandering en onverwachte zaken toch?
Nu al?quote:
Over een maand of 10?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet. Nou ja, we zien wel wat er van komt.
Ik wil het ook zeker zien! Maar niet in m'n eentjequote:Op woensdag 15 april 2020 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Hoewel India ook heel prachtig schijnt te zijn.
Klopt. Behalve de gestoorde regering lijkt het land me prima te doen en aardige mensen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In iran kunnen ze hem nog losjes op het hoofd doen :p
ja bizar hequote:Op woensdag 15 april 2020 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt. Behalve de gestoorde regering lijkt het land me prima te doen en aardige mensen.
Maar het westen heult liever met de Saoedi's
Wat ontzettend fout dit.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon alleen gaan toch.
Ik zou oprecht liever soloreizen in 'moslimlanden' dan in bijvoorbeeld India. India is op dit moment eigenlijk het enige land waar ik niet alleen wil reizen.
Jij wil gewoon je eigen sleutel van de ambtswoningquote:Op woensdag 15 april 2020 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu al?
Maar vond je prima burgervader tot dat comment
OKee. Dan kun je beter met een gezelschap gaan ja..quote:Op woensdag 15 april 2020 23:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil het ook zeker zien! Maar niet in m'n eentje. Als ik verhalen van vrouwelijke soloreizigers hoor is het intimidatiegehalte daar zo hoog dat je wekelijks huilend in bed ligt en de mooie dingen in het land het niet eens meer waard zijn
...
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij wil gewoon je eigen sleutel van de ambtswoning
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ontzettend fout dit.
Je weet me God niet wat de gevaren zijn en hoe die mensen tegen je aankijken.
Stel je aan..quote:Op woensdag 15 april 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ontzettend fout dit.
Je weet me God niet wat de gevaren zijn en hoe die mensen tegen je aankijken.
NIet meteen na de eerste date neucken en niet ieder schot is meteen raak. Ik geef ze wat spelingquote:Op woensdag 15 april 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
9 maanden toch? Of hebben bitterballen een langere draagtijd
Eerst ff leren kennen voor het batsenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
9 maanden toch? Of hebben bitterballen een langere draagtijd
Nee joh zijn hele lieve mensen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
nou ja het is wel zo dat je in landen waar men overwegend islamitisch is als vrouw gewoon een onzekere positie hebt
Nee johquote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat er ineens een vreemde tandenborstel in mijn badkamer.
het is ook al eerder voorgekomen dat bv in dubai of een ander emiraat een buitenlandse vrouw aangifte heeft gedaan van verkrachting en daar zelf de schuld van kreeg.quote:
O ja, dat is wel verstandig.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NIet meteen na de eerste date neucken en niet ieder schot is meteen raak. Ik geef ze wat speling
Ja, en hij moet leren richten van anderhalve meter afstand. Daar gaat ook wat tijd overheen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerst ff leren kennen voor het batsen
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en hij moet leren richten van anderhalve meter afstand. Daar gaat ook wat tijd overheen.
Klopt. Maar daarom zijn alle moslims niet ineens supereng ofzo...quote:Op woensdag 15 april 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is ook al eerder voorgekomen dat bv in dubai of een ander emiraat een buitenlandse vrouw aangifte heeft gedaan van verkrachting en daar zelf de schuld van kreeg.
niet dat ze allemaal slecht zijn maar als vrouw moet je gewoon oppassen
Echt hoorquote:
Zeker! Maar niet ieder 'moslimland' valt over een kam te scheren. Er zitten daadwerkelijk veilige landen bij. Veilig als in dat ze van de overheid hetzelfde label krijgen als enkele Balkanlanden.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
nou ja het is wel zo dat je in landen waar men overwegend islamitisch is als vrouw gewoon een onzekere positie hebt
Jaquote:Op woensdag 15 april 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en hij moet leren richten van anderhalve meter afstand. Daar gaat ook wat tijd overheen.
nee zeker niet. ik zou zeker graag naar die landen gaan maar niet alleen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar daarom zijn alle moslims niet ineens supereng ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |