^^quote:Op woensdag 15 april 2020 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Dubai, echt 0.0 behoefte daar ooit heen te gaan
Skiwi houdt wel een oogje in het zeilquote:Op woensdag 15 april 2020 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig wonen jullie er ook (bijna) naast
Prima mensen hoor, Polen. Maar op een kluitje in ern Polenhotel. Meh..
Uhm.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voetbalvrouwen in de lucht, die trekken me echt niet
Ik wil nog steeds heel graag naar Libanon en Jordanië en misschien Oman en eigenlijk ook wel Iranquote:Op woensdag 15 april 2020 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee muslimland hoef ik ook niet heem. Beetje apencultuur sponsoren nee dankje
En anders vlucht ik naar de burgemeesterquote:Op woensdag 15 april 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Skiwi houdt wel een oogje in het zeil
Iran vind ik ook fascinerend. Lijkt me een tof land om rond te reizenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds heel graag naar Libanon en Jordanië en misschien Oman en eigenlijk ook wel Iran.
Moslim zijn/worden is een absolute nee voor me, in een moslimland wonen ook wel, maar de cultuur en kunst tijdelijk meemaken en bewonderen is tof.
wil ook wel naar die landen ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds heel graag naar Libanon en Jordanië en misschien Oman en eigenlijk ook wel Iran.
Moslim zijn/worden is een absolute nee voor me, in een moslimland wonen ook wel, maar de cultuur en kunst tijdelijk meemaken en bewonderen is tof.
Go on, do thatquote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel eerst even bellen hoor. Mijn autisme handelt onaangekondigd bezoek slechtquote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En anders vlucht ik naar de burgemeesterBuren moeten wat voor elkaar over hebben
Eensquote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Surfboy straksquote:Op woensdag 15 april 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil ook wel naar die landen ja.
moet ik eerst een welwillend slachtoffer vinden om dat samen mee te doen :p
Die zijn er wel genoeg te vinden denk ik hoor. Open er een topic over en kandidaten te over...quote:Op woensdag 15 april 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil ook wel naar die landen ja.
moet ik eerst een welwillend slachtoffer vinden om dat samen mee te doen :p
Iran lijkt me een machtig mooi land, en nee niet alleen omdat m'n schoonpa ervandaan komt.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat gaat niet he? Als ik moet vluchten moet ik vluchten..quote:Op woensdag 15 april 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel eerst even bellen hoor. Mijn autisme handelt onaangekondigd bezoek slecht
In iran kunnen ze hem nog losjes op het hoofd doen :pquote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iran lijkt me een machtig mooi land, en nee niet alleen omdat m'n schoonpa ervandaan komt.
Maar het feit dat als ik daarheen zou gaan ik een fors deel van de dag een vrouw met hoofddoek naast me heb stuit me ietwat tegen de borst
ja maar ook niet op de zaken vooruit lopen :pquote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, je moet er positief in staan, toch?
Sinds wanneer kunnen autisten geen sociale mensen zijn ??quote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaat niet he? Als ik moet vluchten moet ik vluchten..
Autisme. En dat is burgemeester![]()
Burgemeesters moeten mensenmensen zijnSociaal enzo
Altijd knap hoe vrouwen daar zo makkelijk overheen stappen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |