Nee maar ik vind het een rotland, denk maar hieraan als je weer een IG model luxe ziet doen in Dubai.quote:
Zij bouwen een gebouw dat 1 miljard kost en ik snap niet eens wat 1 miljard isquote:Op woensdag 15 april 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
het is gestoord wat ze daar allemaal doen
Burj al Arab heeft de hoogste atriumhal van de wereld (180 meter). Het volume van het atrium is groter dan dat van het Dubai World Trade Center, dat met 38 verdiepingen voorheen het hoogste gebouw in Dubai was. Ook het Vrijheidsbeeld zou samen met zijn voetstuk in het atrium passen.
De kosten voor de bouw zijn geschat op US$1 miljard[2].
waarom denk je dat taghi daar zatquote:Op woensdag 15 april 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het een rotland, denk maar hieraan als je weer een IG model luxe ziet doen in Dubai.
https://revu.nl/artikel/2(...)r-seks-met-een-sjeik
Door het uitleveringsverbod?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom denk je dat taghi daar zat
Ja, ik ken de verhalen. Een vriendin van me was stewardess bij Emirates. Die had daar heel wat verhalen over.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het een rotland, denk maar hieraan als je weer een IG model luxe ziet doen in Dubai.
https://revu.nl/artikel/2(...)r-seks-met-een-sjeik
nou ja het raakt een keer op.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zij bouwen een gebouw dat 1 miljard kost en ik snap niet eens wat 1 miljard is. Miljoen, miljard, mijn inschattingsvermoging kan niet bij het verschil
.
Opgepakt of kan ie niet meer terug?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
Zit die Lil Kleine nou eigenlijk nog steeds vast in Dubai?
Sukkel, je vrouw en baby meenemen naar een gebied met negatief reisadvies wegens een pandemie.
Nee absoluut niet. Die slechte smaak luxe trekt me helemaal niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ken de verhalen. Een vriendin van me was stewardess bij Emirates. Die had daar heel wat verhalen over.
Geen landen waar ik zelf ooit heen zou willen.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Joh, da’s handig als je de badkamer wil verbouwen.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Die slechte smaak luxe trekt me helemaal niet.
Maar vertel meer over haar. Leuke vrouwen, stewardessen!
Vriendin van me is er nu stewardess.. Geen pretje daar met de lockdown.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ken de verhalen. Een vriendin van me was stewardess bij Emirates. Die had daar heel wat verhalen over.
Geen landen waar ik zelf ooit heen zou willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, zij Is heel leuk. Hongaarse. Woont nu in Den Haag. Bij Liesje in de buurtquote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Die slechte smaak luxe trekt me helemaal niet.
Maar vertel meer over haar. Leuke vrouwen, stewardessen!
Kan niet meer terug. Al zou opgepakt bij dat joch inderdaad ook een zeer goede mogelijkheid kunnen zijnquote:
nee muslimland hoef ik ook niet heem. Beetje apencultuur sponsoren nee dankjequote:Op woensdag 15 april 2020 22:59 schreef Koen66 het volgende:
Dubai, echt 0.0 behoefte daar ooit heen te gaan
Zie je wel USquote:Op woensdag 15 april 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, zij Is heel leuk. Hongaarse. Woont nu in Den Haag. Bij Liesje in de buurtGetrouwd, kind inmiddels.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig wonen jullie er ook (bijna) naastquote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |