Aw ja die was smerig. Toen had ik eigenlijk al bedacht dat ik geen films meer ging kijken.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Toen ik klein US-je was een keer The Towering Inferno gezien, haat aan flats.
Tijdje na mijn scheiding in zo'n kasteel gezeten vlakbij Engelen, duurste huis in de de gehele omtrek, ik had een enorm dakterras boven de ophaalbrug maar werkelijk iedereen kom op dat dakterras kijken en tja als je pas weer vrij bent doe je maar 1 dingquote:Op woensdag 15 april 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
1.4 miljoen en de bovenbuuf ziet wat je op je boterham hebt als je op je terras zit
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nieuwe vriend Bitterbal:[ afbeelding ]
Die lift in die hoogste toren van Shanghai was ook een belevenis.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
in dubai ben ik deze geweest. machtig. alleen de lift is al een spektakel
[ afbeelding ]
Als je vrij dichtbij bent lijkt het alsof die in het beeld geshopt is. Prachtige togen
hoe heet dat gebouw?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lift in die hoogste toren van Shanghai was ook een belevenis.
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
ik ga z nog paar moestuintjes planten
Welke?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lift in die hoogste toren van Shanghai was ook een belevenis.
Hihi spektakel snap je.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
in dubai ben ik deze geweest. machtig. alleen de lift is al een spektakel
[ afbeelding ]
Als je vrij dichtbij bent lijkt het alsof die in het beeld geshopt is. Prachtige togen
Ik heb dit al jaren en het is vreselijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
nu kan ik nooit meer normaal naar dat woord kijken
ja ik vond het wel bijzonder. ook leeg. geen ziel of gevoel en teveel mensen met teveel geld :pquote:Op woensdag 15 april 2020 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
Wel gaaf zeg. Ik hoop daar toch ook nog eens te zijn.
De oplage van het weekblad van Engelen steeg wel korte tijd naar recordhoogte dankzij die foto’squote:Op woensdag 15 april 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdje na mijn scheiding in zo'n kasteel gezeten vlakbij Engelen, duurste huis in de de gehele omtrek, ik had een enorm dakterras boven de ophaalbrug maar werkelijk iedereen kom op dat dakterras kijken en tja als je pas weer vrij bent doe je maar 1 ding
quote:Op woensdag 15 april 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen word het betaald
Lol was je daar op overstap van of naar Thailand?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
ben ook voor high tea in burj al arab geweest. meer was te duur
Dat was mijn droom van kinds af aan
binnenkant bekleed met bladgoud
[ afbeelding ]
Prachtig gebouw![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ervaring met die vrouwen?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen word het betaald
neee op vakantie geweest met mijn tante. fucking luxe allemaal. Was erg leukquote:Op woensdag 15 april 2020 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol was je daar op overstap van of naar Thailand?
Tantesquote:
Heeft ze ook geen kinderen? :pquote:Op woensdag 15 april 2020 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tantes.
De mijne heeft m'n weekje Galapagos een beetje gesponsord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |