ja maar das mijn punt niet. Men kijkt op je neerquote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles kan overal misgaan. Aanpassen. In Rome do as the Romans do
Maar dat land heeft vrijwel alleen woestijnen, net als Dubai. Wat zou een westerling daar willen bezoeken?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bizar he
saudi's gaan ook langzaam open voor toerisme
ze hebben daar ook iets van historische dingen :pquote:Op woensdag 15 april 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat land heeft vrijwel alleen woestijnen, net als Dubai. Wat zou een westerling daar willen bezoeken?
Dat klopt toch niet joh.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Witte broodjes met een bolletje ijs eten
nee.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet joh.
Dit klopt niet he @:bitterbal?
Syrië zou ik wel graag willen bezoeken (als het daar ooit weer eens rustig is), daar heb je nog veel echt oude dingen, of wat er nog van over is dan.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat land heeft vrijwel alleen woestijnen, net als Dubai. Wat zou een westerling daar willen bezoeken?
ja, maar Iran heeft ook een hoop natuurschoon, dus dat is een ongelijke strijd.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben daar ook iets van historische dingen :p
Ja precies dit.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das mijn punt niet. Men kijkt op je neer
Brioche Con Gelato. Zoek maar opquote:Op woensdag 15 april 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet joh.
Dit klopt niet he @:bitterbal?
tsja zolang daar geen regering is die redelijk de macht in handen heeft en houdt zal het niet echt rustig worden.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Syrië zou ik wel graag willen bezoeken (als het daar ooit weer eens rustig is), daar heb je nog veel echt oude dingen, of wat er nog van over is dan.
Israël is ook niet geweldig. Al heb ik er een prima tijd gehad in 1998quote:Op woensdag 15 april 2020 23:21 schreef RockNijntje het volgende:
Israël (if counts) was waarschijnlijk makkelijker geweest in m'n eentje dan met gezelschap. Ik kreeg telkens de vraag wat die vijf jongens nou eigenlijk van me waren.
Ziet er uit als een roombroodje alleen krijg je er dan koppijn van als je te snel eetquote:Op woensdag 15 april 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brioche Con Gelato. Zoek maar op
Ja en? Andersom gebeurt dat ook.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das mijn punt niet. Men kijkt op je neer
Israel staat ongeveer bij mij gelijk met Dubai op de lijst van landen waar ik absoluut niet heen hoefquote:Op woensdag 15 april 2020 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Israël is ook niet geweldig. Al heb ik er een prima tijd gehad in 1998
Het is echt gewoon een wit broodje met een kwak ijs. Vond er weinig aanquote:Op woensdag 15 april 2020 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er uit als een roombroodje alleen krijg je er dan koppijn van als je te snel eet
Gaat het toch niet om.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en? Andersom gebeurt dat ook.
Dan hebben ze daar zeker ook gewoon een bruine boterham met een dot kwark er op ofzoquote:Op woensdag 15 april 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is echt gewoon een wit broodje met een kwak ijs. Vond er weinig aan
Mijn neef trouwde daar. Maar ben blij er gewwest te zijn. En was daar in een rustige periode en tien Dana International hey Songfestival won. Ook mijn eerste en enige verjaardag in het buitenlandquote:Op woensdag 15 april 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Israel staat ongeveer bij mij gelijk met Dubai op de lijst van landen waar ik absoluut niet heen hoef
Nee, verder is alles wat je in Italië kunt eten geweldigquote:Op woensdag 15 april 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hebben ze daar zeker ook gewoon een bruine boterham met een dot kwark er op ofzo
Dat krijg je als je tegen iedereen gaat lopen zeiken over hun zonneschermquote:Op woensdag 15 april 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
mijn vorige onderbuurvrouw ging op vakantie naar tunesie.
dus ik vroeg het was.
kut.
Dus vroeg hoezo?
Ze droeg een kort broekje of jurkje en een tanktop. was ze ook rond de 60 en ze werd de hele tijd vervelend aangekeken.
JA NO SHIT
nou die buuf was dus met haar samenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat krijg je als je tegen iedereen gaat lopen zeiken over hun zonnescherm
O wacht, je vorige buuf
heb je Joodse roots?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn neef trouwde daar. Maar ben blij er gewwest te zijn. En was daar in een rustige periode en tien Dana International hey Songfestival won. Ook mijn eerste en enige verjaardag in het buitenland
En in de meerderheid vd andere landen in de wereld kan dat niet. Al weigeren "wij" dat massaal te geloven. Hence problemen in het buitenland.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaat het toch niet om.![]()
Omdat wij een vrije samenleving hebben kan men als toerist hier idd komen zonder zich al teveel aan te passen ja.
Mensen die zich niet aanpassen aan het land waar ze zijnquote:Op woensdag 15 april 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
mijn vorige onderbuurvrouw ging op vakantie naar tunesie.
dus ik vroeg het was.
kut.
Dus vroeg hoezo?
Ze droeg een kort broekje of jurkje en een tanktop. was ze ook rond de 60 en ze werd de hele tijd vervelend aangekeken.
JA NO SHIT
Geen idee. Denk het niet. Hij werd gewoon verliefd op een Israëlische vrouwquote:
Nee je zegt net dat je je dan aanpast. Alleen al het feit dat je daar alleen reist betekent al dat je je niet aanpast.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En in de meerderheid vd andere landen in de wereld kan dat niet. Al weigeren "wij" dat massaal te geloven. Hence problemen in het buitenland.
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen die zich niet aanpassen aan het land waar ze zijn.
Ik sprak online eens een Amerikaanse meid die advies vroeg waar ze op vakantie kon gaan, een must voor haar was dat haar BH-loze tieten door haar shirt zichtbaar waren want vrijheid. Ze wilde graag naar kerkjes, bezienswaardigheden uit de tijd van de Grieken en Romeinen zien en over andere religies leren. Iedereen van wie ze zich zou moeten aanpassen zou ze uitschelden en voor de rechter slepen. 'Murica
.
ahhhh nu snappikkutquote:Op woensdag 15 april 2020 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. Denk het niet. Hij werd gewoon verliefd op een Israëlische vrouw
Ik heb die groepen (vrouwelijke soloreiziger groepen) gisteren toch maar eindelijk verlaten, ik ergerde me te enorm aan dat soort chicksquote:
ja mar nou heb je al een vriend en zo hmmquote:
Ik reis niet alleen in dat soort landen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee je zegt net dat je je dan aanpast. Alleen al het feit dat je daar alleen reist betekent al dat je je niet aanpast.
HIer hoeven toeristen zich gelukkig niet zodanig aan tepassen omdat we in een mooi land leven.
wowquote:Op woensdag 15 april 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mensen die zich niet aanpassen aan het land waar ze zijn.
Ik sprak online eens een Amerikaanse meid die advies vroeg waar ze op vakantie kon gaan, een must voor haar was dat haar BH-loze tieten door haar shirt zichtbaar waren want vrijheid. Ze wilde graag naar kerkjes, bezienswaardigheden uit de tijd van de Grieken en Romeinen zien en over andere religies leren. Iedereen van wie ze zich zou moeten aanpassen zou ze uitschelden en voor de rechter slepen. 'Murica
.
nou ja ze kan naar nederland komen dan tochquote:Op woensdag 15 april 2020 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb die groepen (vrouwelijke soloreiziger groepen) gisteren toch maar eindelijk verlaten, ik ergerde me te enorm aan dat soort chicks.
De pastors hebben hier liever iemand van onder de 18, toch?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze kan naar nederland komen dan toch
dacht dat ze alleen maar kerken wilde zienquote:Op woensdag 15 april 2020 23:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De pastors hebben hier liever iemand van onder de 18, toch?
Uhm, ja daar heb ik het ook overquote:Op woensdag 15 april 2020 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja mar nou heb je al een vriend en zo hmm
vervolgens moet ze dan niet in Kanaleneiland gaan lopen ofzoquote:Op woensdag 15 april 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Prima idee.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee sommige plekken beter niet :pquote:Op woensdag 15 april 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vervolgens moet ze dan niet in Kanaleneiland gaan lopen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |