ah,, ja dan kan je wel even bezig wezenquote:
mja ben nu al zo op weg dat ik niet meer ga switche :pquote:Op maandag 13 april 2020 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah,, ja dan kan je wel even bezig wezen
ligt er aan hoeveel je er af haalt ;P
https://www.toolstation.nl/search?q=festool%20granat%20schuurblok dat 60 grit blokje is ideaal.. en dan daarna even met je 150 erover voor het glad maken
ok okquote:Op maandag 13 april 2020 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ben nu al zo op weg dat ik niet meer ga switche :p
[ afbeelding ]
gaat over het aantal steentjes per millimeter of zo zeker. Mwoa per centimeter lijkt me eerder.quote:Op maandag 13 april 2020 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah,, ja dan kan je wel even bezig wezen
ligt er aan hoeveel je er af haalt ;P
https://www.toolstation.nl/search?q=festool%20granat%20schuurblok dat 60 grit blokje is ideaal.. en dan daarna even met je 150 erover voor het glad maken
heb volgens mij nog wel een 60 grit blokje liggen (gebruikt dat dan weer welmaar kan nog wel even een paar projecten mee) kan ik wel bij de moestuintjes doen als ik 't niet vergeet
de grootte van het 'steentje'quote:Op maandag 13 april 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat over het aantal steentjes per millimeter of zo zeker. Mwoa per centimeter lijkt me eerder.
nou lijkt me niet. grit 60 is grover dan 150 toch? Of niet?quote:
Ja, dus de steentjes zijn groter bij korrel 60.quote:Op maandag 13 april 2020 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou lijkt me niet. grit 60 is grover dan 150 toch? Of niet?
hoezo zou je dat niet kunnen beitsen? kom je met een rollertje wel in hoor.. en anders een kuttenlikker..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2020 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo zou je dat niet kunnen beitsen? kom je met een rollertje wel in hoor.. en anders een kuttenlikker..ja die heb ik in mijn winkelwagentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dus zeg ik, het gaat over het aantal steentjes per centimeter? Of per inch misschien wel zelfs?quote:Op maandag 13 april 2020 13:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, dus de steentjes zijn groter bij korrel 60.
quote:Op maandag 13 april 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik in mijn winkelwagentje
ja ok ok ok we bedoelen het zelfdequote:Op maandag 13 april 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dus zeg ik, het gaat over het aantal steentjes per centimeter? Of per inch misschien wel zelfs?
heb je haastquote:Op maandag 13 april 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het mag dan voorlopig niet regenen natuurlijk
quote:Op maandag 13 april 2020 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo zou je dat niet kunnen beitsen? kom je met een rollertje wel in hoor.. en anders een kuttenlikker..bedoelde u "bokkenpoot"? Een kuttenlikker ken ik als een klein hondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
een bokkenpoot is een ronde kwastquote:Op maandag 13 april 2020 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bedoelde u "bokkenpoot"? Een kuttenlikker ken ik als een klein hondje
Hoofddoekje om, op de knietjes en schrobben maarquote:Op maandag 13 april 2020 13:26 schreef kwiwi het volgende:
Dit inspireert me om ook eens even wat in huis te gaan doen.
abort abortquote:Op maandag 13 april 2020 13:26 schreef kwiwi het volgende:
Dit inspireert me om ook eens even wat in huis te gaan doen.
ja met zo'n 45graden hoek erin toch?quote:Op maandag 13 april 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een bokkenpoot is een ronde kwasteen kuttenlikker is een platte radiatorkwast
yesquote:Op maandag 13 april 2020 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met zo'n 45graden hoek erin toch?
Vind jij frambozen lekker?quote:Op maandag 13 april 2020 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dankje :p
nu bedenk ik mij wel dat ik die binnenkant van die planken niet kan beitens
Ja baas.quote:Op maandag 13 april 2020 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofddoekje om, op de knietjes en schrobben maar
Ik hoef niks te schuren, dat scheeltquote:
ja een bokkenpoot is een ronde kwast onder een hoek. een kuttelikker of een radiatorkwast is een platte onder een hoekquote:Op maandag 13 april 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
in ons netjes Calvinistisch opgevoed gezin werd dat een bokkenpoot genoemd
quote:Op maandag 13 april 2020 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
morgen heb jij kilo's frambozen op de stoep staan.
Lol.quote:Op maandag 13 april 2020 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
morgen heb jij kilo's frambozen op de stoep staan.
quote:Op maandag 13 april 2020 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep is denk ik mijn lievelingsfruit en het lekkerste uit eigen tuin.
Dat is soms anders. AWG (American Wire Gauge) elektriciteitsdraad daar geldt hoe hoger het getal, hoe dunner de draad.quote:Op maandag 13 april 2020 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou lijkt me niet. grit 60 is grover dan 150 toch? Of niet?
Wij hadden die vroeger ook in de tuin en m'n moeder maakte daar jam vanquote:Op maandag 13 april 2020 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep is denk ik mijn lievelingsfruit en het lekkerste uit eigen tuin.
ja, dat is precies hetzelfde dusquote:Op maandag 13 april 2020 13:35 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Dat is soms anders. AWG (American Wire Gauge) elektriciteitsdraad daar geldt hoe hoger het getal, hoe dunner de draad.
met beits? nee, ze zullen wel wat minder zichtbaar worden..quote:Op maandag 13 april 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
met meerdere lagen gaan die nerven er dan uit?
is dat een kwestie van smaak?quote:Op maandag 13 april 2020 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met beits? nee, ze zullen wel wat minder zichtbaar worden..
Kijk maar uit dat je je zaad niet kookt. Hoge temperaturen zijn slecht voor zequote:
Zoals al zo vaak gezegd, oude punker hier balletjequote:Op maandag 13 april 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een rare ring voor iemand die zo op stand is
of je die nerven ziet? ja. als je het echt niet wilt moet je het heel goed schuren en er met een lak over. Lak 'ligt er op' beits 'trekt er in'.quote:
oke :p ik vind het niet zo lelijkquote:Op maandag 13 april 2020 13:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of je die nerven ziet? ja. als je het echt niet wilt moet je het heel goed schuren en er met een lak over. Lak 'ligt er op' beits 'trekt er in'.
Ik drink altijd gloeiend hete koffie net boven mijn kruis als eckte thrillseeker.quote:Op maandag 13 april 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je je zaad niet kookt. Hoge temperaturen zijn slecht voor ze
die broek is wss al genoeg anticonceptie hoorquote:Op maandag 13 april 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je je zaad niet kookt. Hoge temperaturen zijn slecht voor ze
Over 20 jaar ben da ook hip in Zeelandquote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die broek is wss al genoeg anticonceptie hoor
quote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Betwijfel hetquote:Op maandag 13 april 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 20 jaar ben da ook hip in Zeeland
Ja maar nog steeds achterlijk en geloof me ik kan het wetenquote:Op maandag 13 april 2020 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Betwijfel hetde vrouwen lopen hier ook al 100 jaar niet meer met achteruitkijkspiegels
Geloof vrij weinig van jouw sterke vrouwenverhalenquote:Op maandag 13 april 2020 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds achterlijk en geloof me ik kan het weten
Dit in combinatie met die hele roedel hondjesquote:Op maandag 13 april 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals al zo vaak gezegd, oude punker hier balletje
Dat komt omdat je meer verstand hebt van klei, spaanplaat en kruiskopschroevendraaiersquote:Op maandag 13 april 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geloof vrij weinig van jouw sterke vrouwenverhalen
Jaquote:Op maandag 13 april 2020 13:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit in combinatie met die hele roedel hondjes
Ga je land regeren joh maflkees met je dooie hamster op je kopquote:Op maandag 13 april 2020 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds achterlijk en geloof me ik kan het weten
Verklaart wel waarom mensen altijd naar je schijnen te kijken en hun blik niet van je af weten te houdenquote:
ja ga eerst dit stukje testen. als het niets is kan ik nog watr anders proberen en is het tenminste geschuurdquote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed toch? ik vind voor buiten een beits vaak mooier dan een lak
Beetje de Tijger Koning van Brabant jonguh.quote:Op maandag 13 april 2020 14:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom mensen altijd naar je schijnen te kijken en hun blik niet van je af weten te houden
quote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vroeger een gymleraar die heette Friemel. Hij werd ook beschuldigt van friemelen
Ik krijg de laatste tijd erge 'eigen huis en tuin vibes' bij jouquote:Op maandag 13 april 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga eerst dit stukje testen. als het niets is kan ik nog watr anders proberen en is het tenminste geschuurd
kom lekker schuren dan hier :pquote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd erge 'eigen huis en tuin vibes' bij jou
nee voor de pannenkoekenquote:Op maandag 13 april 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
spek :
[..]
9
wat ga je eten?
of ga je de kat op het spek binden? ofzo?
Laat ze nou, levert leuke taferelen opquote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd erge 'eigen huis en tuin vibes' bij jou
het eerste : neequote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vroeger een gymleraar die heette Friemel. Hij werd ook beschuldigt van friemelen
nou jongens. ik doe dit allemaal maar zonder enige kennis met behulp van jullie he ;pquote:Op maandag 13 april 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat ze nou, levert leuke taferelen op
"Amai, ik heb vandaag vrij se" *hangt op*quote:Op maandag 13 april 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wij welom 8u ging de telefoon al. Belgisch bedrijf aan de lijn
quote:Op maandag 13 april 2020 14:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe je ook nog aan ontvetten of kwak je het er zo op?
neuh zo rol ik nietquote:Op maandag 13 april 2020 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Amai, ik heb vandaag vrij se" *hangt op*
vast welquote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Winkels in dorpen/steden zijn over het algemeen open op tweede paasdag toch? Moet eigenlijk echt even de stad in voor een dingetje, maar ik ga nooit op feestdagen naar de winkel
.
quote:Op maandag 13 april 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mijn teststukje is er eigenlijk zo op gekwakt bedenk ik mij nu
Had een enge vieze leraar Engels, de meisjes deden expres een knoopje los en dan moesten ze vooraan komen zitten.quote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar er is twijfel of de beschuldigen klopte. Weet niet hoe het is afgelopen met de man
Aan lager wal geraakt, drugs, drank dit dat.... helemaal afgegleden...quote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar er is twijfel of de beschuldigen klopte. Weet niet hoe het is afgelopen met de man
waarom deden ze dan het knoopje open?quote:Op maandag 13 april 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een enge vieze leraar Engels, de meisjes deden expres een knoopje los en dan moesten ze vooraan komen zitten.
Om hun punt te maken tegenover de jongens want wij dachten dat ze zich maar aanstelden.quote:Op maandag 13 april 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom deden ze dan het knoopje open?
hebben ze een telefoonnummer?quote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Winkels in dorpen/steden zijn over het algemeen open op tweede paasdag toch? Moet eigenlijk echt even de stad in voor een dingetje, maar ik ga nooit op feestdagen naar de winkel
.
Ga door...quote:Op maandag 13 april 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met mijn pink langs het hout blijkbaar
De andere helft vind je in augustus wel terugquote:Op maandag 13 april 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat was het.
heb de helft er nu uit
quote:Op maandag 13 april 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De andere helft vind je in augustus wel terug
quote:Op maandag 13 april 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met mijn pink langs het hout blijkbaar
quote:Op maandag 13 april 2020 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben/Hadden jullie een leuke Pasen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook de enige oom waar ik contact mee heb.
vooral niks doen.. niet helemaal zoals gepland..quote:Op maandag 13 april 2020 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben/Hadden jullie een leuke Pasen?
quote:Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gisterochtend kwamen m'n ouders met een brunch hierheen. Ik heb voor avond eten gezorgd: een crawfish boil. (rivierkreeften met cajun kruiden en wat bijgerechten en sausjes, beetje overgenomen van de familie van een ex).
m'n oom die ik al 2-3 jaar niet gezien had kwam gister eind van de middag onverwachts langs (eigenlijk voor de verjaardag van m'n pa, maar mn ouders waren hier) en is hier ook blijven eten.
Wel grappig, hij is zo'n echte stereotype ICT'er.. sociaal doen kost hem moeite. maar het is wel een aardige vent verder.Leuk voor je oom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook de enige oom waar ik contact mee heb.![]()
@Balquote:Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
@:bal: https://www.nu.nl/faceboo(...)huis-te-blijven.html
quote:Op maandag 13 april 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, dat was even leuk. Hontje geknuffeld
is het? frambozenquote:Op maandag 13 april 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg omg omg
ik was onder de douche.
je hebt het gebrachtHOE LIEF
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Lief lief.quote:Op maandag 13 april 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg omg omg
ik was onder de douche.
je hebt het gebrachtHOE LIEF
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaaaawquote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
quote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
Ik zou ook graag een hond willen, maar dat kan alleen als corona voor eeuwig duurtquote:Op maandag 13 april 2020 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik stop met varen wil ik ook een eigen hond.. Maar vrees dat ik er dan nog te weinig voor thuis bendus zal 't wel een axolotl worden ofzo
Gaafquote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
Lintje voor Liesjequote:Op maandag 13 april 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
krijg trane in mijn ogen. serieus
Liesje wordt ereburger van Foquevillequote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
quote:Op maandag 13 april 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een hond willen, maar dat kan alleen als corona voor eeuwig duurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt fucking bedankt.quote:Op maandag 13 april 2020 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
Was best een stukje fietsen met die harde wind. En had even niet bedacht dat je boven woonde en wilde het aan je voordeur hangen maar wilde niet de portiek in.
En elke tuin of balkon heeft sollarlampjes nodig. en de framboos mag nog wel een beetje water. Heb hem net voorzichtig uit mijn tuin getrokken maar wilde niet teveel water geven want dan liep het in die tas. Veel plezier ermee ballie.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
Was best een stukje fietsen met die harde wind. En had even niet bedacht dat je boven woonde en wilde het aan je voordeur hangen maar wilde niet de portiek in.
En elke tuin of balkon heeft sollarlampjes nodig. en de framboos mag nog wel een beetje water. Heb hem net voorzichtig uit mijn tuin getrokken maar wilde niet teveel water geven want dan liep het in die tas. Veel plezier ermee ballie.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Ja, dan gaat het helaas niet. Ik ben van 8 tot 18 uur weg, maar dat is ook te lang. Hondjes moeten lekker buiten kunnen spelen. Dus ik wacht even tot ik de loterij win en een huis in Schotland koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spek planten? Of mis ik nou een stukjequote:Op maandag 13 april 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
ga zo snel spek halen en dan plantmanagement en kijken hoe ik het allemaal kan planten![]()
nee dat moet voor de pannekoeken :pquote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spek planten? Of mis ik nou een stukje
Ooohquote:Op maandag 13 april 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat moet voor de pannekoeken :p
Ik wil zo graag twee border collies om mee te gaan hardlopen en hikenquote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het helaas niet. Ik ben van 8 tot 18 uur weg, maar dat is ook te lang. Hondjes moeten lekker buiten kunnen spelen. Dus ik wacht even tot ik de loterij win en een huis in Schotland koop
Daar heb je ander zaad voor nodigquote:Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
al zie ik een baconplant ook wel zitten
quote:Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil zo graag twee border collies om mee te gaan hardlopen en hikenMaar ben super allergisch
Nee dus dat is ook een probleem plus dat ik in een appartement woonquote:Op maandag 13 april 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is jammer. Maar ben je overdag wel thuis om hondjes uit te laten?
Yupquote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het helaas niet. Ik ben van 8 tot 18 uur weg, maar dat is ook te lang. Hondjes moeten lekker buiten kunnen spelen. Dus ik wacht even tot ik de loterij win en een huis in Schotland koop
Pannenkoekplanten bestaan.quote:Op maandag 13 april 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb je ander zaad voor nodig
Begraaf een varken en kijk wat er gebeurdquote:Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
al zie ik een baconplant ook wel zitten
quote:Op maandag 13 april 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dus dat is ook een probleem plus dat ik in een appartement woonMaar dit was een idee voor als ik een huis met tuin heb en iemand om ze overdag uit te laten.
Wat super lief.quote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
quote:Op maandag 13 april 2020 15:17 schreef kwiwi het volgende:
Ahh een vriendin van mij heeft als verrassing een chocolade paashaas bij m'n voordeur gezet toen ze tijdens haar fietstocht hierlangs kwam
Het is wel verrassingsdag zo
Lief allemaal, ik vind dat we dit als dorpstraditie in ere moeten houden.quote:Op maandag 13 april 2020 15:17 schreef kwiwi het volgende:
Ahh een vriendin van mij heeft als verrassing een chocolade paashaas bij m'n voordeur gezet toen ze tijdens haar fietstocht hierlangs kwam
quote:Op maandag 13 april 2020 15:17 schreef kwiwi het volgende:
Pyrenese berghond en een spanieltje?quote:Op maandag 13 april 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee van de vijf![]()
https://imgur.com/m1OuZb8
Ik ben geen honden mensquote:Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil zo graag twee border collies om mee te gaan hardlopen en hikenMaar ben super allergisch
Ik heb laatst ook familie en vrienden allemaal een klein cadeautje gestuurd (boekenbon, nintendo spelletje, etc.) als verrassing en met een briefje erbij dat het ze hopelijk deze tijd een beetje helpt doorkomen. Ik heb zoveel plezier gehad in het uitzoeken van de cadeautjes en wachten tot ze het in hun brievenbus vondenquote:Op maandag 13 april 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief allemaal, ik vind dat we dit als dorpstraditie in ere moeten houden.
Oh katten daar kan bij mij geen medicijn tegenopquote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
Mja ik begin ook allergisch te worden voor hondenben het sowieso voor katten.
Maar een tabletje reactine a day keeps the symptoms away (slik het toch al regelmatig voor andere allergieën)
Klopt helemaal, hondenkennerquote:Op maandag 13 april 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pyrenese berghond en een spanieltje?
quote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook familie en vrienden allemaal een klein cadeautje gestuurd (boekenbon, nintendo spelletje, etc.) als verrassing en met een briefje erbij dat het ze hopelijk deze tijd een beetje helpt doorkomen. Ik heb zoveel plezier gehad in het uitzoeken van de cadeautjes en wachten tot ze het in hun brievenbus vondenWas echt super leuk om te doen.
Nu wil ik dit ook doen, subliem ideequote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook familie en vrienden allemaal een klein cadeautje gestuurd (boekenbon, nintendo spelletje, etc.) als verrassing en met een briefje erbij dat het ze hopelijk deze tijd een beetje helpt doorkomen. Ik heb zoveel plezier gehad in het uitzoeken van de cadeautjes en wachten tot ze het in hun brievenbus vondenWas echt super leuk om te doen.
Klopt katten bij mij ook niet.. maar ben er ook semi bang van dusjaquote:Op maandag 13 april 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh katten daar kan bij mij geen medicijn tegenopMet honden kan ik het met een allergie pilletje nog wel even uithouden gelukkig.
Topactiequote:Op maandag 13 april 2020 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ging pas berichtje sturen dat je op je trap moest kijken toen ik al je straat uit was.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef Koen66 het volgende:
Niet dat ik honden iets aandoe of zo, ben een algemene dieren liefhebber, maar voel er niet genoeg klik mee om er zelf een te willen
Hoe gaat het met je kerel?quote:
Kloptquote:Op maandag 13 april 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]jij bent er sowieso niet echt het type voor om een levend wezen een haar te krenken
quote:Op maandag 13 april 2020 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ging pas berichtje sturen dat je op je trap moest kijken toen ik al je straat uit was.
Zeker doen, ben je gelijk weer een dagje thuiszitten zoet meequote:Op maandag 13 april 2020 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu wil ik dit ook doen, subliem idee
Ik ga er een dag vrij voor pakken.quote:Op maandag 13 april 2020 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeker doen, ben je gelijk weer een dagje thuiszitten zoet mee
Wel goed hoor, alleen mag ik niet naar mijn bootjequote:
oh das jammer !quote:Op maandag 13 april 2020 15:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel goed hoor, alleen mag ik niet naar mijn bootje![]()
Die ligt net over de grens in België
ik moest bier halen, nah was rustig ook maar gelijk voor een aantal dagen eten in huis gehaaldquote:Op maandag 13 april 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat de spek het waard was.
iedereen heeft schijt in de ah
Hmmmm da's klote inderdaad...quote:Op maandag 13 april 2020 15:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
morgen komt de jumbo :pquote:Op maandag 13 april 2020 15:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moest bier halen, nah was rustig ook maar gelijk voor een aantal dagen eten in huis gehaald
quote:
Klinkt wel als een leuk planquote:Op maandag 13 april 2020 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Zou er hier animo zijn om lootjes te trekken en dan een soort zomerklaas doen met z'n allen. Kan alleen als mensen hun adres durven geven en daar geen misbruik van gemaakt gaat worden. Ik wil iig wel meedoen.
mja beter niet :pquote:Op maandag 13 april 2020 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Zou er hier animo zijn om lootjes te trekken en dan een soort zomerklaas doen met z'n allen. Kan alleen als mensen hun adres durven geven en daar geen misbruik van gemaakt gaat worden. Ik wil iig wel meedoen.
Ik heb een keer meegedaan met perky pasen in deze scquote:Op maandag 13 april 2020 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Deze week komt de Belgische regering met het vervolg op de huidige maatregelen , hopelijk mogenquote:Op maandag 13 april 2020 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm da's klote inderdaad...
Maar des te leuker als het weer wel mag
Hopen dat er snel iets komt qua verlichting
In ABO deden we het ook elk jaar. Maar daar kende iedereen elkaar ook heel goed.quote:Op maandag 13 april 2020 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt wel als een leuk plan
Deed met de feestdagen iets soortgelijks met een intussen afgestorven Discord chatgroep
Durf je dat niet?quote:
neit echt :pquote:Op maandag 13 april 2020 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In ABO deden we het ook elk jaar. Maar daar kende iedereen elkaar ook heel goed.
[..]
Durf je dat niet?
Beide landen stabiliseren toch aardig intussen zou je zeggenquote:Op maandag 13 april 2020 15:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Deze week komt de Belgische regering met het vervolg op de huidige maatregelen , hopelijk mogendan weer komen
De smokkelroutes zijn hier echt ook allemaal 100% afgezet met betonblokken..quote:Op maandag 13 april 2020 15:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]al 3 weken een verbod de grens over te steken
![]()
binnenkort toch eens een van de oude smokkelroutes proberen
ik had daar adres van m'n werk opgegeven, scheelde hier thuis weer discussiesquote:Op maandag 13 april 2020 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In ABO deden we het ook elk jaar. Maar daar kende iedereen elkaar ook heel goed.
[..]
Mwah liever dan nog dan Paul de Leeuwquote:Op maandag 13 april 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
zet je de tv aan, eerste wie je ziet: Jandino
Oneensquote:Op maandag 13 april 2020 15:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah liever dan nog dan Paul de Leeuw
Dan is het een SDquote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ff naar m’n ouders. Moestuintjes voor bal halen en kijken of ik een grotere microsd kaart heb..
Dat is jammer met dit weerquote:Op maandag 13 april 2020 15:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoe doet ze dat dan?quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is jammer met dit weer![]()
Kennis van mij heeft haar paard in Duitsland staan en die mag de Zwitserse grens al een maand niet over om voor haar paard te zorgen daar.. Ook zoiets stoms.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ff naar m’n ouders. Moestuintjes voor bal halen en kijken of ik een grotere microsd kaart heb..
quote:Op maandag 13 april 2020 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Durf je dat niet?
quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft haar paard in Duitsland staan en die mag de Zwitserse grens al een maand niet over om voor haar paard te zorgen daar.. Ook zoiets stoms.
Ik zit gewoonlijk elk weekend, zomer en winter, op mijn bootje.quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Worden bospaadjes ook bewaakt?quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Via een facebook pagina met paardenliefhebbers mensen gevonden die het paard nu verzorgen en erop rijden.quote:
Ahja da's wat anders dan de NL - BE grensquote:Op maandag 13 april 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De Rijn is de grens, dus vrij makkelijk om alle overgangen te bewaken
Ja, maar wel handig voor het geval de Duitsers het weer in hun bol krijgenquote:Op maandag 13 april 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahja da's wat anders dan de NL - BE grens
Je weet maar nooit inderdaadquote:Op maandag 13 april 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar wel handig voor het geval de Duitsers het weer in hun bol krijgen
Tsja zijn we echt niet meer gewend, opgesloten in eigen landquote:Op maandag 13 april 2020 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
Echt kut dat je dan nu niet naar je boot of paard kan. Wie had ooit gedacht dat landgrenzen weer een dingetje zouden worden.
Ja precies. Hier ook best wat gescheiden ouders die nu hun kinderen die net over de grens wonen bij de anderen ouder niet kunnen zien.quote:Op maandag 13 april 2020 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
Echt kut dat je dan nu niet naar je boot of paard kan. Wie had ooit gedacht dat landgrenzen weer een dingetje zouden worden.
gaat nog even duren :quote:Op maandag 13 april 2020 16:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja zijn we echt niet meer gewend, opgesloten in eigen land
Hier gaat het gelukkig wel goed begrijp ik. Maar goed, een land ter grootte van Nederland met maar 8 miljoen inwoners en genoeg natuur om de afstandsregels aan te houden. Scheelt toch ook behoorlijk denk ik. Beetje net als in Zweden maar die hebben nog meer ruimte.quote:Op maandag 13 april 2020 16:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
gaat nog even duren :
“Sommige mensen vegen blijkbaar hun voeten aan de afstandsmaatregelen. Er zijn dus individuen die door hun wangedrag ervoor gaan zorgen dat een Wuhan-style lockdown dichterbij komt! En dan mag je niet meer buiten om te sporten of te werken”, schrijft Van Ranst op Facebook.
Lees ook
Grote drukte tijdens paasweekend ondanks de coronamaatregelen
“Iedereen moet begrijpen hoe fragiel de situatie momenteel is, en hoe dicht we staan bij een verstrenging van de huidige maatregelen indien het aantal ziekenhuisopnames terug de hoogte ingaat.”
Ook met zo'n jurk aan ja?quote:Op maandag 13 april 2020 16:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben vrolijk en ik heb zin om te dansen![]()
Hoe liefquote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
Nog steeds net zoveel als vroegahquote:Op maandag 13 april 2020 16:09 schreef friemelaar het volgende:
hmmm, hoeveel berichten staan er tegenwoordig in één topic?
301quote:Op maandag 13 april 2020 16:09 schreef friemelaar het volgende:
hmmm, hoeveel berichten staan er tegenwoordig in één topic?
er was een tijd dat ze bij 255 eindigden. Maar dat was toen de guldens nog getimmerd werden.quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er was een tijd dat ze bij 255 eindigden. Maar dat was toen de guldens nog getimmerd werden.
ja, toen poepen nog met een lange oe geschreven werdquote:Op maandag 13 april 2020 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er was een tijd dat ze bij 255 eindigden. Maar dat was toen de guldens nog getimmerd werden.
Dat was vast bedacht door een Cisco nerd.quote:Op maandag 13 april 2020 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie was dat? En "een" ex-vrouw? Hoeveel heb je er versleten?quote:Op maandag 13 april 2020 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet nog uit die tijd dat jij en een ex-vrouw van mij altijd clashten op de FP
US is een grootverbruikerquote:Op maandag 13 april 2020 16:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie was dat? En "een" ex-vrouw? Hoeveel heb je er versleten?
Nog lang niet genoegquote:Op maandag 13 april 2020 16:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie was dat? En "een" ex-vrouw? Hoeveel heb je er versleten?
Het oude mobiele design, rood met geel ofzoquote:Op maandag 13 april 2020 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen we nog het oude design van het forum hadden
Nou ja ik hoefde maar een punt of een komma te posten in die tijd en ik lag alweer in de shredderquote:
Whehehe je hebt je vorige account dusdanig verkloot dat je onder deze met een geheel nieuwe storyline begonnen bent?quote:Op maandag 13 april 2020 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet nog uit die tijd dat jij en een ex-vrouw van mij altijd clashten op de FP
Nee ik werd serieus al na 1 of 2 reacties in de shredder gedonderdquote:Op maandag 13 april 2020 16:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whehehe je hebt je vorige account dusdanig verkloot dat je onder deze met een geheel nieuwe storyline begonnen bent?
Zoiets overkomt je uiteraard ook zomaarquote:Op maandag 13 april 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik werd serieus al na 1 of 2 reacties in de shredder gedonderd
Volgens mij was dat in ieder geval niet mijn schuld, ik was heel netjes met bannen van users - alleen als het echt te gek werdquote:Op maandag 13 april 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, kom me aaien danquote:Op maandag 13 april 2020 16:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoiets overkomt je uiteraard ook zomaar![]()
Arm schaap
Was jij mod toen daar ja?quote:Op maandag 13 april 2020 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in ieder geval niet mijn schuld, ik was heel netjes met bannen van users - alleen als het echt te gek werd
Ik vind het superleuk, maar het moet wel echt je game zijn. Er zit geen verhaal in ofzo.quote:Op maandag 13 april 2020 16:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is het echt leuk? zit te twijfelen of ik het moet aanschaffen
Gelukkig ben ik een tolerante modquote:Op maandag 13 april 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent de ideale herder voor mijquote:Op maandag 13 april 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een tolerante mod
Ik moest even opzoeken van welk subform je uberhaupt mod bentquote:Op maandag 13 april 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een tolerante mod
Dit subforumquote:Op maandag 13 april 2020 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken van welk subform je uberhaupt mod bent
hover boven zijn tagquote:Op maandag 13 april 2020 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken van welk subform je uberhaupt mod bent
Ik ga nog wel ff wat in game videotjes kijken...quote:Op maandag 13 april 2020 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het superleuk, maar het moet wel echt je game zijn. Er zit geen verhaal in ofzo.
quote:Op maandag 13 april 2020 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
Beagle geknuffeld, VBB gescanned. Verhuisdoos meuk ingeladen, micro sd kaart mee en moestuintjes incl doos meemorgen ff langs postagentschap.
kwam ook nog een nieuwe dildo tegen in de verhuisdozen.. Interesse @:bitterbal?werden ooit weggegeven door dj kicken met de Foxy roadshow. tering wat een tokkies waren dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |