quote:Op maandag 13 april 2020 15:17 schreef kwiwi het volgende:
Ahh een vriendin van mij heeft als verrassing een chocolade paashaas bij m'n voordeur gezet toen ze tijdens haar fietstocht hierlangs kwam
Het is wel verrassingsdag zo
Lief allemaal, ik vind dat we dit als dorpstraditie in ere moeten houden.quote:Op maandag 13 april 2020 15:17 schreef kwiwi het volgende:
Ahh een vriendin van mij heeft als verrassing een chocolade paashaas bij m'n voordeur gezet toen ze tijdens haar fietstocht hierlangs kwam
quote:Op maandag 13 april 2020 15:17 schreef kwiwi het volgende:
Pyrenese berghond en een spanieltje?quote:Op maandag 13 april 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee van de vijf![]()
https://imgur.com/m1OuZb8
Ik ben geen honden mensquote:Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil zo graag twee border collies om mee te gaan hardlopen en hikenMaar ben super allergisch
Ik heb laatst ook familie en vrienden allemaal een klein cadeautje gestuurd (boekenbon, nintendo spelletje, etc.) als verrassing en met een briefje erbij dat het ze hopelijk deze tijd een beetje helpt doorkomen. Ik heb zoveel plezier gehad in het uitzoeken van de cadeautjes en wachten tot ze het in hun brievenbus vondenquote:Op maandag 13 april 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief allemaal, ik vind dat we dit als dorpstraditie in ere moeten houden.
Oh katten daar kan bij mij geen medicijn tegenopquote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
Mja ik begin ook allergisch te worden voor hondenben het sowieso voor katten.
Maar een tabletje reactine a day keeps the symptoms away (slik het toch al regelmatig voor andere allergieën)
Klopt helemaal, hondenkennerquote:Op maandag 13 april 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pyrenese berghond en een spanieltje?
quote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook familie en vrienden allemaal een klein cadeautje gestuurd (boekenbon, nintendo spelletje, etc.) als verrassing en met een briefje erbij dat het ze hopelijk deze tijd een beetje helpt doorkomen. Ik heb zoveel plezier gehad in het uitzoeken van de cadeautjes en wachten tot ze het in hun brievenbus vondenWas echt super leuk om te doen.
Nu wil ik dit ook doen, subliem ideequote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook familie en vrienden allemaal een klein cadeautje gestuurd (boekenbon, nintendo spelletje, etc.) als verrassing en met een briefje erbij dat het ze hopelijk deze tijd een beetje helpt doorkomen. Ik heb zoveel plezier gehad in het uitzoeken van de cadeautjes en wachten tot ze het in hun brievenbus vondenWas echt super leuk om te doen.
Klopt katten bij mij ook niet.. maar ben er ook semi bang van dusjaquote:Op maandag 13 april 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh katten daar kan bij mij geen medicijn tegenopMet honden kan ik het met een allergie pilletje nog wel even uithouden gelukkig.
Topactiequote:Op maandag 13 april 2020 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ging pas berichtje sturen dat je op je trap moest kijken toen ik al je straat uit was.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef Koen66 het volgende:
Niet dat ik honden iets aandoe of zo, ben een algemene dieren liefhebber, maar voel er niet genoeg klik mee om er zelf een te willen
Hoe gaat het met je kerel?quote:
Kloptquote:Op maandag 13 april 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]jij bent er sowieso niet echt het type voor om een levend wezen een haar te krenken
quote:Op maandag 13 april 2020 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ging pas berichtje sturen dat je op je trap moest kijken toen ik al je straat uit was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |