vast welquote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Winkels in dorpen/steden zijn over het algemeen open op tweede paasdag toch? Moet eigenlijk echt even de stad in voor een dingetje, maar ik ga nooit op feestdagen naar de winkel
.
quote:Op maandag 13 april 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mijn teststukje is er eigenlijk zo op gekwakt bedenk ik mij nu
Had een enge vieze leraar Engels, de meisjes deden expres een knoopje los en dan moesten ze vooraan komen zitten.quote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar er is twijfel of de beschuldigen klopte. Weet niet hoe het is afgelopen met de man
Aan lager wal geraakt, drugs, drank dit dat.... helemaal afgegleden...quote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar er is twijfel of de beschuldigen klopte. Weet niet hoe het is afgelopen met de man
waarom deden ze dan het knoopje open?quote:Op maandag 13 april 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een enge vieze leraar Engels, de meisjes deden expres een knoopje los en dan moesten ze vooraan komen zitten.
Om hun punt te maken tegenover de jongens want wij dachten dat ze zich maar aanstelden.quote:Op maandag 13 april 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom deden ze dan het knoopje open?
hebben ze een telefoonnummer?quote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Winkels in dorpen/steden zijn over het algemeen open op tweede paasdag toch? Moet eigenlijk echt even de stad in voor een dingetje, maar ik ga nooit op feestdagen naar de winkel
.
Ga door...quote:Op maandag 13 april 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met mijn pink langs het hout blijkbaar
De andere helft vind je in augustus wel terugquote:Op maandag 13 april 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat was het.
heb de helft er nu uit
quote:Op maandag 13 april 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De andere helft vind je in augustus wel terug
quote:Op maandag 13 april 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met mijn pink langs het hout blijkbaar
quote:Op maandag 13 april 2020 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben/Hadden jullie een leuke Pasen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook de enige oom waar ik contact mee heb.
vooral niks doen.. niet helemaal zoals gepland..quote:Op maandag 13 april 2020 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben/Hadden jullie een leuke Pasen?
quote:Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gisterochtend kwamen m'n ouders met een brunch hierheen. Ik heb voor avond eten gezorgd: een crawfish boil. (rivierkreeften met cajun kruiden en wat bijgerechten en sausjes, beetje overgenomen van de familie van een ex).
m'n oom die ik al 2-3 jaar niet gezien had kwam gister eind van de middag onverwachts langs (eigenlijk voor de verjaardag van m'n pa, maar mn ouders waren hier) en is hier ook blijven eten.
Wel grappig, hij is zo'n echte stereotype ICT'er.. sociaal doen kost hem moeite. maar het is wel een aardige vent verder.Leuk voor je oom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook de enige oom waar ik contact mee heb.![]()
@Balquote:Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
@:bal: https://www.nu.nl/faceboo(...)huis-te-blijven.html
quote:Op maandag 13 april 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, dat was even leuk. Hontje geknuffeld
is het? frambozenquote:Op maandag 13 april 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg omg omg
ik was onder de douche.
je hebt het gebrachtHOE LIEF
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Lief lief.quote:Op maandag 13 april 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg omg omg
ik was onder de douche.
je hebt het gebrachtHOE LIEF
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaaaawquote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
quote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
Ik zou ook graag een hond willen, maar dat kan alleen als corona voor eeuwig duurtquote:Op maandag 13 april 2020 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik stop met varen wil ik ook een eigen hond.. Maar vrees dat ik er dan nog te weinig voor thuis bendus zal 't wel een axolotl worden ofzo
Gaafquote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
Lintje voor Liesjequote:Op maandag 13 april 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
krijg trane in mijn ogen. serieus
Liesje wordt ereburger van Foquevillequote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
quote:Op maandag 13 april 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een hond willen, maar dat kan alleen als corona voor eeuwig duurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt fucking bedankt.quote:Op maandag 13 april 2020 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
Was best een stukje fietsen met die harde wind. En had even niet bedacht dat je boven woonde en wilde het aan je voordeur hangen maar wilde niet de portiek in.
En elke tuin of balkon heeft sollarlampjes nodig. en de framboos mag nog wel een beetje water. Heb hem net voorzichtig uit mijn tuin getrokken maar wilde niet teveel water geven want dan liep het in die tas. Veel plezier ermee ballie.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
Was best een stukje fietsen met die harde wind. En had even niet bedacht dat je boven woonde en wilde het aan je voordeur hangen maar wilde niet de portiek in.
En elke tuin of balkon heeft sollarlampjes nodig. en de framboos mag nog wel een beetje water. Heb hem net voorzichtig uit mijn tuin getrokken maar wilde niet teveel water geven want dan liep het in die tas. Veel plezier ermee ballie.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Ja, dan gaat het helaas niet. Ik ben van 8 tot 18 uur weg, maar dat is ook te lang. Hondjes moeten lekker buiten kunnen spelen. Dus ik wacht even tot ik de loterij win en een huis in Schotland koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spek planten? Of mis ik nou een stukjequote:Op maandag 13 april 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
ga zo snel spek halen en dan plantmanagement en kijken hoe ik het allemaal kan planten![]()
nee dat moet voor de pannekoeken :pquote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spek planten? Of mis ik nou een stukje
Ooohquote:Op maandag 13 april 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat moet voor de pannekoeken :p
Ik wil zo graag twee border collies om mee te gaan hardlopen en hikenquote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het helaas niet. Ik ben van 8 tot 18 uur weg, maar dat is ook te lang. Hondjes moeten lekker buiten kunnen spelen. Dus ik wacht even tot ik de loterij win en een huis in Schotland koop
Daar heb je ander zaad voor nodigquote:Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
al zie ik een baconplant ook wel zitten
quote:Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil zo graag twee border collies om mee te gaan hardlopen en hikenMaar ben super allergisch
Nee dus dat is ook een probleem plus dat ik in een appartement woonquote:Op maandag 13 april 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is jammer. Maar ben je overdag wel thuis om hondjes uit te laten?
Yupquote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het helaas niet. Ik ben van 8 tot 18 uur weg, maar dat is ook te lang. Hondjes moeten lekker buiten kunnen spelen. Dus ik wacht even tot ik de loterij win en een huis in Schotland koop
Pannenkoekplanten bestaan.quote:Op maandag 13 april 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb je ander zaad voor nodig
Begraaf een varken en kijk wat er gebeurdquote:Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
al zie ik een baconplant ook wel zitten
quote:Op maandag 13 april 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dus dat is ook een probleem plus dat ik in een appartement woonMaar dit was een idee voor als ik een huis met tuin heb en iemand om ze overdag uit te laten.
Wat super lief.quote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
quote:Op maandag 13 april 2020 15:17 schreef kwiwi het volgende:
Ahh een vriendin van mij heeft als verrassing een chocolade paashaas bij m'n voordeur gezet toen ze tijdens haar fietstocht hierlangs kwam
Het is wel verrassingsdag zo
Lief allemaal, ik vind dat we dit als dorpstraditie in ere moeten houden.quote:Op maandag 13 april 2020 15:17 schreef kwiwi het volgende:
Ahh een vriendin van mij heeft als verrassing een chocolade paashaas bij m'n voordeur gezet toen ze tijdens haar fietstocht hierlangs kwam
quote:Op maandag 13 april 2020 15:17 schreef kwiwi het volgende:
Pyrenese berghond en een spanieltje?quote:Op maandag 13 april 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee van de vijf![]()
https://imgur.com/m1OuZb8
Ik ben geen honden mensquote:Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil zo graag twee border collies om mee te gaan hardlopen en hikenMaar ben super allergisch
Ik heb laatst ook familie en vrienden allemaal een klein cadeautje gestuurd (boekenbon, nintendo spelletje, etc.) als verrassing en met een briefje erbij dat het ze hopelijk deze tijd een beetje helpt doorkomen. Ik heb zoveel plezier gehad in het uitzoeken van de cadeautjes en wachten tot ze het in hun brievenbus vondenquote:Op maandag 13 april 2020 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief allemaal, ik vind dat we dit als dorpstraditie in ere moeten houden.
Oh katten daar kan bij mij geen medicijn tegenopquote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef FranticDJ het volgende:
Mja ik begin ook allergisch te worden voor hondenben het sowieso voor katten.
Maar een tabletje reactine a day keeps the symptoms away (slik het toch al regelmatig voor andere allergieën)
Klopt helemaal, hondenkennerquote:Op maandag 13 april 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pyrenese berghond en een spanieltje?
quote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook familie en vrienden allemaal een klein cadeautje gestuurd (boekenbon, nintendo spelletje, etc.) als verrassing en met een briefje erbij dat het ze hopelijk deze tijd een beetje helpt doorkomen. Ik heb zoveel plezier gehad in het uitzoeken van de cadeautjes en wachten tot ze het in hun brievenbus vondenWas echt super leuk om te doen.
Nu wil ik dit ook doen, subliem ideequote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook familie en vrienden allemaal een klein cadeautje gestuurd (boekenbon, nintendo spelletje, etc.) als verrassing en met een briefje erbij dat het ze hopelijk deze tijd een beetje helpt doorkomen. Ik heb zoveel plezier gehad in het uitzoeken van de cadeautjes en wachten tot ze het in hun brievenbus vondenWas echt super leuk om te doen.
Klopt katten bij mij ook niet.. maar ben er ook semi bang van dusjaquote:Op maandag 13 april 2020 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh katten daar kan bij mij geen medicijn tegenopMet honden kan ik het met een allergie pilletje nog wel even uithouden gelukkig.
Topactiequote:Op maandag 13 april 2020 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ging pas berichtje sturen dat je op je trap moest kijken toen ik al je straat uit was.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:26 schreef Koen66 het volgende:
Niet dat ik honden iets aandoe of zo, ben een algemene dieren liefhebber, maar voel er niet genoeg klik mee om er zelf een te willen
Hoe gaat het met je kerel?quote:
Kloptquote:Op maandag 13 april 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]jij bent er sowieso niet echt het type voor om een levend wezen een haar te krenken
quote:Op maandag 13 april 2020 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ging pas berichtje sturen dat je op je trap moest kijken toen ik al je straat uit was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |