quote:Op maandag 13 april 2020 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben/Hadden jullie een leuke Pasen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook de enige oom waar ik contact mee heb.
vooral niks doen.. niet helemaal zoals gepland..quote:Op maandag 13 april 2020 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben/Hadden jullie een leuke Pasen?
quote:Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gisterochtend kwamen m'n ouders met een brunch hierheen. Ik heb voor avond eten gezorgd: een crawfish boil. (rivierkreeften met cajun kruiden en wat bijgerechten en sausjes, beetje overgenomen van de familie van een ex).
m'n oom die ik al 2-3 jaar niet gezien had kwam gister eind van de middag onverwachts langs (eigenlijk voor de verjaardag van m'n pa, maar mn ouders waren hier) en is hier ook blijven eten.
Wel grappig, hij is zo'n echte stereotype ICT'er.. sociaal doen kost hem moeite. maar het is wel een aardige vent verder.Leuk voor je oom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook de enige oom waar ik contact mee heb.![]()
@Balquote:Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
@:bal: https://www.nu.nl/faceboo(...)huis-te-blijven.html
quote:Op maandag 13 april 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, dat was even leuk. Hontje geknuffeld
is het? frambozenquote:Op maandag 13 april 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg omg omg
ik was onder de douche.
je hebt het gebrachtHOE LIEF
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Lief lief.quote:Op maandag 13 april 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg omg omg
ik was onder de douche.
je hebt het gebrachtHOE LIEF
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaaaawquote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
quote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
Ik zou ook graag een hond willen, maar dat kan alleen als corona voor eeuwig duurtquote:Op maandag 13 april 2020 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik stop met varen wil ik ook een eigen hond.. Maar vrees dat ik er dan nog te weinig voor thuis bendus zal 't wel een axolotl worden ofzo
Gaafquote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
Lintje voor Liesjequote:Op maandag 13 april 2020 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
krijg trane in mijn ogen. serieus
Liesje wordt ereburger van Foquevillequote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
quote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()