het eerste : neequote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vroeger een gymleraar die heette Friemel. Hij werd ook beschuldigt van friemelen
nou jongens. ik doe dit allemaal maar zonder enige kennis met behulp van jullie he ;pquote:Op maandag 13 april 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat ze nou, levert leuke taferelen op
"Amai, ik heb vandaag vrij se" *hangt op*quote:Op maandag 13 april 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wij welom 8u ging de telefoon al. Belgisch bedrijf aan de lijn
quote:Op maandag 13 april 2020 14:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe je ook nog aan ontvetten of kwak je het er zo op?
neuh zo rol ik nietquote:Op maandag 13 april 2020 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Amai, ik heb vandaag vrij se" *hangt op*
vast welquote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Winkels in dorpen/steden zijn over het algemeen open op tweede paasdag toch? Moet eigenlijk echt even de stad in voor een dingetje, maar ik ga nooit op feestdagen naar de winkel
.
quote:Op maandag 13 april 2020 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
mijn teststukje is er eigenlijk zo op gekwakt bedenk ik mij nu
Had een enge vieze leraar Engels, de meisjes deden expres een knoopje los en dan moesten ze vooraan komen zitten.quote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar er is twijfel of de beschuldigen klopte. Weet niet hoe het is afgelopen met de man
Aan lager wal geraakt, drugs, drank dit dat.... helemaal afgegleden...quote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar er is twijfel of de beschuldigen klopte. Weet niet hoe het is afgelopen met de man
waarom deden ze dan het knoopje open?quote:Op maandag 13 april 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had een enge vieze leraar Engels, de meisjes deden expres een knoopje los en dan moesten ze vooraan komen zitten.
Om hun punt te maken tegenover de jongens want wij dachten dat ze zich maar aanstelden.quote:Op maandag 13 april 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom deden ze dan het knoopje open?
hebben ze een telefoonnummer?quote:Op maandag 13 april 2020 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Winkels in dorpen/steden zijn over het algemeen open op tweede paasdag toch? Moet eigenlijk echt even de stad in voor een dingetje, maar ik ga nooit op feestdagen naar de winkel
.
Ga door...quote:Op maandag 13 april 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met mijn pink langs het hout blijkbaar
De andere helft vind je in augustus wel terugquote:Op maandag 13 april 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat was het.
heb de helft er nu uit
quote:Op maandag 13 april 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De andere helft vind je in augustus wel terug
quote:Op maandag 13 april 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met mijn pink langs het hout blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |