ja ga eerst dit stukje testen. als het niets is kan ik nog watr anders proberen en is het tenminste geschuurdquote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed toch? ik vind voor buiten een beits vaak mooier dan een lak
Beetje de Tijger Koning van Brabant jonguh.quote:Op maandag 13 april 2020 14:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom mensen altijd naar je schijnen te kijken en hun blik niet van je af weten te houden
quote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vroeger een gymleraar die heette Friemel. Hij werd ook beschuldigt van friemelen
Ik krijg de laatste tijd erge 'eigen huis en tuin vibes' bij jouquote:Op maandag 13 april 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga eerst dit stukje testen. als het niets is kan ik nog watr anders proberen en is het tenminste geschuurd
kom lekker schuren dan hier :pquote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd erge 'eigen huis en tuin vibes' bij jou
nee voor de pannenkoekenquote:Op maandag 13 april 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
spek :
[..]
9
wat ga je eten?
of ga je de kat op het spek binden? ofzo?
Laat ze nou, levert leuke taferelen opquote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd erge 'eigen huis en tuin vibes' bij jou
het eerste : neequote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vroeger een gymleraar die heette Friemel. Hij werd ook beschuldigt van friemelen
nou jongens. ik doe dit allemaal maar zonder enige kennis met behulp van jullie he ;pquote:Op maandag 13 april 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat ze nou, levert leuke taferelen op
"Amai, ik heb vandaag vrij se" *hangt op*quote:Op maandag 13 april 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wij welom 8u ging de telefoon al. Belgisch bedrijf aan de lijn
quote:Op maandag 13 april 2020 14:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe je ook nog aan ontvetten of kwak je het er zo op?
neuh zo rol ik nietquote:Op maandag 13 april 2020 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Amai, ik heb vandaag vrij se" *hangt op*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |