quote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
quote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
quote:Op maandag 13 april 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een hond willen, maar dat kan alleen als corona voor eeuwig duurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt fucking bedankt.quote:Op maandag 13 april 2020 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
Was best een stukje fietsen met die harde wind. En had even niet bedacht dat je boven woonde en wilde het aan je voordeur hangen maar wilde niet de portiek in.
En elke tuin of balkon heeft sollarlampjes nodig. en de framboos mag nog wel een beetje water. Heb hem net voorzichtig uit mijn tuin getrokken maar wilde niet teveel water geven want dan liep het in die tas. Veel plezier ermee ballie.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
![]()
Was best een stukje fietsen met die harde wind. En had even niet bedacht dat je boven woonde en wilde het aan je voordeur hangen maar wilde niet de portiek in.
En elke tuin of balkon heeft sollarlampjes nodig. en de framboos mag nog wel een beetje water. Heb hem net voorzichtig uit mijn tuin getrokken maar wilde niet teveel water geven want dan liep het in die tas. Veel plezier ermee ballie.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Ja, dan gaat het helaas niet. Ik ben van 8 tot 18 uur weg, maar dat is ook te lang. Hondjes moeten lekker buiten kunnen spelen. Dus ik wacht even tot ik de loterij win en een huis in Schotland koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spek planten? Of mis ik nou een stukjequote:Op maandag 13 april 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
ga zo snel spek halen en dan plantmanagement en kijken hoe ik het allemaal kan planten![]()
nee dat moet voor de pannekoeken :pquote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spek planten? Of mis ik nou een stukje
Ooohquote:Op maandag 13 april 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat moet voor de pannekoeken :p
Ik wil zo graag twee border collies om mee te gaan hardlopen en hikenquote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het helaas niet. Ik ben van 8 tot 18 uur weg, maar dat is ook te lang. Hondjes moeten lekker buiten kunnen spelen. Dus ik wacht even tot ik de loterij win en een huis in Schotland koop
Daar heb je ander zaad voor nodigquote:Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
al zie ik een baconplant ook wel zitten
quote:Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil zo graag twee border collies om mee te gaan hardlopen en hikenMaar ben super allergisch
Nee dus dat is ook een probleem plus dat ik in een appartement woonquote:Op maandag 13 april 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat is jammer. Maar ben je overdag wel thuis om hondjes uit te laten?
Yupquote:Op maandag 13 april 2020 15:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het helaas niet. Ik ben van 8 tot 18 uur weg, maar dat is ook te lang. Hondjes moeten lekker buiten kunnen spelen. Dus ik wacht even tot ik de loterij win en een huis in Schotland koop
Pannenkoekplanten bestaan.quote:Op maandag 13 april 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb je ander zaad voor nodig
Begraaf een varken en kijk wat er gebeurdquote:Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
al zie ik een baconplant ook wel zitten
quote:Op maandag 13 april 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dus dat is ook een probleem plus dat ik in een appartement woonMaar dit was een idee voor als ik een huis met tuin heb en iemand om ze overdag uit te laten.
Wat super lief.quote:Op maandag 13 april 2020 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held![]()
![]()
![]()
![]()
ben sprakeloos serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |