ik had daar adres van m'n werk opgegeven, scheelde hier thuis weer discussiesquote:Op maandag 13 april 2020 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In ABO deden we het ook elk jaar. Maar daar kende iedereen elkaar ook heel goed.
[..]
Mwah liever dan nog dan Paul de Leeuwquote:Op maandag 13 april 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
zet je de tv aan, eerste wie je ziet: Jandino
Oneensquote:Op maandag 13 april 2020 15:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah liever dan nog dan Paul de Leeuw
Dan is het een SDquote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ff naar m’n ouders. Moestuintjes voor bal halen en kijken of ik een grotere microsd kaart heb..
Dat is jammer met dit weerquote:Op maandag 13 april 2020 15:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel goed hoor, alleen mag ik niet naar mijn bootje![]()
Die ligt net over de grens in België
Hoe doet ze dat dan?quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is jammer met dit weer![]()
Kennis van mij heeft haar paard in Duitsland staan en die mag de Zwitserse grens al een maand niet over om voor haar paard te zorgen daar.. Ook zoiets stoms.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ff naar m’n ouders. Moestuintjes voor bal halen en kijken of ik een grotere microsd kaart heb..
quote:Op maandag 13 april 2020 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In ABO deden we het ook elk jaar. Maar daar kende iedereen elkaar ook heel goed.
[..]
Durf je dat niet?
quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft haar paard in Duitsland staan en die mag de Zwitserse grens al een maand niet over om voor haar paard te zorgen daar.. Ook zoiets stoms.
Ik zit gewoonlijk elk weekend, zomer en winter, op mijn bootje.quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Worden bospaadjes ook bewaakt?quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Via een facebook pagina met paardenliefhebbers mensen gevonden die het paard nu verzorgen en erop rijden.quote:
Ahja da's wat anders dan de NL - BE grensquote:Op maandag 13 april 2020 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De Rijn is de grens, dus vrij makkelijk om alle overgangen te bewaken
Ja, maar wel handig voor het geval de Duitsers het weer in hun bol krijgenquote:Op maandag 13 april 2020 15:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahja da's wat anders dan de NL - BE grens
Je weet maar nooit inderdaadquote:Op maandag 13 april 2020 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar wel handig voor het geval de Duitsers het weer in hun bol krijgen
Tsja zijn we echt niet meer gewend, opgesloten in eigen landquote:Op maandag 13 april 2020 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
Echt kut dat je dan nu niet naar je boot of paard kan. Wie had ooit gedacht dat landgrenzen weer een dingetje zouden worden.
Ja precies. Hier ook best wat gescheiden ouders die nu hun kinderen die net over de grens wonen bij de anderen ouder niet kunnen zien.quote:Op maandag 13 april 2020 15:59 schreef liesje1979 het volgende:
Echt kut dat je dan nu niet naar je boot of paard kan. Wie had ooit gedacht dat landgrenzen weer een dingetje zouden worden.
gaat nog even duren :quote:Op maandag 13 april 2020 16:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja zijn we echt niet meer gewend, opgesloten in eigen land
Hier gaat het gelukkig wel goed begrijp ik. Maar goed, een land ter grootte van Nederland met maar 8 miljoen inwoners en genoeg natuur om de afstandsregels aan te houden. Scheelt toch ook behoorlijk denk ik. Beetje net als in Zweden maar die hebben nog meer ruimte.quote:Op maandag 13 april 2020 16:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
gaat nog even duren :
“Sommige mensen vegen blijkbaar hun voeten aan de afstandsmaatregelen. Er zijn dus individuen die door hun wangedrag ervoor gaan zorgen dat een Wuhan-style lockdown dichterbij komt! En dan mag je niet meer buiten om te sporten of te werken”, schrijft Van Ranst op Facebook.
Lees ook
Grote drukte tijdens paasweekend ondanks de coronamaatregelen
“Iedereen moet begrijpen hoe fragiel de situatie momenteel is, en hoe dicht we staan bij een verstrenging van de huidige maatregelen indien het aantal ziekenhuisopnames terug de hoogte ingaat.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |