ik moest bier halen, nah was rustig ook maar gelijk voor een aantal dagen eten in huis gehaaldquote:Op maandag 13 april 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat de spek het waard was.
iedereen heeft schijt in de ah
Hmmmm da's klote inderdaad...quote:Op maandag 13 april 2020 15:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel goed hoor, alleen mag ik niet naar mijn bootje![]()
Die ligt net over de grens in België
morgen komt de jumbo :pquote:Op maandag 13 april 2020 15:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moest bier halen, nah was rustig ook maar gelijk voor een aantal dagen eten in huis gehaald
quote:
Klinkt wel als een leuk planquote:Op maandag 13 april 2020 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Zou er hier animo zijn om lootjes te trekken en dan een soort zomerklaas doen met z'n allen. Kan alleen als mensen hun adres durven geven en daar geen misbruik van gemaakt gaat worden. Ik wil iig wel meedoen.
mja beter niet :pquote:Op maandag 13 april 2020 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Zou er hier animo zijn om lootjes te trekken en dan een soort zomerklaas doen met z'n allen. Kan alleen als mensen hun adres durven geven en daar geen misbruik van gemaakt gaat worden. Ik wil iig wel meedoen.
Ik heb een keer meegedaan met perky pasen in deze scquote:Op maandag 13 april 2020 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Deze week komt de Belgische regering met het vervolg op de huidige maatregelen , hopelijk mogenquote:Op maandag 13 april 2020 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm da's klote inderdaad...
Maar des te leuker als het weer wel mag
Hopen dat er snel iets komt qua verlichting
In ABO deden we het ook elk jaar. Maar daar kende iedereen elkaar ook heel goed.quote:Op maandag 13 april 2020 15:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt wel als een leuk plan
Deed met de feestdagen iets soortgelijks met een intussen afgestorven Discord chatgroep
Durf je dat niet?quote:
neit echt :pquote:Op maandag 13 april 2020 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In ABO deden we het ook elk jaar. Maar daar kende iedereen elkaar ook heel goed.
[..]
Durf je dat niet?
Beide landen stabiliseren toch aardig intussen zou je zeggenquote:Op maandag 13 april 2020 15:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Deze week komt de Belgische regering met het vervolg op de huidige maatregelen , hopelijk mogendan weer komen
De smokkelroutes zijn hier echt ook allemaal 100% afgezet met betonblokken..quote:Op maandag 13 april 2020 15:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]al 3 weken een verbod de grens over te steken
![]()
binnenkort toch eens een van de oude smokkelroutes proberen
ik had daar adres van m'n werk opgegeven, scheelde hier thuis weer discussiesquote:Op maandag 13 april 2020 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In ABO deden we het ook elk jaar. Maar daar kende iedereen elkaar ook heel goed.
[..]
Mwah liever dan nog dan Paul de Leeuwquote:Op maandag 13 april 2020 15:48 schreef FranticDJ het volgende:
zet je de tv aan, eerste wie je ziet: Jandino
Oneensquote:Op maandag 13 april 2020 15:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah liever dan nog dan Paul de Leeuw
Dan is het een SDquote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ff naar m’n ouders. Moestuintjes voor bal halen en kijken of ik een grotere microsd kaart heb..
Dat is jammer met dit weerquote:Op maandag 13 april 2020 15:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel goed hoor, alleen mag ik niet naar mijn bootje![]()
Die ligt net over de grens in België
Hoe doet ze dat dan?quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is jammer met dit weer![]()
Kennis van mij heeft haar paard in Duitsland staan en die mag de Zwitserse grens al een maand niet over om voor haar paard te zorgen daar.. Ook zoiets stoms.
quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ff naar m’n ouders. Moestuintjes voor bal halen en kijken of ik een grotere microsd kaart heb..
quote:Op maandag 13 april 2020 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Durf je dat niet?
quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft haar paard in Duitsland staan en die mag de Zwitserse grens al een maand niet over om voor haar paard te zorgen daar.. Ook zoiets stoms.
Ik zit gewoonlijk elk weekend, zomer en winter, op mijn bootje.quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Worden bospaadjes ook bewaakt?quote:Op maandag 13 april 2020 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Via een facebook pagina met paardenliefhebbers mensen gevonden die het paard nu verzorgen en erop rijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |