Wie was dat? En "een" ex-vrouw? Hoeveel heb je er versleten?quote:Op maandag 13 april 2020 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet nog uit die tijd dat jij en een ex-vrouw van mij altijd clashten op de FP
US is een grootverbruikerquote:Op maandag 13 april 2020 16:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie was dat? En "een" ex-vrouw? Hoeveel heb je er versleten?
Nog lang niet genoegquote:Op maandag 13 april 2020 16:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie was dat? En "een" ex-vrouw? Hoeveel heb je er versleten?
Het oude mobiele design, rood met geel ofzoquote:Op maandag 13 april 2020 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen we nog het oude design van het forum hadden
Nou ja ik hoefde maar een punt of een komma te posten in die tijd en ik lag alweer in de shredderquote:
Whehehe je hebt je vorige account dusdanig verkloot dat je onder deze met een geheel nieuwe storyline begonnen bent?quote:Op maandag 13 april 2020 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet nog uit die tijd dat jij en een ex-vrouw van mij altijd clashten op de FP
Nee ik werd serieus al na 1 of 2 reacties in de shredder gedonderdquote:Op maandag 13 april 2020 16:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whehehe je hebt je vorige account dusdanig verkloot dat je onder deze met een geheel nieuwe storyline begonnen bent?
Zoiets overkomt je uiteraard ook zomaarquote:Op maandag 13 april 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ik werd serieus al na 1 of 2 reacties in de shredder gedonderd
Volgens mij was dat in ieder geval niet mijn schuld, ik was heel netjes met bannen van users - alleen als het echt te gek werdquote:Op maandag 13 april 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, kom me aaien danquote:Op maandag 13 april 2020 16:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zoiets overkomt je uiteraard ook zomaar![]()
Arm schaap
Was jij mod toen daar ja?quote:Op maandag 13 april 2020 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in ieder geval niet mijn schuld, ik was heel netjes met bannen van users - alleen als het echt te gek werd
Ik vind het superleuk, maar het moet wel echt je game zijn. Er zit geen verhaal in ofzo.quote:Op maandag 13 april 2020 16:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is het echt leuk? zit te twijfelen of ik het moet aanschaffen
Gelukkig ben ik een tolerante modquote:Op maandag 13 april 2020 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent de ideale herder voor mijquote:Op maandag 13 april 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een tolerante mod
Ik moest even opzoeken van welk subform je uberhaupt mod bentquote:Op maandag 13 april 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een tolerante mod
Dit subforumquote:Op maandag 13 april 2020 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken van welk subform je uberhaupt mod bent
hover boven zijn tagquote:Op maandag 13 april 2020 16:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken van welk subform je uberhaupt mod bent
Ik ga nog wel ff wat in game videotjes kijken...quote:Op maandag 13 april 2020 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het superleuk, maar het moet wel echt je game zijn. Er zit geen verhaal in ofzo.
quote:Op maandag 13 april 2020 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
Beagle geknuffeld, VBB gescanned. Verhuisdoos meuk ingeladen, micro sd kaart mee en moestuintjes incl doos meemorgen ff langs postagentschap.
kwam ook nog een nieuwe dildo tegen in de verhuisdozen.. Interesse @:bitterbal?werden ooit weggegeven door dj kicken met de Foxy roadshow. tering wat een tokkies waren dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |