ah,, ja dan kan je wel even bezig wezenquote:
mja ben nu al zo op weg dat ik niet meer ga switche :pquote:Op maandag 13 april 2020 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah,, ja dan kan je wel even bezig wezen
ligt er aan hoeveel je er af haalt ;P
https://www.toolstation.nl/search?q=festool%20granat%20schuurblok dat 60 grit blokje is ideaal.. en dan daarna even met je 150 erover voor het glad maken
ok okquote:Op maandag 13 april 2020 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ben nu al zo op weg dat ik niet meer ga switche :p
[ afbeelding ]
gaat over het aantal steentjes per millimeter of zo zeker. Mwoa per centimeter lijkt me eerder.quote:Op maandag 13 april 2020 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah,, ja dan kan je wel even bezig wezen
ligt er aan hoeveel je er af haalt ;P
https://www.toolstation.nl/search?q=festool%20granat%20schuurblok dat 60 grit blokje is ideaal.. en dan daarna even met je 150 erover voor het glad maken
heb volgens mij nog wel een 60 grit blokje liggen (gebruikt dat dan weer welmaar kan nog wel even een paar projecten mee) kan ik wel bij de moestuintjes doen als ik 't niet vergeet
de grootte van het 'steentje'quote:Op maandag 13 april 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat over het aantal steentjes per millimeter of zo zeker. Mwoa per centimeter lijkt me eerder.
nou lijkt me niet. grit 60 is grover dan 150 toch? Of niet?quote:
Ja, dus de steentjes zijn groter bij korrel 60.quote:Op maandag 13 april 2020 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou lijkt me niet. grit 60 is grover dan 150 toch? Of niet?
hoezo zou je dat niet kunnen beitsen? kom je met een rollertje wel in hoor.. en anders een kuttenlikker..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2020 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo zou je dat niet kunnen beitsen? kom je met een rollertje wel in hoor.. en anders een kuttenlikker..ja die heb ik in mijn winkelwagentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dus zeg ik, het gaat over het aantal steentjes per centimeter? Of per inch misschien wel zelfs?quote:Op maandag 13 april 2020 13:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, dus de steentjes zijn groter bij korrel 60.
quote:Op maandag 13 april 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik in mijn winkelwagentje
ja ok ok ok we bedoelen het zelfdequote:Op maandag 13 april 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dus zeg ik, het gaat over het aantal steentjes per centimeter? Of per inch misschien wel zelfs?
heb je haastquote:Op maandag 13 april 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het mag dan voorlopig niet regenen natuurlijk
quote:Op maandag 13 april 2020 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo zou je dat niet kunnen beitsen? kom je met een rollertje wel in hoor.. en anders een kuttenlikker..bedoelde u "bokkenpoot"? Een kuttenlikker ken ik als een klein hondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
een bokkenpoot is een ronde kwastquote:Op maandag 13 april 2020 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bedoelde u "bokkenpoot"? Een kuttenlikker ken ik als een klein hondje
Hoofddoekje om, op de knietjes en schrobben maarquote:Op maandag 13 april 2020 13:26 schreef kwiwi het volgende:
Dit inspireert me om ook eens even wat in huis te gaan doen.
abort abortquote:Op maandag 13 april 2020 13:26 schreef kwiwi het volgende:
Dit inspireert me om ook eens even wat in huis te gaan doen.
ja met zo'n 45graden hoek erin toch?quote:Op maandag 13 april 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een bokkenpoot is een ronde kwasteen kuttenlikker is een platte radiatorkwast
yesquote:Op maandag 13 april 2020 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met zo'n 45graden hoek erin toch?
Vind jij frambozen lekker?quote:Op maandag 13 april 2020 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dankje :p
nu bedenk ik mij wel dat ik die binnenkant van die planken niet kan beitens
Ja baas.quote:Op maandag 13 april 2020 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofddoekje om, op de knietjes en schrobben maar
Ik hoef niks te schuren, dat scheeltquote:
ja een bokkenpoot is een ronde kwast onder een hoek. een kuttelikker of een radiatorkwast is een platte onder een hoekquote:Op maandag 13 april 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
in ons netjes Calvinistisch opgevoed gezin werd dat een bokkenpoot genoemd
quote:Op maandag 13 april 2020 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
morgen heb jij kilo's frambozen op de stoep staan.
Lol.quote:Op maandag 13 april 2020 13:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
morgen heb jij kilo's frambozen op de stoep staan.
quote:Op maandag 13 april 2020 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep is denk ik mijn lievelingsfruit en het lekkerste uit eigen tuin.
Dat is soms anders. AWG (American Wire Gauge) elektriciteitsdraad daar geldt hoe hoger het getal, hoe dunner de draad.quote:Op maandag 13 april 2020 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou lijkt me niet. grit 60 is grover dan 150 toch? Of niet?
Wij hadden die vroeger ook in de tuin en m'n moeder maakte daar jam vanquote:Op maandag 13 april 2020 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep is denk ik mijn lievelingsfruit en het lekkerste uit eigen tuin.
ja, dat is precies hetzelfde dusquote:Op maandag 13 april 2020 13:35 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Dat is soms anders. AWG (American Wire Gauge) elektriciteitsdraad daar geldt hoe hoger het getal, hoe dunner de draad.
met beits? nee, ze zullen wel wat minder zichtbaar worden..quote:Op maandag 13 april 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
met meerdere lagen gaan die nerven er dan uit?
is dat een kwestie van smaak?quote:Op maandag 13 april 2020 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met beits? nee, ze zullen wel wat minder zichtbaar worden..
Kijk maar uit dat je je zaad niet kookt. Hoge temperaturen zijn slecht voor zequote:
Zoals al zo vaak gezegd, oude punker hier balletjequote:Op maandag 13 april 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een rare ring voor iemand die zo op stand is
of je die nerven ziet? ja. als je het echt niet wilt moet je het heel goed schuren en er met een lak over. Lak 'ligt er op' beits 'trekt er in'.quote:
oke :p ik vind het niet zo lelijkquote:Op maandag 13 april 2020 13:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of je die nerven ziet? ja. als je het echt niet wilt moet je het heel goed schuren en er met een lak over. Lak 'ligt er op' beits 'trekt er in'.
Ik drink altijd gloeiend hete koffie net boven mijn kruis als eckte thrillseeker.quote:Op maandag 13 april 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je je zaad niet kookt. Hoge temperaturen zijn slecht voor ze
die broek is wss al genoeg anticonceptie hoorquote:Op maandag 13 april 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je je zaad niet kookt. Hoge temperaturen zijn slecht voor ze
Over 20 jaar ben da ook hip in Zeelandquote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die broek is wss al genoeg anticonceptie hoor
quote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Betwijfel hetquote:Op maandag 13 april 2020 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 20 jaar ben da ook hip in Zeeland
Ja maar nog steeds achterlijk en geloof me ik kan het wetenquote:Op maandag 13 april 2020 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Betwijfel hetde vrouwen lopen hier ook al 100 jaar niet meer met achteruitkijkspiegels
Geloof vrij weinig van jouw sterke vrouwenverhalenquote:Op maandag 13 april 2020 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds achterlijk en geloof me ik kan het weten
Dit in combinatie met die hele roedel hondjesquote:Op maandag 13 april 2020 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals al zo vaak gezegd, oude punker hier balletje
Dat komt omdat je meer verstand hebt van klei, spaanplaat en kruiskopschroevendraaiersquote:Op maandag 13 april 2020 13:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geloof vrij weinig van jouw sterke vrouwenverhalen
Jaquote:Op maandag 13 april 2020 13:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit in combinatie met die hele roedel hondjes
Ga je land regeren joh maflkees met je dooie hamster op je kopquote:Op maandag 13 april 2020 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds achterlijk en geloof me ik kan het weten
Verklaart wel waarom mensen altijd naar je schijnen te kijken en hun blik niet van je af weten te houdenquote:
ja ga eerst dit stukje testen. als het niets is kan ik nog watr anders proberen en is het tenminste geschuurdquote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Goed toch? ik vind voor buiten een beits vaak mooier dan een lak
Beetje de Tijger Koning van Brabant jonguh.quote:Op maandag 13 april 2020 14:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom mensen altijd naar je schijnen te kijken en hun blik niet van je af weten te houden
quote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vroeger een gymleraar die heette Friemel. Hij werd ook beschuldigt van friemelen
Ik krijg de laatste tijd erge 'eigen huis en tuin vibes' bij jouquote:Op maandag 13 april 2020 14:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga eerst dit stukje testen. als het niets is kan ik nog watr anders proberen en is het tenminste geschuurd
kom lekker schuren dan hier :pquote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd erge 'eigen huis en tuin vibes' bij jou
nee voor de pannenkoekenquote:Op maandag 13 april 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
spek :
[..]
9
wat ga je eten?
of ga je de kat op het spek binden? ofzo?
Laat ze nou, levert leuke taferelen opquote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd erge 'eigen huis en tuin vibes' bij jou
het eerste : neequote:Op maandag 13 april 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vroeger een gymleraar die heette Friemel. Hij werd ook beschuldigt van friemelen
nou jongens. ik doe dit allemaal maar zonder enige kennis met behulp van jullie he ;pquote:Op maandag 13 april 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat ze nou, levert leuke taferelen op
"Amai, ik heb vandaag vrij se" *hangt op*quote:Op maandag 13 april 2020 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wij welom 8u ging de telefoon al. Belgisch bedrijf aan de lijn
quote:Op maandag 13 april 2020 14:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe je ook nog aan ontvetten of kwak je het er zo op?
neuh zo rol ik nietquote:Op maandag 13 april 2020 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Amai, ik heb vandaag vrij se" *hangt op*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |