Waarom nietquote:
Jammer weerquote:
Nee je bent een brave meidquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hekel aan me he.
Hoi Mortimerquote:
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hekel aan me he.
Ik ben blij je te zien.quote:
Fijn om te horen. Dan verklaar ik het topic nu tot geopendquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben blij je te zien.
Vragen om begroet te worden is wel een beetje het niveau van kiid en haags hoor, laat je niet van de wijs brengen.
We geven om jou.
Dat is juist het niveau waar morty graag naartoe zou willen strevenquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben blij je te zien.
Vragen om begroet te worden is wel een beetje het niveau van kiid en haags hoor, laat je niet van de wijs brengen.
We geven om jou.
FOK!quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Verveel me echt enorm hoe ga ik dit weekend overleven
Koop een stuurtje en ga ook F1 spelen. Je zal je nooit meer een minuut vervelenquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
MDMA.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Eten en zuipenquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Ga jij blowen ga ik zuipenquote:
Chill.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Er is iemand tegels aan het ophalen voor mijn voortuin.
Ga je ze wel zelf leggen? Kan dat met je rug?quote:
De zandkorrels tussen de tuintegels tellen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Heb jij geen knappe dochter die ik kan datenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:23 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
De zandkorrels tussen de tuintegels tellen?
Wel anderhalve meter afstand houdenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij geen knappe dochter die ik kan daten
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij geen knappe dochter die ik kan daten
Heb wel een knappe schoondochter, maar denk dat mijn zoon geen tand in je mond laat zittenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Grutjes dan moet ik maar wachten tot die van Haags meerderjarig is
Nee en neequote:Op zaterdag 4 april 2020 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je ze wel zelf leggen? Kan dat met je rug?
Oeii zou je dit wel zeggenquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben blij je te zien.
We geven om jou.
Ik zal hem even voor je zoeken, maat.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
@:kaneelstokje ik kan je chili topic niet vinden
Oke okequote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb hele lieve vrienden(en gelukkig geen grote tuin)
Ja voor als decoratie in de vensterbankquote:
Haal een mini kweekkas en ga kijken hoe je peterselie ontkiemtquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Ik gebruik ze als deurstoppers. Dat werkt ook goed.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja voor als decoratie in de vensterbank
Echt leuk dat je hier bentquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik gebruik ze als deurstoppers. Dat werkt ook goed.
Heb alleen kaneel en oregano van de kruidenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal hem even voor je zoeken, maat.
Hmm. Wat heb je wel voor kruiden?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb alleen kaneel en oregano van de kruiden
Wat zou je weg kunnen laten? Anders moet ik heel veel kopen
Zou dan gerookte paprika en chilipoeder kopen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb kaneel, oregano, tijm, peper en zout
Dankjewel voor het mooie complimentquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb hele lieve vrienden(en gelukkig geen grote tuin)
Oh kom jij mijn tuin betegelen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dankjewel voor het mooie compliment. Maar we zijn alleen zo lief omdat jij dat ook bent!
Ik ben benieuwd hoe het dalijk lukt, Morti.quote:
Ik heb sowieso echt de liefste vrienden die er zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn dat je vrienden voor je klaarstaan, Ama.
Hoeveel tomaten puree zal ik doenquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het dalijk lukt, Morti.
Hopelijk smaakt het goed.
Maakt niet zoveel uit als de hoeveelheid groot is.quote:
Hele blikje dusquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit als de hoeveelheid groot is.
2-3 eetlepels is meer dan genoeg waarschijnlijk.
Kun jij er een wegwerken?quote:
Kruiden geven een andere smaak als je ze toevoegt voor je vocht toevoegt, dus proef straks even.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hele blikje dus
Het staat te pruttelen. Kruiden op gevoel gedaan
Oh ik heb alles redelijk snel achter elkaar in de pan geflikkerd. Dat twee minuten dit, dan twee minuten dat, na 5 minuten etc van jou duurt me te langquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun jij er een wegwerken?
[..]
Kruiden geven een andere smaak als je ze toevoegt voor je vocht toevoegt, dus proef straks even.
Kijk of je tevreden bent ermee.
Laat pruttelen trouwens zonder deksel, als het nog erg vochtig is.
Dat zal de smaak iets veranderen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik heb alles redelijk snel achter elkaar in de pan geflikkerd. Dat twee minuten dit, dan twee minuten dat, na 5 minuten etc van jou duurt me te lang
Niet kunnen kokenquote:
Heb trouwens ook chili flakes ipv poeder. Maakt dat uit?quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal de smaak iets veranderen.
Wordtquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat ik niet helemaal gek wordt.
Heb je geen xbox dan ofzo?quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat ik niet helemaal gek wordt.
Hoe langer het opstaat, hoe minder.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb trouwens ook chili flakes ipv poeder. Maakt dat uit?
ps4. En heb daar steeds minder zin in.quote:
Ja heb ik gedaanquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:03 schreef Solotovski het volgende:
Oh jongens is het topic eigenlijk wel geopend?
Oke dan laat ik het nog tot uur of 8 opstaan. Dan nog kwartiertje kidneybonenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe langer het opstaat, hoe minder.
De toegevoegde smaak ervan zal iets meer geconcentreerd zijn dan bij een poeder.
Omdat eten lekker is en koken leukquote:
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:03 schreef Solotovski het volgende:
Oh jongens is het topic eigenlijk wel geopend?
Ok top mortie lekker bezigquote:
Ja als Kidd het niet aan kan neem ik die zware taak wel op mequote:
Koop een xbox en je hoeft je nooit meer te vervelenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ps4. En heb daar steeds minder zin in.
Kijk zo af en toe wat netflix er op. Vandaag 2 uur gegamed, en ben het wel weer even zat.
We zijn een goed team he Mortyquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja als Kidd het niet aan kan neem ik die zware taak wel op me
Ook gelijk de reden dat ik @:yvonne heb geadviseerd hem geen mod te maken
Je zou een goede mod zijnquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja als Kidd het niet aan kan neem ik die zware taak wel op me
Ook gelijk de reden dat ik @:yvonne heb geadviseerd hem geen mod te maken
Hey kijk jij eens even uit met wat je zegt potjandorie.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mod zijn stelt tegenwoordig ook niet zoveel meer voor
Zeg nu zelf er zijn toch ontzettend veel voor spek en bonen mods als naatje, ama en Chevyquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey kijk jij eens even uit met wat je zegt potjandorie.
Ik ben viesmad nu.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg nu zelf er zijn toch ontzettend veel voor spek en bonen mods als naatje, ama en Chevy
Ik wil trouwens best uitkijken met wat ik zeg maar soms ben ik gewoon te eerlijk. Reken me dat niet aan aub
Ieder mag zn mening hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg nu zelf er zijn toch ontzettend veel voor spek en bonen mods als naatje, ama en Chevy
Ik wil trouwens best uitkijken met wat ik zeg maar soms ben ik gewoon te eerlijk. Reken me dat niet aan aub
Beetje uit medelijden van danny en yvonne lijkt hetquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen met een mening zijn er ook niet zoveelquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ieder mag zn mening hebben natuurlijk
Ik was gewoon de beste optie, totaal niks met medelijden te makenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje uit medelijden van danny en yvonne lijkt het
Geen idee of je houdt van pittig, maar als je meerdere pepers er in doet (chilipoeder, verse peper, zwarte peper, cayennepeper) dan proef je de gelaagde smaken heerlijk aan het einde.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke dan laat ik het nog tot uur of 8 opstaan. Dan nog kwartiertje kidneybonen
Mais heb ik trouwens weggelaten
Nu alleen maar verse peper en chili flakesquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee of je houdt van pittig, maar als je meerdere pepers er in doet (chilipoeder, verse peper, zwarte peper, cayennepeper) dan proef je de gelaagde smaken heerlijk aan het einde.
Jij staat toch ook niet in dat rijtje, kneusquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik was gewoon de beste optie, totaal niks met medelijden te maken
Wij hebben wel een uitgesproken meningquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen met een mening zijn er ook niet zoveel
Nee maar ik geef het graag aan. Stomme trutquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:24 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij staat toch ook niet in dat rijtje, kneus
Vind kruiden altijd zo duur bij de AH.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu alleen maar verse peper en chili flakes
Cayenne peper zag ik niet bij ah
Uit angst voor het welzijn van hun account. Het is treurig, maar het is helaas de realiteit waar we mee moeten leren levenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja helaas verhullen sommige mensen hun mening in het openbaar
Bij het zwembad? Daar hebben ze toch alleen liters chloor liggenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind kruiden altijd zo duur bij de AH.
Haal ze liever bij de Pool.
Ik koop alleen nederlandsche waarquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind kruiden altijd zo duur bij de AH.
Haal ze liever bij de Pool.
Ik good cup. Ben echt een zachtaardige jongenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:26 schreef Kiid het volgende:
Morty, zou jij good cop of bad cop zijn? Ik weet niet welke ik zou zijn. Ik denk bad cop?
Moest bijna lachen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij het zwembad? Daar hebben ze toch alleen liters chloor liggen
Ouwe patriot van me.quote:
Ik kan wel de harde mensenbreker spelen. Niet gek te krijgen, maar kan anderen makkelijk breken. Op dat moment spring jij in om te zorgen voor closure. Misschien zouden we beiden mod moeten worden. Denk dat we het platform tot nieuwe hoogtes kunnen tillen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik good cup. Ben echt een zachtaardige jongen
Je bent een fijnproever voor humor zie ikquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest bijna lachen.
[..]
Ouwe patriot van me.
Gehaktschnitzel, aardappeltjes en spinaziequote:Op zaterdag 4 april 2020 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat eten we bij de stoeptegels
Gewoon een broodje knakworst. Kies maar of je het warm of koud wiltquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat eten we bij de stoeptegels
Spinazie is mijn favquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gehaktschnitzel, aardappeltjes en spinazie
Je weet toch wel hoe kaneel smaaktquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Kaneel ben wel tevreden met de smaak. Weet natuurlijk niet hoe het zou moeten smaken tho
Nee heb geen eieren in huis nu.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spinazie is mijn fav
Maak je er ook een gekookt eitje bij klaar
Belangrijkste is dat het lekker is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Kaneel ben wel tevreden met de smaak. Weet natuurlijk niet hoe het zou moeten smaken tho
Met rijstquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat het lekker is.
Kun je eventueel een andere keer het aanpassen aan je smaak. Meer pit, meer komijn, wat dan ook.
Doe je het zonder iets, met rijst, in een wrap?
Het liefst zonder iets natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat het lekker is.
Kun je eventueel een andere keer het aanpassen aan je smaak. Meer pit, meer komijn, wat dan ook.
Doe je het zonder iets, met rijst, in een wrap?
Echte struggle maaltijdquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Drie teentjes
Kan hier trouwens 3-4 dagen van eten lol
Ik ben zeer tevreden met het resultaatquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De rijst ziet er goed uit maat.
Lekker toch.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
Het is nu trouwens veel pittiger dan toen ik proefde uit de pan!
Als je een restaurant opent kom ik wel eten!quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil ook wel een keertje voor jou koken
Shitload aan uitjes welquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben zeer tevreden met het resultaat
Dacht meer aan een romantisch diner voor twee maar okequote:Op zaterdag 4 april 2020 21:02 schreef Kauai het volgende:
[..]
Als je een restaurant opent kom ik wel eten!
Dat is echt zo'n love it or hate it kruid. Ik zeg pasquote:
Ik probeerde er nog omheen te praten maar helaasquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht meer aan een romantisch diner voor twee maar oke
Jammer hoor dacht dat wij meant to be warenquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik probeerde er nog omheen te praten maar helaas
Je zit niet op Sugarbabes hequote:Op zaterdag 4 april 2020 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jammer hoor dacht dat wij meant to be waren
Raar dit. Is wel echt iets dat bij veel eten past. Indiaas, Mexicaans, Marokkaans, Indonesisch. In een vorm of een ander.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n love it or hate it kruid. Ik zeg pas
Sugababes.nlquote:
15 procent van iedereen vind het kennelijk naar zeep smaken, genetisch bepaald dit datquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raar dit. Is wel echt iets dat bij veel eten past. Indiaas, Mexicaans, Marokkaans, Indonesisch. In een vorm of een ander.
Ah, daar is de eerstequote:
quote:
Dit ja :’)quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15 procent van iedereen vind het kennelijk naar zeep smaken, genetisch bepaald dit dat
Dan gaat het dacht ik alleen om het blad.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15 procent van iedereen vind het kennelijk naar zeep smaken, genetisch bepaald dit dat
Veranderd daar dan ook de smaak mee?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaat het dacht ik alleen om het blad.
Sommige gerechten verwerken ook zaden of poeder. Het blad wordt soms ook gedroogd gebruikt.
Er zijn dagen dat ik alle 4 de vormen in huis heb.
Maar dat is geen smaakverschil, Dat is meer een smaakversterkingquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik veronderstel dat verse kruiden meer smaak hebben
Ik heb de gedroogde bladeren alleen in een tajine gebruikt, en daarin sneeuwden ze onder door andere smaken, dus zou ik niet weten.quote:
Wat gaat er allemaal in?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit weleens willen maken. Maar zoveel werk en gekke ingrediënten die erin moeten
Beslagquote:
Dit leest alsof ik een herseninfarct heb.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beslag
1 losgeklopt ei
340ml ijskoud water
½ tl dashi-poeder
½ tl zout
1 tl sojasaus
100g zachte bloem
Vulling
150g gare octopus
(of rauwe garnaal)
4 el tenkasu
6g beni shoga
2g sakuraebi
Garnering
Okonomiyaki saus
aonori
Kewpie mayonaise
bonito flakes
lente-ui in dunne ringetjes
Dashi poeder is dat voor in de wasmachine ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beslag
1 losgeklopt ei
340ml ijskoud water
½ tl dashi-poeder
½ tl zout
1 tl sojasaus
100g zachte bloem
Vulling
150g gare octopus
(of rauwe garnaal)
4 el tenkasu
6g beni shoga
2g sakuraebi
Garnering
Okonomiyaki saus
aonori
Kewpie mayonaise
bonito flakes
lente-ui in dunne ringetjes
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit leest alsof ik een herseninfarct heb.
Stop jij altijd in je neus op zaterdag tochquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dashi poeder is dat voor in de wasmachine ofzo
Is nog niks mn neus ingegaan vandaagquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stop jij altijd in je neus op zaterdag toch
rtquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is nog niks mn neus ingegaan vandaag
Was het maar zoquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is nog niks mn neus ingegaan vandaag
Ja het is al donker buiten jaquote:
Zit je dalijk nog 2 jaar lang met restjes bonito flakes en 3 kwart fles tenkasu.quote:
Ja, een middagje naar de meest obscure toko's van Nederland staat waarschijnlijk gelijk aan 3 weken boodschappenquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je dalijk nog 2 jaar lang met restjes bonito flakes en 3 kwart fles tenkasu.
Ja, lekker 150 euro besteden aan vage zoute dingen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, een middagje naar de meest obscure toko's van Nederland staat waarschijnlijk gelijk aan 3 weken boodschappen
Een van de armste landen van zuid-Amerika jaquote:Op zondag 5 april 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus wat een perfect voorbeeld van een bananenrepubliek ook.
Ben er verder niet zo over ingelezen (lol)quote:Op zondag 5 april 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een van de armste landen van zuid-Amerika ja
Nou ja, ik zit even verder te lezen meteen, als het echt doorbreekt in de armste landen ter wereld, daar heb je pas echt een probleem. Burundi om maar vb te noemen, heeft maar 5 IC-beddenquote:Op zondag 5 april 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben er verder niet zo over ingelezen (lol)
Ja maar dat wordt het sowieso wel in landen waar zieken worden vervoerd achterop een brommer door de blubber ipv een ambulance.quote:Op zondag 5 april 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit even verder te lezen meteen, als het echt doorbreekt in de armste landen ter wereld, daar heb je pas echt een probleem. Burundi om maar vb te noemen, heeft maar 5 IC-beddenWat een shithole wordt dat dan
Nee inderdaad. En dan heb je nog godenlanden als Turkmenistan waar de president het woord corona heeft verboden zodat het niet bestaatquote:Op zondag 5 april 2020 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is ook nog maar afwachten hoeveel daadwerkelijke cijfers we daar krijgen want daar zullen ook wel geen goede organisaties zijn om het bij te houden (lol)
Of in de Filipijnen waar iedereen die op straat loopt tijdens de lockdown de kogel krijgt.quote:Op zondag 5 april 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad. En dan heb je nog godenlanden als Turkmenistan waar de president het woord corona heeft verboden zodat het niet bestaat
quote:Op zondag 5 april 2020 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of in de Filipijnen waar iedereen die op straat loopt tijdens de lockdown de kogel krijgt.
God wat ben ik blij dat ik in Nederland geboren ben zeg.
Is dit echtquote:Op zondag 5 april 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad. En dan heb je nog godenlanden als Turkmenistan waar de president het woord corona heeft verboden zodat het niet bestaat
Jaquote:
Alhoewel je als mens dan ook wel weer gewend raakt aan je situatie natuurlijk, aanpassingsvermogen genot.quote:Op zondag 5 april 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ook echt. Al die Henkies hier ook die kankeren op Nederland terwijl je echt gezegend mag zijn dat je hier woont ja.
Ja dit las ik laatst ook ergensquote:Op zondag 5 april 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn er toch een enorme hoop debielen staatshoofd in deze periodequote:Op zondag 5 april 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Je wordt daar opgepakt als je een mondkapje draait omdat je dan de regering ondermijnt
Niet alleen in deze periodequote:Op zondag 5 april 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn er toch een enorme hoop debielen staatshoofd in deze periode
Ja, als het goed gaat dan neem je het allemaal voor lief. Dat is niet zo erg. Maar in dit soort situaties heb je dan weer even tijd om dankbaar te zijnquote:Op zondag 5 april 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alhoewel je als mens dan ook wel weer gewend raakt aan je situatie natuurlijk, aanpassingsvermogen genot.
Streven naar wat beter kan hoort er verder ook wel bij, dat is prima.quote:Op zondag 5 april 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als het goed gaat dan neem je het allemaal voor lief. Dat is niet zo erg. Maar in dit soort situaties heb je dan weer even tijd om dankbaar te zijn
Lekker naar de zon in Frankrijk en Spanje. Die mensen daar zijn zo relaxed, het is hier allemaal zo stressvol.quote:Op zondag 5 april 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Streven naar wat beter kan hoort er verder ook wel bij, dat is prima.
Maar die fascinatie van veel Nederlanders voor het wonen in het buitenland begrijp ik nooit zo, zorgt er wel voor dat ik geniet van Ik Vertrek.
Dat precies ja. Ook zo'n aflevering van twee mensen in Brazilië die een huis wilden bouwen maar de aannemer ging van hun voorschot lekker feesten in Rioquote:Op zondag 5 april 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker naar de zon in Frankrijk en Spanje. Die mensen daar zijn zo relaxed, het is hier allemaal zo stressvol.
Daar ook schat als je eenmaal achter die tergende bureaucratie komt
Hahah geniaalquote:Op zondag 5 april 2020 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat precies ja. Ook zo'n aflevering van twee mensen in Brazilië die een huis wilden bouwen maar de aannemer ging van hun voorschot lekker feesten in Riowat een naïviteit.
piepschuim watquote:Op zondag 5 april 2020 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Of mensen in Spanje die een huis hadden gekocht van piepschuim.
En de omgeving was niet eens mooi.
Ja een soort materiaal wat op hout leek maar bij de eerste de beste regenbui zakte de hele teringzooi in elkaar.quote:
quote:Op zondag 5 april 2020 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een soort materiaal wat op hout leek maar bij de eerste de beste regenbui zakte de hele teringzooi in elkaar.
Weet even niet meer wat het precies was. Maarja die waren dus ook even flink opgelicht.
Ja ze moesten het eigenlijk helemaal slopen en een nieuw huis bouwen maar daar was geen geld voor uiteraard.quote:
Misschien kan er een virtuele dealer gecreëerd worden, net als bij blackjack en poker die de plakjes worst en blokjes kaas uitdeeltquote:
Ik zie Jandino, niet geklikt.quote:
Welke films heb je vandaag afgestreept van je lijstjequote:
Ik kijk dit.quote:Nederland is in de greep van het coronavirus. Op de IC's van Nederland wordt er dag en nacht gewerkt om zoveel mogelijk mensen er weer bovenop te krijgen. Wat betekent dit voor artsen en specialisten die nu in de ziekenhuizen werken? Hoe gaan zij om met de enorme druk en de race tegen de klok, letterlijk op leven en dood? De reportage laat zien hoe artsen en medisch specialisten van drie Nederlandse ziekenhuizen zich inzetten om in deze uitzonderlijke situatie hun werk te kunnen doen. Filmmaker Jessica Villerius volgde afgelopen week IC-artsen in het Meander Medisch Centrum in Amersfoort, CWZ Nijmegen en het Maxima Medisch Centrum locatie Veldhoven. De patiënten op de IC worden niet herkenbaar in beeld gebracht.
Interessant?quote:
Nja, het is dat het hier bij lijkt te blijven en niet nog een fase erger wordt waar artsen gewoon moeten kiezen tussen degene die ze behandelen en degene die dood gaanquote:Op zondag 5 april 2020 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Bizar hoor dat mensen nu gewoon in operatiekamers liggen omdat er geen plek is verder.
'Our Souls at Night' & 'Legends of the Fall'quote:Op zondag 5 april 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke films heb je vandaag afgestreept van je lijstje
Die arts(en) in deze docu zeggen wel dat ze straks moeten kiezen waarschijnlijk, we zijn er nog niet vanaf he.quote:Op zondag 5 april 2020 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, het is dat het hier bij lijkt te blijven en niet nog een fase erger wordt waar artsen gewoon moeten kiezen tussen degene die ze behandelen en degene die dood gaan
quote:Op zondag 5 april 2020 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die arts(en) in deze docu zeggen wel dat ze straks moeten kiezen waarschijnlijk.
Dat is wel echt een klassiekertja ja.quote:Op zondag 5 april 2020 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
'Our Souls at Night' & 'Legends of the Fall'
Tweede filmpje was wel genot.
Ja heftig hoor en krijg gewoon kippenvel als ze dat zeggen.. 1 van die artsen zei ook van ja kunnen wij dit überhaupt wel aan? Zo'n keuze maken.quote:
Aantal IC-opnames is nu aan het afnemen he. Lijkt er dus op dat ze dat niet hoeven. Wellicht dat die docu een paar weken geleden opgenomen is he, toen was het ook andersquote:Op zondag 5 april 2020 02:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die arts(en) in deze docu zeggen wel dat ze straks moeten kiezen waarschijnlijk, we zijn er nog niet vanaf he.
Laten we in ieder geval hopen dat het dan zo blijft gaan ja.quote:Op zondag 5 april 2020 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aantal IC-opnames is nu aan het afnemen he. Lijkt er dus op dat ze dat niet hoeven. Wellicht dat die docu een paar weken geleden opgenomen is he, toen was het ook anders
bah... ga gewoon de hele dag met m'n meis in bed liggen... laat haar noooooooooooooit meer los ook...quote:Op zondag 5 april 2020 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heftig hoor en krijg gewoon kippenvel als ze dat zeggen.. 1 van die artsen zei ook van ja kunnen wij dit überhaupt wel aan? Zo'n keuze maken.
Meis?quote:Op zondag 5 april 2020 02:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
bah... ga gewoon de hele dag met m'n meis in bed liggen... laat haar noooooooooooooit meer los ook...
Die in Noord-Italië al een paar weken terug ja.quote:Op zondag 5 april 2020 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel echt een klassiekertja ja.
De homo-erotische filmpjes ook al meegepakt?
allebeiquote:Op zondag 5 april 2020 02:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meis?Geen engel? Heb je dat nog nooit zien zeggen haha.
Ja in bed blijven liggen lijkt me ook niet beste idee.quote:Op zondag 5 april 2020 02:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
allebei![]()
Maar ze zegt dat dat geen goed idee is, want dan gaan we dood van de honger...
toch wel lekker dat zij de nuchtere is
nee ok, maar word echt leip van dat thuiswerken... uuuuuuuuren achter dat scherm..quote:Op zondag 5 april 2020 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja in bed blijven liggen lijkt me ook niet beste idee.
Kun je niet af en toe ergens, waar bijna niemand komt, een wandelingetje maken ofzo?quote:Op zondag 5 april 2020 02:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee ok, maar word echt leip van dat thuiswerken... uuuuuuuuren achter dat scherm..
Call me by your namequote:Op zondag 5 april 2020 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die in Noord-Italië al een paar weken terug ja.
Was wel een goed vakantiesfeertje, maar ik vond het zonde dat hij zo'n leuke Italiaanse meid liet lopen voor die kerel.
parkje in de buurt, morgen eens checkenquote:Op zondag 5 april 2020 02:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je niet af en toe ergens, waar bijna niemand komt, een wandelingetje maken ofzo?
Ja was wel een goed gesprek op het einde.quote:Op zondag 5 april 2020 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Call me by your name![]()
Ja die chick was ook wel cute inderdaad.
Wat vond je van die dialoog tussen Ellio en zijn vader op het eind? Mooi he
We rip out so much of ourselves to be cured of things faster than we should that we go bankrupt by the age of 30
Ja je moet Beautiful boy ook kijken. Daar heeft hij ook de hoofdrol en een hele mooie relatie met zijn vader (Steve Carrell)quote:Op zondag 5 april 2020 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja was wel een goed gesprek op het einde.
Goede acteur ook die hoofdrolspeler, ook al gezien in The King.
Staat al op mijn lijstje.quote:Op zondag 5 april 2020 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je moet Beautiful boy ook kijken. Daar heeft hij ook de hoofdrol en een hele mooie relatie met zijn vader (Steve Carrell)
Ellio had wel echt goeie leven. Chillen in Italie, lekker eten, beetje fietsen, beetje schrijven, beetje lezen, beetje muziek maken, beetje zwemmen, beetje vozen. Niks mis meequote:
Weet je wie viesdik is?quote:
Iets zegt me dat dit zijn hoerenmoeder isquote:
Koekoekquote:Op zondag 5 april 2020 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit zijn hoerenmoeder is
hmmja, zit wel steeds tegen de 61 nu met dat thuisblijvenquote:
Oefquote:Op zondag 5 april 2020 02:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmmja, zit wel steeds tegen de 61 nu met dat thuisblijven
Etto heeft het gewicht van een meisje van 14quote:
Godverdomme fok-itquote:Op zondag 5 april 2020 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etto heeft het gewicht van een meisje van 14
quote:Op zondag 5 april 2020 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etto heeft het gewicht van een meisje van 14
Nee te weinig ruimte voor.quote:Op zondag 5 april 2020 02:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en heb je je vijanden aan de muur hangen?
plz... je bent een regenboogeenhoorntje in een poedersuikerbosquote:
Dat klopt helemaal.quote:Op zondag 5 april 2020 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit zijn hoerenmoeder is
Schatten hebben inderdaad ook vaak een hoog vermogen XDquote:Op zondag 5 april 2020 02:55 schreef Solotovski het volgende:
Nee schat van een vrouw hoor etto
Haha Ja toch
Dank... dat is ook een van de redenen dat alles hier op de grote hoop gaat... wie weet wat er allemaal nog voor mooi rechts spul verzonnen wordt.quote:Op zondag 5 april 2020 03:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wow Etto in het wild. Voorziet alle neoliberale mafketels in POL altijd van goed repliek. Kan wel genieten van je bijdrages altijd.
Ja dat weet je nooit. Blijf vooral doorgaan.quote:Op zondag 5 april 2020 03:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dank... dat is ook een van de redenen dat alles hier op de grote hoop gaat... wie weet wat er allemaal nog voor mooi rechts spul verzonnen wordt.
Heb je wel eens echt op tacos gestampt?quote:Op zondag 5 april 2020 03:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dat weet je nooit. Blijf vooral doorgaan.
rt, heldquote:Op zondag 5 april 2020 03:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wow Etto in het wild. Voorziet alle neoliberale mafketels in POL altijd van goed repliek. Kan wel genieten van je bijdrages altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |