Ik zal hem even voor je zoeken, maat.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
@:kaneelstokje ik kan je chili topic niet vinden
Oke okequote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb hele lieve vrienden(en gelukkig geen grote tuin)
Ja voor als decoratie in de vensterbankquote:
Haal een mini kweekkas en ga kijken hoe je peterselie ontkiemtquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Verveel me echt enorm hoe ga ik dit weekend overleven
Ik gebruik ze als deurstoppers. Dat werkt ook goed.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja voor als decoratie in de vensterbank
Echt leuk dat je hier bentquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik gebruik ze als deurstoppers. Dat werkt ook goed.
Heb alleen kaneel en oregano van de kruidenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal hem even voor je zoeken, maat.
Hmm. Wat heb je wel voor kruiden?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb alleen kaneel en oregano van de kruiden
Wat zou je weg kunnen laten? Anders moet ik heel veel kopen
Zou dan gerookte paprika en chilipoeder kopen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb kaneel, oregano, tijm, peper en zout
Dankjewel voor het mooie complimentquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb hele lieve vrienden(en gelukkig geen grote tuin)
Oh kom jij mijn tuin betegelen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dankjewel voor het mooie compliment. Maar we zijn alleen zo lief omdat jij dat ook bent!
Ik ben benieuwd hoe het dalijk lukt, Morti.quote:
Ik heb sowieso echt de liefste vrienden die er zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn dat je vrienden voor je klaarstaan, Ama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |