Ik zal hem even voor je zoeken, maat.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
@:kaneelstokje ik kan je chili topic niet vinden
Oke okequote:
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb hele lieve vrienden(en gelukkig geen grote tuin)
Ja voor als decoratie in de vensterbankquote:
Haal een mini kweekkas en ga kijken hoe je peterselie ontkiemtquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Verveel me echt enorm hoe ga ik dit weekend overleven
Ik gebruik ze als deurstoppers. Dat werkt ook goed.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja voor als decoratie in de vensterbank
Echt leuk dat je hier bentquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik gebruik ze als deurstoppers. Dat werkt ook goed.
Heb alleen kaneel en oregano van de kruidenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal hem even voor je zoeken, maat.
Hmm. Wat heb je wel voor kruiden?quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb alleen kaneel en oregano van de kruiden
Wat zou je weg kunnen laten? Anders moet ik heel veel kopen
Zou dan gerookte paprika en chilipoeder kopen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb kaneel, oregano, tijm, peper en zout
Dankjewel voor het mooie complimentquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb hele lieve vrienden(en gelukkig geen grote tuin)
Oh kom jij mijn tuin betegelen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dankjewel voor het mooie compliment. Maar we zijn alleen zo lief omdat jij dat ook bent!
Ik ben benieuwd hoe het dalijk lukt, Morti.quote:
Ik heb sowieso echt de liefste vrienden die er zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn dat je vrienden voor je klaarstaan, Ama.
Hoeveel tomaten puree zal ik doenquote:Op zaterdag 4 april 2020 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het dalijk lukt, Morti.
Hopelijk smaakt het goed.
Maakt niet zoveel uit als de hoeveelheid groot is.quote:
Hele blikje dusquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit als de hoeveelheid groot is.
2-3 eetlepels is meer dan genoeg waarschijnlijk.
Kun jij er een wegwerken?quote:
Kruiden geven een andere smaak als je ze toevoegt voor je vocht toevoegt, dus proef straks even.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hele blikje dus
Het staat te pruttelen. Kruiden op gevoel gedaan
Oh ik heb alles redelijk snel achter elkaar in de pan geflikkerd. Dat twee minuten dit, dan twee minuten dat, na 5 minuten etc van jou duurt me te langquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun jij er een wegwerken?
[..]
Kruiden geven een andere smaak als je ze toevoegt voor je vocht toevoegt, dus proef straks even.
Kijk of je tevreden bent ermee.
Laat pruttelen trouwens zonder deksel, als het nog erg vochtig is.
Dat zal de smaak iets veranderen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh ik heb alles redelijk snel achter elkaar in de pan geflikkerd. Dat twee minuten dit, dan twee minuten dat, na 5 minuten etc van jou duurt me te lang
Niet kunnen kokenquote:
Heb trouwens ook chili flakes ipv poeder. Maakt dat uit?quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal de smaak iets veranderen.
Wordtquote:Op zaterdag 4 april 2020 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat ik niet helemaal gek wordt.
Heb je geen xbox dan ofzo?quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat ik niet helemaal gek wordt.
Hoe langer het opstaat, hoe minder.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb trouwens ook chili flakes ipv poeder. Maakt dat uit?
ps4. En heb daar steeds minder zin in.quote:
Ja heb ik gedaanquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:03 schreef Solotovski het volgende:
Oh jongens is het topic eigenlijk wel geopend?
Oke dan laat ik het nog tot uur of 8 opstaan. Dan nog kwartiertje kidneybonenquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe langer het opstaat, hoe minder.
De toegevoegde smaak ervan zal iets meer geconcentreerd zijn dan bij een poeder.
Omdat eten lekker is en koken leukquote:
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:03 schreef Solotovski het volgende:
Oh jongens is het topic eigenlijk wel geopend?
Ok top mortie lekker bezigquote:
Ja als Kidd het niet aan kan neem ik die zware taak wel op mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |