Waarom nietquote:
Jammer weerquote:
Nee je bent een brave meidquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hekel aan me he.
Hoi Mortimerquote:
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hekel aan me he.
Ik ben blij je te zien.quote:
Fijn om te horen. Dan verklaar ik het topic nu tot geopendquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben blij je te zien.
Vragen om begroet te worden is wel een beetje het niveau van kiid en haags hoor, laat je niet van de wijs brengen.
We geven om jou.
Dat is juist het niveau waar morty graag naartoe zou willen strevenquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben blij je te zien.
Vragen om begroet te worden is wel een beetje het niveau van kiid en haags hoor, laat je niet van de wijs brengen.
We geven om jou.
FOK!quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Verveel me echt enorm hoe ga ik dit weekend overleven
Koop een stuurtje en ga ook F1 spelen. Je zal je nooit meer een minuut vervelenquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
MDMA.quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Eten en zuipenquote:Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Ga jij blowen ga ik zuipenquote:
Chill.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Er is iemand tegels aan het ophalen voor mijn voortuin.
Ga je ze wel zelf leggen? Kan dat met je rug?quote:
De zandkorrels tussen de tuintegels tellen?quote:Op zaterdag 4 april 2020 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
Heb jij geen knappe dochter die ik kan datenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:23 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
De zandkorrels tussen de tuintegels tellen?
Wel anderhalve meter afstand houdenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij geen knappe dochter die ik kan daten
quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij geen knappe dochter die ik kan daten
Heb wel een knappe schoondochter, maar denk dat mijn zoon geen tand in je mond laat zittenquote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Grutjes dan moet ik maar wachten tot die van Haags meerderjarig is
Nee en neequote:Op zaterdag 4 april 2020 15:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je ze wel zelf leggen? Kan dat met je rug?
Oeii zou je dit wel zeggenquote:Op zaterdag 4 april 2020 12:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben blij je te zien.
We geven om jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |