Ja, lekker 150 euro besteden aan vage zoute dingen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, een middagje naar de meest obscure toko's van Nederland staat waarschijnlijk gelijk aan 3 weken boodschappen
Een van de armste landen van zuid-Amerika jaquote:Op zondag 5 april 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus wat een perfect voorbeeld van een bananenrepubliek ook.
Ben er verder niet zo over ingelezen (lol)quote:Op zondag 5 april 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een van de armste landen van zuid-Amerika ja
Nou ja, ik zit even verder te lezen meteen, als het echt doorbreekt in de armste landen ter wereld, daar heb je pas echt een probleem. Burundi om maar vb te noemen, heeft maar 5 IC-beddenquote:Op zondag 5 april 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben er verder niet zo over ingelezen (lol)
Ja maar dat wordt het sowieso wel in landen waar zieken worden vervoerd achterop een brommer door de blubber ipv een ambulance.quote:Op zondag 5 april 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit even verder te lezen meteen, als het echt doorbreekt in de armste landen ter wereld, daar heb je pas echt een probleem. Burundi om maar vb te noemen, heeft maar 5 IC-beddenWat een shithole wordt dat dan
Nee inderdaad. En dan heb je nog godenlanden als Turkmenistan waar de president het woord corona heeft verboden zodat het niet bestaatquote:Op zondag 5 april 2020 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is ook nog maar afwachten hoeveel daadwerkelijke cijfers we daar krijgen want daar zullen ook wel geen goede organisaties zijn om het bij te houden (lol)
Of in de Filipijnen waar iedereen die op straat loopt tijdens de lockdown de kogel krijgt.quote:Op zondag 5 april 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad. En dan heb je nog godenlanden als Turkmenistan waar de president het woord corona heeft verboden zodat het niet bestaat
quote:Op zondag 5 april 2020 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of in de Filipijnen waar iedereen die op straat loopt tijdens de lockdown de kogel krijgt.
God wat ben ik blij dat ik in Nederland geboren ben zeg.
Is dit echtquote:Op zondag 5 april 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad. En dan heb je nog godenlanden als Turkmenistan waar de president het woord corona heeft verboden zodat het niet bestaat
Jaquote:
Alhoewel je als mens dan ook wel weer gewend raakt aan je situatie natuurlijk, aanpassingsvermogen genot.quote:Op zondag 5 april 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ook echt. Al die Henkies hier ook die kankeren op Nederland terwijl je echt gezegend mag zijn dat je hier woont ja.
Ja dit las ik laatst ook ergensquote:Op zondag 5 april 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn er toch een enorme hoop debielen staatshoofd in deze periodequote:Op zondag 5 april 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Je wordt daar opgepakt als je een mondkapje draait omdat je dan de regering ondermijnt
Niet alleen in deze periodequote:Op zondag 5 april 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn er toch een enorme hoop debielen staatshoofd in deze periode
Ja, als het goed gaat dan neem je het allemaal voor lief. Dat is niet zo erg. Maar in dit soort situaties heb je dan weer even tijd om dankbaar te zijnquote:Op zondag 5 april 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alhoewel je als mens dan ook wel weer gewend raakt aan je situatie natuurlijk, aanpassingsvermogen genot.
Streven naar wat beter kan hoort er verder ook wel bij, dat is prima.quote:Op zondag 5 april 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als het goed gaat dan neem je het allemaal voor lief. Dat is niet zo erg. Maar in dit soort situaties heb je dan weer even tijd om dankbaar te zijn
Lekker naar de zon in Frankrijk en Spanje. Die mensen daar zijn zo relaxed, het is hier allemaal zo stressvol.quote:Op zondag 5 april 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Streven naar wat beter kan hoort er verder ook wel bij, dat is prima.
Maar die fascinatie van veel Nederlanders voor het wonen in het buitenland begrijp ik nooit zo, zorgt er wel voor dat ik geniet van Ik Vertrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |