Moest bijna lachen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij het zwembad? Daar hebben ze toch alleen liters chloor liggen
Ouwe patriot van me.quote:
Ik kan wel de harde mensenbreker spelen. Niet gek te krijgen, maar kan anderen makkelijk breken. Op dat moment spring jij in om te zorgen voor closure. Misschien zouden we beiden mod moeten worden. Denk dat we het platform tot nieuwe hoogtes kunnen tillen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik good cup. Ben echt een zachtaardige jongen
Je bent een fijnproever voor humor zie ikquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest bijna lachen.
[..]
Ouwe patriot van me.
Gehaktschnitzel, aardappeltjes en spinaziequote:Op zaterdag 4 april 2020 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat eten we bij de stoeptegels
Gewoon een broodje knakworst. Kies maar of je het warm of koud wiltquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat eten we bij de stoeptegels
Spinazie is mijn favquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gehaktschnitzel, aardappeltjes en spinazie
Je weet toch wel hoe kaneel smaaktquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Kaneel ben wel tevreden met de smaak. Weet natuurlijk niet hoe het zou moeten smaken tho
Nee heb geen eieren in huis nu.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spinazie is mijn fav
Maak je er ook een gekookt eitje bij klaar
Belangrijkste is dat het lekker is.quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Kaneel ben wel tevreden met de smaak. Weet natuurlijk niet hoe het zou moeten smaken tho
Met rijstquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat het lekker is.
Kun je eventueel een andere keer het aanpassen aan je smaak. Meer pit, meer komijn, wat dan ook.
Doe je het zonder iets, met rijst, in een wrap?
Het liefst zonder iets natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat het lekker is.
Kun je eventueel een andere keer het aanpassen aan je smaak. Meer pit, meer komijn, wat dan ook.
Doe je het zonder iets, met rijst, in een wrap?
Echte struggle maaltijdquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Drie teentjes
Kan hier trouwens 3-4 dagen van eten lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |