bah... ga gewoon de hele dag met m'n meis in bed liggen... laat haar noooooooooooooit meer los ook...quote:Op zondag 5 april 2020 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heftig hoor en krijg gewoon kippenvel als ze dat zeggen.. 1 van die artsen zei ook van ja kunnen wij dit überhaupt wel aan? Zo'n keuze maken.
Meis?quote:Op zondag 5 april 2020 02:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
bah... ga gewoon de hele dag met m'n meis in bed liggen... laat haar noooooooooooooit meer los ook...
Die in Noord-Italië al een paar weken terug ja.quote:Op zondag 5 april 2020 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel echt een klassiekertja ja.
De homo-erotische filmpjes ook al meegepakt?
allebeiquote:Op zondag 5 april 2020 02:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meis?Geen engel? Heb je dat nog nooit zien zeggen haha.
Ja in bed blijven liggen lijkt me ook niet beste idee.quote:Op zondag 5 april 2020 02:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
allebei![]()
Maar ze zegt dat dat geen goed idee is, want dan gaan we dood van de honger...
toch wel lekker dat zij de nuchtere is
nee ok, maar word echt leip van dat thuiswerken... uuuuuuuuren achter dat scherm..quote:Op zondag 5 april 2020 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja in bed blijven liggen lijkt me ook niet beste idee.
Kun je niet af en toe ergens, waar bijna niemand komt, een wandelingetje maken ofzo?quote:Op zondag 5 april 2020 02:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee ok, maar word echt leip van dat thuiswerken... uuuuuuuuren achter dat scherm..
Call me by your namequote:Op zondag 5 april 2020 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die in Noord-Italië al een paar weken terug ja.
Was wel een goed vakantiesfeertje, maar ik vond het zonde dat hij zo'n leuke Italiaanse meid liet lopen voor die kerel.
parkje in de buurt, morgen eens checkenquote:Op zondag 5 april 2020 02:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je niet af en toe ergens, waar bijna niemand komt, een wandelingetje maken ofzo?
Ja was wel een goed gesprek op het einde.quote:Op zondag 5 april 2020 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Call me by your name![]()
Ja die chick was ook wel cute inderdaad.
Wat vond je van die dialoog tussen Ellio en zijn vader op het eind? Mooi he
We rip out so much of ourselves to be cured of things faster than we should that we go bankrupt by the age of 30
Ja je moet Beautiful boy ook kijken. Daar heeft hij ook de hoofdrol en een hele mooie relatie met zijn vader (Steve Carrell)quote:Op zondag 5 april 2020 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja was wel een goed gesprek op het einde.
Goede acteur ook die hoofdrolspeler, ook al gezien in The King.
Staat al op mijn lijstje.quote:Op zondag 5 april 2020 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je moet Beautiful boy ook kijken. Daar heeft hij ook de hoofdrol en een hele mooie relatie met zijn vader (Steve Carrell)
Ellio had wel echt goeie leven. Chillen in Italie, lekker eten, beetje fietsen, beetje schrijven, beetje lezen, beetje muziek maken, beetje zwemmen, beetje vozen. Niks mis meequote:
Weet je wie viesdik is?quote:
Iets zegt me dat dit zijn hoerenmoeder isquote:
Koekoekquote:Op zondag 5 april 2020 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit zijn hoerenmoeder is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |