Dan gaat het dacht ik alleen om het blad.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
15 procent van iedereen vind het kennelijk naar zeep smaken, genetisch bepaald dit dat
Veranderd daar dan ook de smaak mee?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaat het dacht ik alleen om het blad.
Sommige gerechten verwerken ook zaden of poeder. Het blad wordt soms ook gedroogd gebruikt.
Er zijn dagen dat ik alle 4 de vormen in huis heb.
Maar dat is geen smaakverschil, Dat is meer een smaakversterkingquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik veronderstel dat verse kruiden meer smaak hebben
Ik heb de gedroogde bladeren alleen in een tajine gebruikt, en daarin sneeuwden ze onder door andere smaken, dus zou ik niet weten.quote:
Wat gaat er allemaal in?quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit weleens willen maken. Maar zoveel werk en gekke ingrediënten die erin moeten
Beslagquote:
Dit leest alsof ik een herseninfarct heb.quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beslag
1 losgeklopt ei
340ml ijskoud water
½ tl dashi-poeder
½ tl zout
1 tl sojasaus
100g zachte bloem
Vulling
150g gare octopus
(of rauwe garnaal)
4 el tenkasu
6g beni shoga
2g sakuraebi
Garnering
Okonomiyaki saus
aonori
Kewpie mayonaise
bonito flakes
lente-ui in dunne ringetjes
Dashi poeder is dat voor in de wasmachine ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beslag
1 losgeklopt ei
340ml ijskoud water
½ tl dashi-poeder
½ tl zout
1 tl sojasaus
100g zachte bloem
Vulling
150g gare octopus
(of rauwe garnaal)
4 el tenkasu
6g beni shoga
2g sakuraebi
Garnering
Okonomiyaki saus
aonori
Kewpie mayonaise
bonito flakes
lente-ui in dunne ringetjes
quote:Op zaterdag 4 april 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit leest alsof ik een herseninfarct heb.
Stop jij altijd in je neus op zaterdag tochquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dashi poeder is dat voor in de wasmachine ofzo
Is nog niks mn neus ingegaan vandaagquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stop jij altijd in je neus op zaterdag toch
rtquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is nog niks mn neus ingegaan vandaag
Was het maar zoquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is nog niks mn neus ingegaan vandaag
Ja het is al donker buiten jaquote:
Zit je dalijk nog 2 jaar lang met restjes bonito flakes en 3 kwart fles tenkasu.quote:
Ja, een middagje naar de meest obscure toko's van Nederland staat waarschijnlijk gelijk aan 3 weken boodschappenquote:Op zaterdag 4 april 2020 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je dalijk nog 2 jaar lang met restjes bonito flakes en 3 kwart fles tenkasu.
Ja, lekker 150 euro besteden aan vage zoute dingen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, een middagje naar de meest obscure toko's van Nederland staat waarschijnlijk gelijk aan 3 weken boodschappen
Een van de armste landen van zuid-Amerika jaquote:Op zondag 5 april 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus wat een perfect voorbeeld van een bananenrepubliek ook.
Ben er verder niet zo over ingelezen (lol)quote:Op zondag 5 april 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een van de armste landen van zuid-Amerika ja
Nou ja, ik zit even verder te lezen meteen, als het echt doorbreekt in de armste landen ter wereld, daar heb je pas echt een probleem. Burundi om maar vb te noemen, heeft maar 5 IC-beddenquote:Op zondag 5 april 2020 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben er verder niet zo over ingelezen (lol)
Ja maar dat wordt het sowieso wel in landen waar zieken worden vervoerd achterop een brommer door de blubber ipv een ambulance.quote:Op zondag 5 april 2020 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit even verder te lezen meteen, als het echt doorbreekt in de armste landen ter wereld, daar heb je pas echt een probleem. Burundi om maar vb te noemen, heeft maar 5 IC-beddenWat een shithole wordt dat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |