Behoorlijk bedreven, maar er zijn vele soorten toepassingen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hoe bedreven je ermee bent en met andere software in die richting.
Het had weinig gescheeld of ik had de laatste.quote:
Beter hunten dan.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het had weinig gescheeld of ik had de laatste.
Sorry wilde het nietquote:
Ja dat weet ik, heb je ook de spullen om thuis ermee te werken voor bijv. modelspoortreinbaantjes?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behoorlijk bedreven, maar er zijn vele soorten toepassingen.
Pffff ik zat te zwetenquote:
Oh heb je haar ook weer !!!quote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
Al die betweters hier ook een corona patiënt in het ziekenhuis liggen? Een naaste bedoel ik dan?
Welke betweters?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
Al die betweters hier ook een corona patiënt in het ziekenhuis liggen? Een naaste bedoel ik dan?
Ja er zijn er wel een paar volgens mij ... Sterktequote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
Dat is niet aan mij besteed, ik was met een reactie bezig.quote:
Mo ligt aan een pijpquote:
Ik zag het in YT topic, sterktequote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
Vertel of moeten we YT aflopenquote:
Voor modelspoortreinbaantjes heb je speciale programma's.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, heb je ook de spullen om thuis ermee te werken voor bijv. modelspoortreinbaantjes?
Shit. Dan ben ik dus de enige lapo hunter. Soms.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij besteed, ik was met een reactie bezig.
Oh dat is jammerquote:
Jouw moeder?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Dat je te horen krijgt dat je moeder niet meer op de ic terechtkomt omdat ze eigenlijk kansloos is.
Ja kut ...quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Dat je te horen krijgt dat je moeder niet meer op de ic terechtkomt omdat ze eigenlijk kansloos is.
Waarom kom je hier janken?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Heleboel mensen begrijpen volgens mij niet goed wat voor aanslag een IC op het gestel is.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Dat is een bericht dat je niemand gunt om te horen. Dat is echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Je buurvrouwquote:
Serieusquote:Op donderdag 2 april 2020 22:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een bericht dat je niemand gunt om te horen. Dat is echt verschrikkelijk.
Als ik het goed begreep werden deze gesprekken tijdens de griep van 2018 ook gevoerd.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een bericht dat je niemand gunt om te horen. Dat is echt verschrikkelijk.
Beetje reflectie. Heb ooit een soortgelijk bericht over mijn eigen moeder gekregen van een arts.quote:
Voel je je aangesproken?quote:
Geloof ik graag. Dat was ook nogal een grote uitbraak.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep werden deze gesprekken tijdens de griep van 2018 ook gevoerd.
Dat wijf spoort niet hoor die Gooddeal. Wat een achterlijk stuk stront is datquote:Op donderdag 2 april 2020 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beetje reflectie. Heb ooit een soortgelijk bericht over mijn eigen moeder gekregen van een arts.
En een hoogbejaarde redt 2 weken beademing gewoon niet. Dus op zich wel goed dat ze die gesprekken voeren.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geloof ik graag. Dat was ook nogal een grote uitbraak.
Doe ff normaal Souryquote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wijf spoort niet hoor die Gooddeal. Wat een achterlijk stuk stront is dat
Moet dat nou?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wijf spoort niet hoor die Gooddeal. Wat een achterlijk stuk stront is dat
Nou dan moet ze maar serieus zijnquote:
Het dumpen van iets zonder context is wat weirdquote:
Ik snap jouw probleem niet. Het is echt ernstig. Je voelt het pas echt wanneer het je eigen familie raakt.quote:
Jou reactie vind ik ook wel weer iets te ver gaan.quote:
Niet alleen hoogbejaarden, na 2 weken wordt de aanslag op het lichaam zo groot dat allerlei ander problemen gaan optreden.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En een hoogbejaarde redt 2 weken beademing gewoon niet. Dus op zich wel goed dat ze die gesprekken voeren.
Schijnt inderdaad heel erg schadelijk te zijn. En het is goed een eerlijke voorstelling van zaken te krijgen. Blijft het evengoed wel klote nieuws dat je eigenlijk niet wil horen.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En een hoogbejaarde redt 2 weken beademing gewoon niet. Dus op zich wel goed dat ze die gesprekken voeren.
Nou ja dit is niet de eerste keerquote:Op donderdag 2 april 2020 23:04 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze met een beschuldiging de SC instormt.
Het is ook heel erg, maar waarom beschuldigend de SC instormen.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik snap jouw probleem niet. Het is echt ernstig. Je voelt het pas echt wanneer het je eigen familie raakt.
Niemand weet toch over wie je het hebt? ik kom nooit in dat youtube topicquote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Serieus, moeder van Mo ligt op sterven, en dan krijg je deze reacties?
Mo post hier nooit meer maar als je dit leest veel sterkte ik ken al die ellende wees sterkquote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Ergens richting 90 is die toch?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Zo tactisch bracht jij het ook niet over. Maar laten we het maar vergeten. Wens MO-Muffin het beste toe van mij.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Oh sterkte voor Moquote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Zoiets, ze is iig behoorlijk op leeftijd.quote:
Mijn schoonmoeder van 90 heeft een kapitaal gekost aan bloedtransfusies voor d'r leukemie.quote:
Ze ging dood ofzoquote:Op donderdag 2 april 2020 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
Ik bedoel het helemaal niet zo aanvallend.
Maar besef mensen, dat dit echt enorm is, niemand blijft er vrij van.
Wees lief voor elkaar.
Meestal deel ik dat soort dingen niet eens hierquote:Op donderdag 2 april 2020 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
Wees lief voor elkaar.
Mensen betweters noemen is niet lief.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
Wees lief voor elkaar.
Het kwam niet aanvallend over maar wel als een huh? wat moet ik nou weer met dit bericht.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
Wees lief voor elkaar.
Je heb twee kippen !quote:Op donderdag 2 april 2020 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Meestal deel ik dat soort dingen niet eens hier
Daarom dus geen IC meer .. maar ze woonde nog gewoon op zichzelfquote:Op donderdag 2 april 2020 23:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder van 90 heeft een kapitaal gekost aan bloedtransfusies voor d'r leukemie.
Soms houdt het een keer op.
Marsani hoe zou het daarmee zijn?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Meestal deel ik dat soort dingen niet eens hier
Het kwam wel aanvallend over tbh.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kwam niet aanvallend over maar wel als een huh? wat moet ik nou weer met dit bericht.
verjaardagstaartkaarsjesquote:
De ziekte en overlijden van mijn moeder heb ik hier weinig over gehad paar korte berichtjesquote:
Schiet toch opquote:
quote:
Ja sorryquote:Op donderdag 2 april 2020 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ff rustig Soury ... Beetje ongepast je gedrag nu ..
Laatste berichten waren niet best en die valt in een extra hele grote risicocategorie.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel erg lang niet gezien inderdaad.
Die is al sinds november niet meer actief geweest ... Zijn er hier mensen die dr beter kennen ?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Laatste berichten waren niet best en die valt in een extra hele grote risicocategorie.
Nee maar wat Piet zei .. waren negatieve vibes ...quote:Op donderdag 2 april 2020 23:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga het niet bijhouden wanneer iemand hier komt
Thanks, was ik alweer vergeten! De verwachting is wel dat het morgenavond redelijk bewolkt is.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:21 schreef Prisha het volgende:
@:Recce @:tonja
Morgenavond kun je zien hoe Venus door Pleiades omhoog schuift (conjunction). 8 jaar geleden in 2012 gebeurde dit voor het laatst. De volgende is in 2028.
Ik hoop dat het helder is, ik wil het proberen te fotograferen. Mocht het bewolkt zijn dan kun je het live zien via deze site
https://www.virtualtelesc(...)ne-event-3-apr-2020/
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Niet van mijn kant en verder bemoei ik mij daar niet meequote:Op donderdag 2 april 2020 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar wat Piet zei .. waren negatieve vibes ...
Rekjepekje!quote:Op donderdag 2 april 2020 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks, was ik alweer vergeten! De verwachting is wel dat het morgenavond redelijk bewolkt is.
Mijn ouders gingen zowat tegelijk tijd terug. Beide in de 80 dus niets te klagenquote:Op donderdag 2 april 2020 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De ziekte en overlijden van mijn moeder heb ik hier weinig over gehad paar korte berichtjes
Ik denk dat chufi negatieve vibes een tikkie verkeerd gebruikt.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niet van mijn kant en verder bemoei ik mij daar niet mee
Oh gelukkigquote:
Ja en tamelijk onverwacht ook volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat chufi negatieve vibes een tikkie verkeerd gebruikt.
Het was meer dat er signalen waren dat het slecht met haar ging.
Die tijd was ik ook actief hier al die ellende maar dat laat ik buiten fok daar hebben jullie niks aanquote:Op donderdag 2 april 2020 23:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen zowat tegelijk tijd terug. Beide in de 80 dus niets te klagen
Ja ik vond het niet goed klinken en niet dat ik het verkeerd interpreteerquote:Op donderdag 2 april 2020 23:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja en tamelijk onverwacht ook volgens mij.
Marsani heeft later bij iemand hier in DM aangegeven dat ze ok was maar even geen zin in Fok had (of iets in die strekking). Diegene heeft dat hier gepost.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat chufi negatieve vibes een tikkie verkeerd gebruikt.
Het was meer dat er signalen waren dat het slecht met haar ging.
Oh das waar jaquote:Op donderdag 2 april 2020 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Marsani heeft later bij iemand hier in DM aangegeven dat ze ok was maar even geen zin in Fok had (of iets in die strekking). Diegene heeft dat hier gepost.
Je interpreteert het ook niet verkeerd, maar je uit het verkeerdquote:Op donderdag 2 april 2020 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vond het niet goed klinken en niet dat ik het verkeerd interpreteer
Kijk dat is wat ik ook aangaf om ff te melden als je meer wist... Dank je Prishquote:Op donderdag 2 april 2020 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Marsani heeft later bij iemand hier in DM aangegeven dat ze ok was maar even geen zin in Fok had (of iets in die strekking). Diegene heeft dat hier gepost.
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
of andersom kan ookquote:Op donderdag 2 april 2020 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Je interpreteert het ook niet verkeerd, maar je uit het verkeerd
Mijn moeder had al langer last en wilde geen chemo meer, mijn pa deed een van de Laantje.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die tijd was ik ook actief hier al die ellende maar dat laat ik buiten fok daar hebben jullie niks aan
Voor.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg jij... Maar goed zullen we gewoon weer doorgaan ?
hoort ze niet meer bij het kliekje?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:31 schreef Soury het volgende:
Ja nou ja kut voor Mo. Maar ik snap niet zo goed wat die gooddeal hier weer moet.
Je bent ook niet een beetje eigenwijs ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg jij... Maar goed zullen we gewoon weer doorgaan ?
Nee ze haat ons en Mo ook. Dusquote:
Prisha ook want die heeft een vlammenwerper gebouwd.quote:
Alsof jij erg toegevend bent ... Woefquote:Op donderdag 2 april 2020 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent ook niet een beetje eigenwijs ofzo.
Maar in dit geval had ik gewoon gelijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof jij erg toegevend bent ... Woef
Dat is Sasha haar denkwijze. Mo zit al maanden in een andere SC. Hij wil hier niet zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 23:34 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Welk kliekje precies? Het wordt wat ingewikkeld.
wel eerst aanstekenquote:
'het' kliekjequote:Op donderdag 2 april 2020 23:34 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kon héél goedquote:
Ik moest een heel ritueel ondergaan voordat ik hier mocht posten en was uitgenodigd door een ingewijdequote:Op donderdag 2 april 2020 23:34 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
whut?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is Sasha haar denkwijze. Mo zit al maanden in een andere SC. Hij wil hier niet zijn
Hij mag hier nog steeds niet komen .... wat jij had met UTOquote:Op donderdag 2 april 2020 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is Sasha haar denkwijze. Mo zit al maanden in een andere SC. Hij wil hier niet zijn
Maar wel pijnlijk, zeker als het er twaalf zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat ie weer uit gaat.
SC kliekjes.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet waarquote:Op donderdag 2 april 2020 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij mag hier nog steeds niet komen .... wat jij had met UTO
Dan zit je bij het verkeerde kliekje vrees ik. Ik zit bij binnen zonder kloppen.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moest een heel ritueel ondergaan voordat ik hier mocht posten en was uitgenodigd door een ingeweide
Ik hoor erbij.quote:
Twaalf is wel een dingetje. Zeker als dat allemaal tegelijk gaat.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Maar wel pijnlijk, zeker als het er twaalf zijn.
Ik ben overal welkomquote:Op donderdag 2 april 2020 23:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan zit je bij het verkeerde kliekje vrees ik. Ik zit bij binnen zonder kloppen.
Binnenvallen en posten maar.
Dan ben ik voor de gek gehoudenquote:Op donderdag 2 april 2020 23:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan zit je bij het verkeerde kliekje vrees ik. Ik zit bij binnen zonder kloppen.
Binnenvallen en posten maar.
Dat is wat Sascha voorstelde.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Twaalf is wel een dingetje. Zeker als dat allemaal tegelijk gaat.
Geen probleem. Van mij mag je ook in BZKquote:Op donderdag 2 april 2020 23:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan ben ik voor de gek gehouden
Zelfs in KPDquote:
GADVERDAMME.quote:
Stel je voor dat mijn killerparkiet het ziet.quote:
Ja bleekwater in mijn ogenquote:
Die sopt dan zijn kooi uit.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stel je voor dat mijn killerparkiet het ziet.
Jawel hoer .. alleen al ff niet geweestquote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kennelijk heb jij geen toegang?
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kennelijk heb jij geen toegang?
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga binnenkort weer campange voeren BDS voor mod
Ik ook niet nee, je moet niet alles willen zien ookquote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef PP_Sound het volgende:
Ik heb na een permban nooit meer toegang tot KPD aangevraagd.
Ben er ook al even niet meer geweest.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel hoer .. alleen al ff niet geweest
Je mist niksquote:Op donderdag 2 april 2020 23:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben er ook al even niet meer geweest.
Ach waar heeft hij dat aan verdiend?quote:
Welk forum wil je modden dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga binnenkort weer campange voeren BDS voor mod
Is er een beleid op Fok?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
blijkbaar oneens met het huidige beleid
Nou nou Sode is geen hoer he?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel hoer .. alleen al ff niet geweest
Neeeheeee, die 12 was het idee van Bds, niet van Sas.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach waar heeft hij dat aan verdiend?
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
geld en macht we can make 40+ Better Again
Ohw sorryyy.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeheeee, die 12 was het idee van Bds, niet van Sas.
Nou jij bent wel de laatste skatquote:
Dat doet ze ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgens mij doet Deisyy het prima.
Neequote:Op donderdag 2 april 2020 23:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgens mij doet Deisyy het prima.
Vind ik ook hoor dat "doe es lief" tief op ik ben hier niet om lief te zijnquote:
Er is een croma topic hequote:Op donderdag 2 april 2020 23:51 schreef chufi het volgende:
En weer building a lot of ventilators en beds etc
Maar je imago is er aan, iedereen weet dat je irl lief bentquote:Op donderdag 2 april 2020 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor dat "doe es lief" tief op ik ben hier niet om lief te zijn
Ahhh Petziquote:
Ik had het al voorspeldquote:Op donderdag 2 april 2020 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar je imago is er aan, iedereen weet dat je irl lief bent
Ik spetter en spatter nog niet.quote:
Nietquote:Op donderdag 2 april 2020 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Trut.quote:
daar staat croma bekend omquote:Op donderdag 2 april 2020 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik spetter en spatter nog niet.
hjbquote:Op donderdag 2 april 2020 23:54 schreef mootie het volgende:
Zie ik wat vonkjes tussen Choco en Chuf?
Dat doet croma dus ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik spetter en spatter nog niet.
Nou Choco is geen vonkjes dat is vuurquote:Op donderdag 2 april 2020 23:54 schreef mootie het volgende:
ik zei kaars, geen sterretjesquote:Op donderdag 2 april 2020 23:54 schreef mootie het volgende:
Jullie gaan sudderen? Vergeet de croma niet.quote:
Dat is wel wat verontrustendquote:Op donderdag 2 april 2020 23:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Zelfs die badeend neemt je al niet meer serieus.
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch schattig, in deze donkere tijden
Puur bedoel je.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Choco is geen vonkjes dat is vuur
Gaan we zeker niet doen. Er ligt al een pakje naast bed.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie gaan sudderen? Vergeet de croma niet.
Jaquote:Op donderdag 2 april 2020 23:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Beter gewoon glijmiddel pakken.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Gaan we zeker niet doen. Er ligt al een pakje naast bed.
Oh kut. Dat wist ik nog niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Puur vol vuurquote:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:55 schreef notturna het volgende:
[..]
quote:
Ok negeer me maar weer ik ga wel wegquote:
Ja joh een donker bruin eiquote:Op donderdag 2 april 2020 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Was ze knap op de meet? Ik heb echt helemaal geen beeld van Choco, behalve donkerbruin.
quote:
Wat denk jij dan? Ze moest alleen wel weg toen het 12 uur sloeg. Ik heb alleen nog maar een glazen muiltje gevonden.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Was ze knap op de meet? Ik heb echt helemaal geen beeld van Choco, behalve donkerbruin.
Mooi ei zonder strikje. Maar die zit in haar karakterquote:
Choco en Chuf?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ze hebben het vaker gedaan in het verleden als ze eenmaal gaan produceren stoppen ze niet meer
diep.....quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi ei zonder strikje. Maar die zit in haar karakter
Ik kwam nog een leuke muzikale afleiding tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Wie heb jij geprobeerd te versieren?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Ze moest alleen wel weg toen het 12 uur sloeg. Ik heb alleen nog maar een glazen muiltje gevonden.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam nog een leuke muzikale afleiding tegenJa, die mag je ook in je reet schuiven he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, die mag je ook in je reet schuiven he.
Ik lig hier weer bijna dubbel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
Zeg, hou eens op allen.
Maar ja, de sfeer is wel gelijk beter geloof ik.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, die mag je ook in je reet schuiven he.
Ik wil wel mijn glazen muiltje terug, weet je wel niet hoe duur die dingen zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig hier weer bijna dubbel.
Eerst espri maar ik werd van haar schoot afgemept en toen oma en de rest kan ik mij niet meer herinneren.quote:
Wat?quote:
Nog één.quote:
Ja, je moet niet voor de getrouwde vrouwen gaan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst espri maar ik werd van haar schoot afgemept en toen oma en de rest kan ik mij niet meer herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |