Thanks, was ik alweer vergeten! De verwachting is wel dat het morgenavond redelijk bewolkt is.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:21 schreef Prisha het volgende:
@:Recce @:tonja
Morgenavond kun je zien hoe Venus door Pleiades omhoog schuift (conjunction). 8 jaar geleden in 2012 gebeurde dit voor het laatst. De volgende is in 2028.
Ik hoop dat het helder is, ik wil het proberen te fotograferen. Mocht het bewolkt zijn dan kun je het live zien via deze site
https://www.virtualtelesc(...)ne-event-3-apr-2020/
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Niet van mijn kant en verder bemoei ik mij daar niet meequote:Op donderdag 2 april 2020 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar wat Piet zei .. waren negatieve vibes ...
Rekjepekje!quote:Op donderdag 2 april 2020 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks, was ik alweer vergeten! De verwachting is wel dat het morgenavond redelijk bewolkt is.
Mijn ouders gingen zowat tegelijk tijd terug. Beide in de 80 dus niets te klagenquote:Op donderdag 2 april 2020 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De ziekte en overlijden van mijn moeder heb ik hier weinig over gehad paar korte berichtjes
Ik denk dat chufi negatieve vibes een tikkie verkeerd gebruikt.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Niet van mijn kant en verder bemoei ik mij daar niet mee
Oh gelukkigquote:
Ja en tamelijk onverwacht ook volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat chufi negatieve vibes een tikkie verkeerd gebruikt.
Het was meer dat er signalen waren dat het slecht met haar ging.
Die tijd was ik ook actief hier al die ellende maar dat laat ik buiten fok daar hebben jullie niks aanquote:Op donderdag 2 april 2020 23:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen zowat tegelijk tijd terug. Beide in de 80 dus niets te klagen
Ja ik vond het niet goed klinken en niet dat ik het verkeerd interpreteerquote:Op donderdag 2 april 2020 23:25 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja en tamelijk onverwacht ook volgens mij.
Marsani heeft later bij iemand hier in DM aangegeven dat ze ok was maar even geen zin in Fok had (of iets in die strekking). Diegene heeft dat hier gepost.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat chufi negatieve vibes een tikkie verkeerd gebruikt.
Het was meer dat er signalen waren dat het slecht met haar ging.
Oh das waar jaquote:Op donderdag 2 april 2020 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Marsani heeft later bij iemand hier in DM aangegeven dat ze ok was maar even geen zin in Fok had (of iets in die strekking). Diegene heeft dat hier gepost.
Je interpreteert het ook niet verkeerd, maar je uit het verkeerdquote:Op donderdag 2 april 2020 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik vond het niet goed klinken en niet dat ik het verkeerd interpreteer
Kijk dat is wat ik ook aangaf om ff te melden als je meer wist... Dank je Prishquote:Op donderdag 2 april 2020 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Marsani heeft later bij iemand hier in DM aangegeven dat ze ok was maar even geen zin in Fok had (of iets in die strekking). Diegene heeft dat hier gepost.
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
of andersom kan ookquote:Op donderdag 2 april 2020 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Je interpreteert het ook niet verkeerd, maar je uit het verkeerd
Mijn moeder had al langer last en wilde geen chemo meer, mijn pa deed een van de Laantje.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die tijd was ik ook actief hier al die ellende maar dat laat ik buiten fok daar hebben jullie niks aan
Voor.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg jij... Maar goed zullen we gewoon weer doorgaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |