Niet alleen hoogbejaarden, na 2 weken wordt de aanslag op het lichaam zo groot dat allerlei ander problemen gaan optreden.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En een hoogbejaarde redt 2 weken beademing gewoon niet. Dus op zich wel goed dat ze die gesprekken voeren.
Schijnt inderdaad heel erg schadelijk te zijn. En het is goed een eerlijke voorstelling van zaken te krijgen. Blijft het evengoed wel klote nieuws dat je eigenlijk niet wil horen.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En een hoogbejaarde redt 2 weken beademing gewoon niet. Dus op zich wel goed dat ze die gesprekken voeren.
Nou ja dit is niet de eerste keerquote:Op donderdag 2 april 2020 23:04 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze met een beschuldiging de SC instormt.
Het is ook heel erg, maar waarom beschuldigend de SC instormen.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik snap jouw probleem niet. Het is echt ernstig. Je voelt het pas echt wanneer het je eigen familie raakt.
Niemand weet toch over wie je het hebt? ik kom nooit in dat youtube topicquote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Serieus, moeder van Mo ligt op sterven, en dan krijg je deze reacties?
Mo post hier nooit meer maar als je dit leest veel sterkte ik ken al die ellende wees sterkquote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Ergens richting 90 is die toch?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Zo tactisch bracht jij het ook niet over. Maar laten we het maar vergeten. Wens MO-Muffin het beste toe van mij.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Oh sterkte voor Moquote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Zoiets, ze is iig behoorlijk op leeftijd.quote:
Mijn schoonmoeder van 90 heeft een kapitaal gekost aan bloedtransfusies voor d'r leukemie.quote:
Ze ging dood ofzoquote:Op donderdag 2 april 2020 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
Ik bedoel het helemaal niet zo aanvallend.
Maar besef mensen, dat dit echt enorm is, niemand blijft er vrij van.
Wees lief voor elkaar.
Meestal deel ik dat soort dingen niet eens hierquote:Op donderdag 2 april 2020 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
Wees lief voor elkaar.
Mensen betweters noemen is niet lief.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
Wees lief voor elkaar.
Het kwam niet aanvallend over maar wel als een huh? wat moet ik nou weer met dit bericht.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:12 schreef Gooddeal het volgende:
Wees lief voor elkaar.
Je heb twee kippen !quote:Op donderdag 2 april 2020 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Meestal deel ik dat soort dingen niet eens hier
Daarom dus geen IC meer .. maar ze woonde nog gewoon op zichzelfquote:Op donderdag 2 april 2020 23:12 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder van 90 heeft een kapitaal gekost aan bloedtransfusies voor d'r leukemie.
Soms houdt het een keer op.
Marsani hoe zou het daarmee zijn?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Meestal deel ik dat soort dingen niet eens hier
Het kwam wel aanvallend over tbh.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kwam niet aanvallend over maar wel als een huh? wat moet ik nou weer met dit bericht.
verjaardagstaartkaarsjesquote:
De ziekte en overlijden van mijn moeder heb ik hier weinig over gehad paar korte berichtjesquote:
Schiet toch opquote:
quote:
Ja sorryquote:Op donderdag 2 april 2020 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ff rustig Soury ... Beetje ongepast je gedrag nu ..
Laatste berichten waren niet best en die valt in een extra hele grote risicocategorie.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel erg lang niet gezien inderdaad.
Die is al sinds november niet meer actief geweest ... Zijn er hier mensen die dr beter kennen ?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Laatste berichten waren niet best en die valt in een extra hele grote risicocategorie.
Nee maar wat Piet zei .. waren negatieve vibes ...quote:Op donderdag 2 april 2020 23:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga het niet bijhouden wanneer iemand hier komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |