Behoorlijk bedreven, maar er zijn vele soorten toepassingen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hoe bedreven je ermee bent en met andere software in die richting.
Het had weinig gescheeld of ik had de laatste.quote:
Beter hunten dan.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het had weinig gescheeld of ik had de laatste.
Sorry wilde het nietquote:
Ja dat weet ik, heb je ook de spullen om thuis ermee te werken voor bijv. modelspoortreinbaantjes?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behoorlijk bedreven, maar er zijn vele soorten toepassingen.
Pffff ik zat te zwetenquote:
Oh heb je haar ook weer !!!quote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
Al die betweters hier ook een corona patiënt in het ziekenhuis liggen? Een naaste bedoel ik dan?
Welke betweters?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
Al die betweters hier ook een corona patiënt in het ziekenhuis liggen? Een naaste bedoel ik dan?
Ja er zijn er wel een paar volgens mij ... Sterktequote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
Dat is niet aan mij besteed, ik was met een reactie bezig.quote:
Mo ligt aan een pijpquote:
Ik zag het in YT topic, sterktequote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
Vertel of moeten we YT aflopenquote:
Voor modelspoortreinbaantjes heb je speciale programma's.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, heb je ook de spullen om thuis ermee te werken voor bijv. modelspoortreinbaantjes?
Shit. Dan ben ik dus de enige lapo hunter. Soms.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij besteed, ik was met een reactie bezig.
Oh dat is jammerquote:
Jouw moeder?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Dat je te horen krijgt dat je moeder niet meer op de ic terechtkomt omdat ze eigenlijk kansloos is.
Ja kut ...quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Dat je te horen krijgt dat je moeder niet meer op de ic terechtkomt omdat ze eigenlijk kansloos is.
Waarom kom je hier janken?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Heleboel mensen begrijpen volgens mij niet goed wat voor aanslag een IC op het gestel is.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Dat is een bericht dat je niemand gunt om te horen. Dat is echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
Je buurvrouwquote:
Serieusquote:Op donderdag 2 april 2020 22:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een bericht dat je niemand gunt om te horen. Dat is echt verschrikkelijk.
Als ik het goed begreep werden deze gesprekken tijdens de griep van 2018 ook gevoerd.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is een bericht dat je niemand gunt om te horen. Dat is echt verschrikkelijk.
Beetje reflectie. Heb ooit een soortgelijk bericht over mijn eigen moeder gekregen van een arts.quote:
Voel je je aangesproken?quote:
Geloof ik graag. Dat was ook nogal een grote uitbraak.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep werden deze gesprekken tijdens de griep van 2018 ook gevoerd.
Dat wijf spoort niet hoor die Gooddeal. Wat een achterlijk stuk stront is datquote:Op donderdag 2 april 2020 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beetje reflectie. Heb ooit een soortgelijk bericht over mijn eigen moeder gekregen van een arts.
En een hoogbejaarde redt 2 weken beademing gewoon niet. Dus op zich wel goed dat ze die gesprekken voeren.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geloof ik graag. Dat was ook nogal een grote uitbraak.
Doe ff normaal Souryquote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wijf spoort niet hoor die Gooddeal. Wat een achterlijk stuk stront is dat
Moet dat nou?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wijf spoort niet hoor die Gooddeal. Wat een achterlijk stuk stront is dat
Nou dan moet ze maar serieus zijnquote:
Het dumpen van iets zonder context is wat weirdquote:
Ik snap jouw probleem niet. Het is echt ernstig. Je voelt het pas echt wanneer het je eigen familie raakt.quote:
Jou reactie vind ik ook wel weer iets te ver gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |