Behoorlijk bedreven, maar er zijn vele soorten toepassingen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hoe bedreven je ermee bent en met andere software in die richting.
Het had weinig gescheeld of ik had de laatste.quote:
Beter hunten dan.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het had weinig gescheeld of ik had de laatste.
Sorry wilde het nietquote:
Ja dat weet ik, heb je ook de spullen om thuis ermee te werken voor bijv. modelspoortreinbaantjes?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behoorlijk bedreven, maar er zijn vele soorten toepassingen.
Pffff ik zat te zwetenquote:
Oh heb je haar ook weer !!!quote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
Al die betweters hier ook een corona patiënt in het ziekenhuis liggen? Een naaste bedoel ik dan?
Welke betweters?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
Al die betweters hier ook een corona patiënt in het ziekenhuis liggen? Een naaste bedoel ik dan?
Ja er zijn er wel een paar volgens mij ... Sterktequote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
Dat is niet aan mij besteed, ik was met een reactie bezig.quote:
Mo ligt aan een pijpquote:
Ik zag het in YT topic, sterktequote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef Gooddeal het volgende:
Vertel of moeten we YT aflopenquote:
Voor modelspoortreinbaantjes heb je speciale programma's.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:52 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, heb je ook de spullen om thuis ermee te werken voor bijv. modelspoortreinbaantjes?
Shit. Dan ben ik dus de enige lapo hunter. Soms.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij besteed, ik was met een reactie bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |