Niet alleen hoogbejaarden, na 2 weken wordt de aanslag op het lichaam zo groot dat allerlei ander problemen gaan optreden.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En een hoogbejaarde redt 2 weken beademing gewoon niet. Dus op zich wel goed dat ze die gesprekken voeren.
Schijnt inderdaad heel erg schadelijk te zijn. En het is goed een eerlijke voorstelling van zaken te krijgen. Blijft het evengoed wel klote nieuws dat je eigenlijk niet wil horen.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En een hoogbejaarde redt 2 weken beademing gewoon niet. Dus op zich wel goed dat ze die gesprekken voeren.
Nou ja dit is niet de eerste keerquote:Op donderdag 2 april 2020 23:04 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze met een beschuldiging de SC instormt.
Het is ook heel erg, maar waarom beschuldigend de SC instormen.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik snap jouw probleem niet. Het is echt ernstig. Je voelt het pas echt wanneer het je eigen familie raakt.
Niemand weet toch over wie je het hebt? ik kom nooit in dat youtube topicquote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Serieus, moeder van Mo ligt op sterven, en dan krijg je deze reacties?
Mo post hier nooit meer maar als je dit leest veel sterkte ik ken al die ellende wees sterkquote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Ergens richting 90 is die toch?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Zo tactisch bracht jij het ook niet over. Maar laten we het maar vergeten. Wens MO-Muffin het beste toe van mij.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Oh sterkte voor Moquote:Op donderdag 2 april 2020 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Zoiets, ze is iig behoorlijk op leeftijd.quote:
Mijn schoonmoeder van 90 heeft een kapitaal gekost aan bloedtransfusies voor d'r leukemie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |