Maar wel pijnlijk, zeker als het er twaalf zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat ie weer uit gaat.
SC kliekjes.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is Sasha haar denkwijze. Mo zit al maanden in een andere SC. Hij wil hier niet zijn
Dat is niet waarquote:Op donderdag 2 april 2020 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij mag hier nog steeds niet komen .... wat jij had met UTO
Dan zit je bij het verkeerde kliekje vrees ik. Ik zit bij binnen zonder kloppen.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moest een heel ritueel ondergaan voordat ik hier mocht posten en was uitgenodigd door een ingeweide
Ik hoor erbij.quote:
Twaalf is wel een dingetje. Zeker als dat allemaal tegelijk gaat.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Maar wel pijnlijk, zeker als het er twaalf zijn.
Ik ben overal welkomquote:Op donderdag 2 april 2020 23:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan zit je bij het verkeerde kliekje vrees ik. Ik zit bij binnen zonder kloppen.
Binnenvallen en posten maar.
Dan ben ik voor de gek gehoudenquote:Op donderdag 2 april 2020 23:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan zit je bij het verkeerde kliekje vrees ik. Ik zit bij binnen zonder kloppen.
Binnenvallen en posten maar.
Dat is wat Sascha voorstelde.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Twaalf is wel een dingetje. Zeker als dat allemaal tegelijk gaat.
Geen probleem. Van mij mag je ook in BZKquote:Op donderdag 2 april 2020 23:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan ben ik voor de gek gehouden
Zelfs in KPDquote:
GADVERDAMME.quote:
Stel je voor dat mijn killerparkiet het ziet.quote:
Ja bleekwater in mijn ogenquote:
Die sopt dan zijn kooi uit.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stel je voor dat mijn killerparkiet het ziet.
Jawel hoer .. alleen al ff niet geweestquote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kennelijk heb jij geen toegang?
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kennelijk heb jij geen toegang?
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga binnenkort weer campange voeren BDS voor mod
Ik ook niet nee, je moet niet alles willen zien ookquote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef PP_Sound het volgende:
Ik heb na een permban nooit meer toegang tot KPD aangevraagd.
Ben er ook al even niet meer geweest.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel hoer .. alleen al ff niet geweest
Je mist niksquote:Op donderdag 2 april 2020 23:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben er ook al even niet meer geweest.
Ach waar heeft hij dat aan verdiend?quote:
Welk forum wil je modden dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga binnenkort weer campange voeren BDS voor mod
Is er een beleid op Fok?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
blijkbaar oneens met het huidige beleid
Nou nou Sode is geen hoer he?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel hoer .. alleen al ff niet geweest
Neeeheeee, die 12 was het idee van Bds, niet van Sas.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach waar heeft hij dat aan verdiend?
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
geld en macht we can make 40+ Better Again
Ohw sorryyy.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeheeee, die 12 was het idee van Bds, niet van Sas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |