Maar wel pijnlijk, zeker als het er twaalf zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan is de kans groot dat ie weer uit gaat.
SC kliekjes.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is Sasha haar denkwijze. Mo zit al maanden in een andere SC. Hij wil hier niet zijn
Dat is niet waarquote:Op donderdag 2 april 2020 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij mag hier nog steeds niet komen .... wat jij had met UTO
Dan zit je bij het verkeerde kliekje vrees ik. Ik zit bij binnen zonder kloppen.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moest een heel ritueel ondergaan voordat ik hier mocht posten en was uitgenodigd door een ingeweide
Ik hoor erbij.quote:
Twaalf is wel een dingetje. Zeker als dat allemaal tegelijk gaat.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Maar wel pijnlijk, zeker als het er twaalf zijn.
Ik ben overal welkomquote:Op donderdag 2 april 2020 23:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan zit je bij het verkeerde kliekje vrees ik. Ik zit bij binnen zonder kloppen.
Binnenvallen en posten maar.
Dan ben ik voor de gek gehoudenquote:Op donderdag 2 april 2020 23:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan zit je bij het verkeerde kliekje vrees ik. Ik zit bij binnen zonder kloppen.
Binnenvallen en posten maar.
Dat is wat Sascha voorstelde.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Twaalf is wel een dingetje. Zeker als dat allemaal tegelijk gaat.
Geen probleem. Van mij mag je ook in BZKquote:Op donderdag 2 april 2020 23:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan ben ik voor de gek gehouden
Zelfs in KPDquote:
GADVERDAMME.quote:
Stel je voor dat mijn killerparkiet het ziet.quote:
Ja bleekwater in mijn ogenquote:
Die sopt dan zijn kooi uit.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stel je voor dat mijn killerparkiet het ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |