hoort ze niet meer bij het kliekje?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:31 schreef Soury het volgende:
Ja nou ja kut voor Mo. Maar ik snap niet zo goed wat die gooddeal hier weer moet.
Je bent ook niet een beetje eigenwijs ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg jij... Maar goed zullen we gewoon weer doorgaan ?
Nee ze haat ons en Mo ook. Dusquote:
Prisha ook want die heeft een vlammenwerper gebouwd.quote:
Alsof jij erg toegevend bent ... Woefquote:Op donderdag 2 april 2020 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent ook niet een beetje eigenwijs ofzo.
Maar in dit geval had ik gewoon gelijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof jij erg toegevend bent ... Woef
Dat is Sasha haar denkwijze. Mo zit al maanden in een andere SC. Hij wil hier niet zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 23:34 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Welk kliekje precies? Het wordt wat ingewikkeld.
wel eerst aanstekenquote:
'het' kliekjequote:Op donderdag 2 april 2020 23:34 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kon héél goedquote:
Ik moest een heel ritueel ondergaan voordat ik hier mocht posten en was uitgenodigd door een ingewijdequote:Op donderdag 2 april 2020 23:34 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
whut?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is Sasha haar denkwijze. Mo zit al maanden in een andere SC. Hij wil hier niet zijn
Hij mag hier nog steeds niet komen .... wat jij had met UTOquote:Op donderdag 2 april 2020 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is Sasha haar denkwijze. Mo zit al maanden in een andere SC. Hij wil hier niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |