Slaap lekker.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Gaan we zeker niet doen. Er ligt al een pakje naast bed.
quote:
Ok negeer me maar weer ik ga wel wegquote:
Ja joh een donker bruin eiquote:Op donderdag 2 april 2020 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Was ze knap op de meet? Ik heb echt helemaal geen beeld van Choco, behalve donkerbruin.
quote:
Wat denk jij dan? Ze moest alleen wel weg toen het 12 uur sloeg. Ik heb alleen nog maar een glazen muiltje gevonden.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Was ze knap op de meet? Ik heb echt helemaal geen beeld van Choco, behalve donkerbruin.
Mooi ei zonder strikje. Maar die zit in haar karakterquote:
Choco en Chuf?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ze hebben het vaker gedaan in het verleden als ze eenmaal gaan produceren stoppen ze niet meer
diep.....quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi ei zonder strikje. Maar die zit in haar karakter
Ik kwam nog een leuke muzikale afleiding tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Wie heb jij geprobeerd te versieren?quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Ze moest alleen wel weg toen het 12 uur sloeg. Ik heb alleen nog maar een glazen muiltje gevonden.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam nog een leuke muzikale afleiding tegenJa, die mag je ook in je reet schuiven he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, die mag je ook in je reet schuiven he.
Ik lig hier weer bijna dubbel.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
Zeg, hou eens op allen.
Maar ja, de sfeer is wel gelijk beter geloof ik.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, die mag je ook in je reet schuiven he.
Ik wil wel mijn glazen muiltje terug, weet je wel niet hoe duur die dingen zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2020 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig hier weer bijna dubbel.
Eerst espri maar ik werd van haar schoot afgemept en toen oma en de rest kan ik mij niet meer herinneren.quote:
Wat?quote:
Nog één.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |