Transplantaties blijven riskant, sterkte ermee.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mooi kut. Ik heb een ex collega die een nieuwe lever heeft. En dat ging goed maar gister weer naar het ziekenhuis. We waren een team. Gelukkig word ik geupdate. Ik hoop dat het goed komt
Is het druk in de trein ?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Morgen trouwens wel met de trein. Maar dan als machinist.
quote:
Jups. En zelfs na 28 jaar blijft treinen rijden leuk. Alleen rij ik niet zo veel meer.quote:
Denk dat de spitsuren het misschien nog wel druk kunnen zijn ..quote:Op donderdag 2 april 2020 18:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Ik mijd ze momenteel.
Ik hoor wisselende verhalen van collega’s
Het verhaal is simpel, die zijn er niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:02 schreef chufi het volgende:
Echt burocratisch Nederland... Oh meer dan 2400 kunnen we niet aan... Zorg dan voor extra manschappen ipv van nu pas aan de bel te gaan trekken ... Dit zag je natuurlijk niet aankomen .. man3
Oh damn dat is niet zomaar iets. Sowieso al heftig en in deze tijden helemaal. Sterkte, hoop dat het goed komt idd.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
Ja mooi kut. Ik heb een ex collega die een nieuwe lever heeft. En dat ging goed maar gister weer naar het ziekenhuis. We waren een team. Gelukkig word ik geupdate. Ik hoop dat het goed komt
Denk het ook wel er rijden minder, en kortere treinen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat de spitsuren het misschien nog wel druk kunnen zijn ..
Het is al maanden geleden. Hij kwakkelt. Jaren lang medicijnen lever kapot. Het was doodgaan of een andere. Die mazzel heeft hijquote:Op donderdag 2 april 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Transplantaties blijven riskant, sterkte ermee.
winterhandschoenen. Zal wel vals veiligheid zijn maar goed. Voor mijn hoofd is het wel oké.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:59 schreef sjampoeh het volgende:
Wat voor handschoenen ? Ik deed een weggooi handschoen aan bij de apotheek. Meds liggen in een servilocker en moet je eerst een code enz intikken.
Jawel als ze al gelijk extra mensen hadden mee laten lopen en wegbezuinigd personeel weer in hadden geschakeld ..quote:Op donderdag 2 april 2020 18:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het verhaal is simpel, die zijn er niet.
Ja dat heb ik ook liftknopjes met mijn sjaalquote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
winterhandschoenen. Zal wel vals veiligheid zijn maar goed. Voor mijn hoofd is het wel oké.
Waar rijd je morgen zoal ... lijkt me ook van het traject af te hangen ..quote:Op donderdag 2 april 2020 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk het ook wel er rijden minder, en kortere treinen.
beter dan niks lijkt mequote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef Prisha het volgende:
[..]winterhandschoenen. Zal wel vals veiligheid zijn maar goed. Voor mijn hoofd is het wel oké.
Dat laatste is al gebeurd en opleiden duurt te lang.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel als ze al gelijk extra mensen hadden mee laten lopen en wegbezuinigd personeel weer in hadden geschakeld ..
Cool!quote:Op donderdag 2 april 2020 17:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Morgen trouwens wel met de trein. Maar dan als machinist.
Knopjes kan met een sleutel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook liftknopjes met mijn sjaal
Ik rijd morgen op de hogesnelheidslijn. We hebben procedures uitgeschreven die machinisten onder bepaalde omstandigheden moeten uitvoeren. Morgen gaan een collega en ik testen hoe het materieel en de infrastructuur zich gedragen tijdens die procedures.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar rijd je morgen zoal ... lijkt me ook van het traject af te hangen ..
Ja ook dat. Maar dat is ook gelulquote:
Nou na 28 jaar is dat ook zo spannend niet meerquote:
Wel als je leuke dingen mag doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou na 28 jaar is dat ook zo spannend niet meer
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel als je leuke dingen mag doen.
mag je omroepen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Looping?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:
quote:
Met de motorhelm op boodschappen doen mocht niet.quote:
Waarom zou jequote:Op donderdag 2 april 2020 18:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Met de motorhelm op boodschappen doen mocht niet.
Oh jammer.quote:
Dus op en neer naar Brussel?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik rijd morgen op de hogesnelheidslijn. We hebben procedures uitgeschreven die machinisten onder bepaalde omstandigheden moeten uitvoeren. Morgen gaan een collega en ik testen hoe het materieel en de infrastructuur zich gedragen tijdens die procedures.
Wat harder duwen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb touchscreen knopjes die niet werken op een sleutel
Alleen een collega en ik aan boord. Maar als ik weer eens een commerciële trein rij, zal ik los gaan voor je.quote:
Ik hoor soms wel eens wat lolligsquote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen een collega en ik aan boord. Maar als ik weer eens een commerciële trein rij, zal ik los gaan voor je.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef Soury het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7880273_0216a286 Ik zou dit doen
Tegenwoordig niet meer.quote:
Nee ik ook niet meerquote:
Oh ja, soms halen we geintjes uit.quote:
Ik kan mij nog wel herinneren dat er werd gezegd;quote:
Niet mee nemen .. dus laat ze maar zitten ...quote:Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel herinneren dat er werd gezegd;
Dames en heren dit is het eindstation vergeet buiten uw spullen ook uw kinderen niet mee te nemen.
Ik heb op een eindstation wel eens omgeroepen dat de conducteur die dag jarig was. Stond ie een kwartier handen te schudden terwijl hij einde dienst had.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dames en heren dit is het eindstation vergeet buiten uw spullen ook uw kinderen niet mee te nemen.
Of omroepen dat je conducteur jarig is op het eindstation. Gaan heel veel mensen hem/haar feliciteren.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegelijk ook nog.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb op een eindstation wel eens omgeroepen dat de conducteur die dag jarig was. Stond ie een kwartier handen te schudden terwijl hij einde dienst had.![]()
Die had nog wat tegoed van me
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb op een eindstation wel eens omgeroepen dat de conducteur die dag jarig was. Stond ie een kwartier handen te schudden terwijl hij einde dienst had.![]()
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Of omroepen dat je conducteur jarig is op het eindstation. Gaan heel veel mensen hem/haar feliciteren.
Was is zeker niet eens jarigquote:Op donderdag 2 april 2020 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Exact gelijk ook nog.quote:
Nee, gewoon omdat het kan. Ook weleens gedaan.quote:
Je zou het bijna denken.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
GMTA, of we komen nu wel heel getrouwd over.![]()
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ahhhhh een aanzoek op fokquote:
Nee we zijn al 24 jaar getrouwd.quote:
Oh nou ja dat niet zo vers meer toch ?quote:
Ach dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou ja dat niet zo vers meer toch ?
Nou nou .....quote:
Ze heeft dat conducteur verhaal al minimaal 10x gehoord waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou ja dat niet zo vers meer toch ?
Dat is ware liefde danquote:Op donderdag 2 april 2020 18:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ze heeft dat conducteur verhaal al minimaal 10x gehoord waarschijnlijk.
Ben zelf ook machinist dus ik ken die geintjes wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nou, meer zelf uitgehaald.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Op het zelfde spoorquote:Op donderdag 2 april 2020 18:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben zelf ook machinist dus ik ken die geintjes wel.
Oh jéé !!!!quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]![]()
We gaan tijdens het eten ook altijd achter elkaar zitten.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]![]()
Mafklapper.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]![]()
Door de microfoon. "Mag ik de jus"quote:
Je zou er maar getrouwd mee zijn.quote:
Het went, je leert er mee omgaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zou er maar getrouwd mee zijn.
Jullie zijn een prima stel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Na 24 jaar vind ik dat nog wel meevallen.
Ja maar ik wil geen slapende honden wakker makenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zaten nog bij ons aan tafel, weet je nog wel?
Ja bij de pizzeria.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zaten nog bij ons aan tafel, weet je nog wel?
Ah OKquote:Op donderdag 2 april 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen slapende honden wakker maken
ja daarquote:
Je snapt me welquote:
Oh ja. We zijn alweer bijna een kliekje.quote:
Waar gebeurd:quote:
Dat gezeikquote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh ja. We zijn alweer bijna een kliekje.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waar gebeurd:
Tijdens een treinrit zaten er twee machinisten op de bok. Dat komt nogal eens voor.
De conductrice op die trein was een woest mooie meid. Beide machinisten zaten uitgebreid te bespreken wat ze allemaal met haar zouden kunnen of willen. Maar ze gingen zo eerst een bakkie doen. Alleen de schakelaar van de omroep bleef hangen.
Zij probeert zich in grote haast door de drukke trein naar voren te bewegen.
Zegt een reiziger tegen haar: Doe maar rustig aan meissie. Ze gaan eerst koffie drinken.
Ik deed ooit stage in Arnhem en toen waren de 06-lijnen net een beetje populair.. Hoorde je opeens zo'n omroepstem .... echt alsof ze het er om deed ...quote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waar gebeurd:
Tijdens een treinrit zaten er twee machinisten op de bok. Dat komt nogal eens voor.
De conductrice op die trein was een woest mooie meid. Beide machinisten zaten uitgebreid te bespreken wat ze allemaal met haar zouden kunnen of willen. Maar ze gingen zo eerst een bakkie doen. Alleen de schakelaar van de omroep bleef hangen.
Zegt een reiziger tegen haar: Doe maar rustig aan meissie. Ze gaan eerst koffie drinken.
Vanaf 38 graden spreekt men over koorts.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Op dit moment hou ik me aan de regels ivm covid19.
Is 37.2 eigenlijk koorts? Ik heb normaal 36.8 ofzow.
Mijn nichtje (dochter van zus) ligt in het ziekenhuis met een dubbele breuk aan de linkerarm. Van een stoeltje gevallen.
Het is me wat
Ah ok.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanaf 38 graden spreekt men over koorts.
Heb je Wikipedia altijd open staan ?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanaf 38 graden spreekt men over koorts.
Ja, die heb je ook. En als ze dan langs komen kan dat toch een deceptie zijn...quote:Op donderdag 2 april 2020 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik deed ooit stage in Arnhem en toen waren de 06-lijnen net een beetje populair.. Hoorde je opeens zo'n omroepstem .... echt alsof ze het er om deed ...
Ja ...quote:Op donderdag 2 april 2020 18:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, die heb je ook. En als ze dan langs komen kan dat toch een deceptie zijn...
Haha Dat thuiswerken heeft ook wel leuke dingenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waar gebeurd:
Neuh, eigenlijk spreekt men van koorts als de temperatuur 2 graden hoger als je gemiddelde lichaamstemperatuur.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha Dat thuiswerken heeft ook wel leuke dingen
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk spreekt men van koorts als de temperatuur 2 graden hoger als je gemiddelde lichaamstemperatuur.
Ik heb wel een beetje medische kennis.quote:
Ja wie nietquote:Op donderdag 2 april 2020 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medische kennis.
Ja ach een beetje lol kan geen kwaadquote:
Alleen dit klopt overduidelijk niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meh. Als het echt was, zou het heel grappig zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lachen toch. En dat soort dingen gebeuren echt.
Ik heb geen idéé wat echt isquote:Op donderdag 2 april 2020 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh. Als het echt was, zou het heel grappig zijn.
Ik heb ook een medische kennis. Want buurvrouw is verpleegsterquote:Op donderdag 2 april 2020 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan wel echt zijn maar die gast kan het wel met opzet hebben gedaan... Dat zn collegas dat dan gaan delen is weer een ander verhaalquote:Op donderdag 2 april 2020 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om aan te nemen dat het nep is. Dit soort dingen gebeuren gewoon echt.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Als we maar even kunnen lachen toch?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kan wel echt zijn maar die gast kan het wel met opzet hebben gedaan... Dat zn collegas dat dan gaan delen is weer een ander verhaal
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb ook een medische kennis. Want buurvrouw is verpleegster
Het is ook lastig om dat als act op te zetten.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om aan te nemen dat het nep is. Dit soort dingen gebeuren gewoon echt.
Als ie daarna maar netjes zijn handen wast!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat .. Hij deed net ook niet echt aan zn reet krabben
Graaf jij dieperquote:Op donderdag 2 april 2020 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat .. Hij deed net ook niet echt aan zn reet krabben
Ja het is besmetquote:Op donderdag 2 april 2020 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Niemand durft ooit nog een grappige youtube te plaatsen
Mootie heeft het verpest voor iedereen!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Niemand durft ooit nog een grappige youtube te plaatsen
Nou kan me worst wezenquote:
Dat is een natte hondquote:Op donderdag 2 april 2020 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Mootie heeft het verpest voor iedereen!
Mootie de partypooper!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 2 april 2020 19:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we toch een virusscannner?
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Poepen op een videoconference. Die hebben we nog niet.
Veel plezier morgen!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Poepen op een videoconference. Die hebben we nog niet.
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef mootie het volgende:
Maar ik zal wel braaf in de pas meelopen voortaan.
Ja maar lach eens een keerquote:
Gezien de reacties kennelijk niet.quote:
Wat snap je niet?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Soit, ik snap het niet meer maar dat trekt wel goed.
Iig zit ik veilig binnen.
Oh ok gelukkigquote:
Ja joh. Beter om te lachen!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef mootie het volgende:
Wanneer je koorts hebt.quote:
dan windt je je anders op ...quote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wanneer je koorts hebt.
Ik kan gloeien maar toch 36.8
Waarom zou je? Jij mag ook je eigen mening hebben he.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef mootie het volgende:
Je gloeit altijdquote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wanneer je koorts hebt.
Waaaarom moet ik lachen om iets wat ik niet geestig vind.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja joh. Beter om te lachen!
Pfff.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk trouwens ook dat het filmpje nep is
Nou...quote:Op donderdag 2 april 2020 19:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarom zou je? Jij mag ook je eigen mening hebben he.
Ik denk dat jij nep bent.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk trouwens ook dat het filmpje nep is
Ja, verplicht allemaal lachen! Ha ha ha!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja joh. Beter om te lachen!
Zit er geen internet in de HSL lijn?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ben morgen offline. Wilde het eigenlijk delegeren.
Ok ban !!!quote:
T mag. Hoeft niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Waaaarom moet ik lachen om iets wat ik niet geestig vind.
Je hebt geen koorts. Echt niet. Je maakt je druk. Stop met je temperatuur opnemen steedsquote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wanneer je koorts hebt.
Nein!quote:
Goedzo! Sociaal wenselijke mootie!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, verplicht allemaal lachen! Ha ha ha!
Zo irritante lachband in de SC.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, verplicht allemaal lachen! Ha ha ha!
Voor je het weet zijn er lachkliekjes.quote:
Veel tunnels op de HSL. De diepste ligt 35 meter onder het maaiveld en is 7500 meter lang.quote:
quote:
Ja dat wil toch niemand. Doe er eens wat aan.quote:
Weet ik, daarom zeg ik het ook.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor je het weet zijn er lachkliekjes.
Kom je ook door Noorderkempen? Dan ben je redelijk dicht in de buurt.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veel tunnels op de HSL. De diepste ligt 35 meter onder het maaiveld en is 7500 meter lang.
En daar ga ik een paar keer doorheen.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 2 april 2020 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope. Ik ga de grens niet over. Valt niet in het testplan.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kom je ook door Noorderkempen? Dan ben je redelijk dicht in de buurt.
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ah ok.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nope. Ik ga de grens niet over. Valt niet in het testplan.
Jij blijft lekker binnen Saarquote:Op donderdag 2 april 2020 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kom je ook door Noorderkempen? Dan ben je redelijk dicht in de buurt.
MWUAAAHAAHAAHAAHAAHAHAAHAAHAA!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
zo'n lach zoals op het einde van Thriller
Ik zat aan genisis - mama te denken.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
zo'n lach zoals op het einde van Thriller
die vent was creepy goedquote:
Si captain. Gelukkig woon ik op mezelf en heb eten en drinken.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat aan genisis - mama te denken.
Dan zou je meteen een ban te pakken hebbenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die dan random na elke post gestart wordt.
Daar zou ik voor willen betalen.
Mwah. Danny heeft wel humor volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou je meteen een ban te pakken hebben
Rijden daar nu ook al normale treinen? Ik ben in de warquote:Op donderdag 2 april 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veel tunnels op de HSL. De diepste ligt 35 meter onder het maaiveld en is 7500 meter lang.
En daar ga ik een paar keer doorheen. Dus de dekking is niet heel ideaal.
Maar zo'n lachband niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah. Danny heeft wel humor volgens mij.
Ja als een boing zonder motorenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah. Danny heeft wel humor volgens mij.
Dat is een uur gastquote:
Op de HSL rijden alleen treinen die daarvoor geschikt zijn. Ze moeten 25 kV lusten en ERTMS aan boord hebben. Dat zijn op dit moment:quote:Op donderdag 2 april 2020 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Rijden daar nu ook al normale treinen? Ik ben in de war
een uurquote:
quote:
Vincent Price. Briljant in The Raven.quote:
En jij test de ?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Op de HSL rijden alleen treinen die daarvoor geschikt zijn. Ze moeten 25 kV lusten en ERTMS aan boord hebben. Dat zijn op dit moment:
De TGV’s van Thalys
De Siemens Velaro 3 van Eurostar
En de TRAXXen van NS
Dat kan natuurlijk weer wel, maar zo’n lachband niet.quote:
Ik begin er niet aan als ik dat ziequote:
Dacht ik al want die andere 2 zijn niet van de NSquote:Op donderdag 2 april 2020 19:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De TRAXXen. Daar zijn procedures voor aangepast.
Volgens mij heb je ook gradaties van licenties. Tenminste dat heb ik eens begrepen.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik al want die andere 2 zijn niet van de NS
Deels. De machinisten die er op rijden vallen onder NS International.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik al want die andere 2 zijn niet van de NS
OK.. Nou veel plezier morgen... Hoe hard gaat ie?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Deels. De machinisten die er op rijden vallen onder NS International.
En NS is mede eigenaar van Thalys/Eurostar.
160quote:Op donderdag 2 april 2020 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Nou veel plezier morgen... Hoe hard gaat ie?
Die TRAXX combinaties mogen niet harder dan 160.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Nou veel plezier morgen... Hoe hard gaat ie?
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die TRAXX combinaties mogen niet harder dan 160.
Is daar een filmpje van ?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:35 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/prof[spoiler][/spoiler]ile/403337]Sodeknetters[/url] het volgende:
[..]
Deels. De machinisten die er op rijden vallen onder NS International.
En NS is mede eigenaar van Thalys/Eurostar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen ze in Nederland ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van ?Haha. Die dame en meneer ken ik allebei heel goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nooit bang voor een springer of een dierquote:Op donderdag 2 april 2020 19:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kunnen ze in Nederland ook niet.
Het materieel wel maar de rails in Nederland is door de vele bochten niet geschikt.quote:
Klopt, op conventioneel spoor max 140 omdat dat de hoogste plaatselijke snelheid is. Op de HSL mogen ze 160. Harder mag een TRAXX niet omdat er dan schade aan de motoren kan ontstaan. En de rijtuigen tussen de loc’s mogen ook niet harder.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kunnen ze in Nederland ook niet.
Mag jij zelf ook in de Thalys en Eurostar rijden?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Haha. Die dame en meneer ken ik allebei heel goed!
Toch rijden wij met die loc 160. Echt waar.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het materieel wel maar de rails in Nederland is door de vele bochten niet geschikt.
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je nooit bang voor een springer of een dier
Marli of Silke ?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Haha. Die dame en meneer ken ik allebei heel goed!
Edit leesfoutje. Ze mogen maar max 160quote:Op donderdag 2 april 2020 19:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Toch rijden wij met die loc 160. Echt waar.
Nee, niet zelfstandig. Want andere vervoerder.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag jij zelf ook in de Thalys en Eurostar rijden?
Maar daar liggen de plaatsen ook verder uit elkaar.quote:
Daar gaan een boel mensen doodquote:
Ja logisch tochquote:Op donderdag 2 april 2020 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar daar liggen de plaatsen ook verder uit elkaar.
Die apparaten maken een aardige snelheid (vanaf België dan).quote:Op donderdag 2 april 2020 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, niet zelfstandig. Want andere vervoerder.
Maar heb wel een toegangskaart voor de cabine van beiden.
In NL ook hoorquote:Op donderdag 2 april 2020 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die apparaten maken een aardige snelheid (vanaf België dan).
Vanaf Brussel.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
300 km/hquote:Op donderdag 2 april 2020 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuh in Nederland gaan ze niet harder dan 160 km.quote:
In Spanje gingen we iets van 250 of zo .. in 2 uur Madrid Valencia met 2 tussenstops of zo .. vond het wel relaxed .. Ook jaren terug ooit de Thalis naar Parisquote:Op donderdag 2 april 2020 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thalys en Eurostar rijden ook in Nederland 300 km/hquote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuh in Nederland gaan ze niet harder dan 160 km.
Heb de Thalys langs de A4 en langs Zoetermeer zeer regelmatig met 200 tot 300 voorbij zien zoeven.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook een paar keer met de Thalys naar Parijs geweest, fijn hoor, met een paar uurtjes sta je op Gare du Nord.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje gingen we iets van 250 of zo .. in 2 uur Madrid Valencia met 2 tussenstops of zo .. vond het wel relaxed .. Ook jaren terug ooit de Thalis naar Paris
Niet langs Muiderpoort, daar zie ik ze langskomenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Thalys en Eurostar rijden ook in Nederland 300 km/h
Is dat altijd al zo geweest?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Thalys en Eurostar rijden ook in Nederland 300 km/h
Ja daarna de metro was een ander verhaal ....quote:Op donderdag 2 april 2020 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook een paar keer met de Thalys naar Parijs geweest, fijn hoor, met een paar uurtjes sta je op Gare du Nord.
Nee, maar dat is de HSL ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet langs Muiderpoort, daar zie ik ze langskomen
Echt wel. Dit is een Thalys op de Nederlandse HSLquote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze daar rijden zijn ze sowieso omgeleid en daar hooguit 120 ofzoquote:Op donderdag 2 april 2020 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op donderdag 2 april 2020 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ze daar rijden zijn ze sowieso omgeleid en daar hooguit 120 ofzo
Ik zal morgen rond een uur of negen naar je toeteren.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
In het begin niet, maar sinds de baanbeveiliging gemoderniseerd is wel.quote:
Alleen op de HSL lijn wordt tegen de 300 km p/u gereden. Maar dat traject is er speciaal voor aangelegd.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Muiderpoort max 60.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ze daar rijden zijn ze sowieso omgeleid en daar hooguit 120 ofzo
Hey Het wordt wakker daar is de NSquote:Op donderdag 2 april 2020 19:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zal morgen rond een uur of negen naar je toeteren.
Dat verklaart het e.e.a. ik ben in 2009 voor het laatst geweest, en toen reed hij volgens mij echt niet zo hard in Nederland.quote:
Ja de metro gaat een stuk langzamer.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daarna de metro was een ander verhaal ....
Klopt toen reed ie via Schiphol - den Haag - Rotterdam - Roosendaal, oude spoor nog. Pas HSL na Brussel toenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verklaart het e.e.a. ik ben in 2009 voor het laatst geweest, en toen reed hij volgens mij echt niet zo hard in Nederland.
Chuuf en ik gingen best hard naar Den Haagquote:Op donderdag 2 april 2020 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verklaart het e.e.a. ik ben in 2009 voor het laatst geweest, en toen reed hij volgens mij echt niet zo hard in Nederland.
Was tot Brussell in mijn tijd een slakkegang , zeker tussen antwerp en Brusselquote:Op donderdag 2 april 2020 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt toen reed ie via Schiphol - den Haag - Rotterdam - Roosendaal, oude spoor nog
De metro is snelquote:Op donderdag 2 april 2020 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja de metro gaat een stuk langzamer.
Klopt en toen mocht hij tussen Hoofddorp en Leiden 160 inplaats van 140. Zijn ATB systeem was daar speciaal voor aangepast.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt toen reed ie via Schiphol - den Haag - Rotterdam - Roosendaal, oude spoor nog
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Chuuf en ik gingen best hard naar Den Haag
140 op dat stuk.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaquote:
Is nu ook nog geen HSL traject dat, te kort stukje om aan te passenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Was tot Brussell in mijn tijd een slakkegang , zeker tussen antwerp en Brussel
Niet overdrijven muisquote:Op donderdag 2 april 2020 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een hele goede verbinding zeker met de ic.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |