MWUAAAHAAHAAHAAHAAHAHAAHAAHAA!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
zo'n lach zoals op het einde van Thriller
Ik zat aan genisis - mama te denken.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
zo'n lach zoals op het einde van Thriller
die vent was creepy goedquote:
Si captain. Gelukkig woon ik op mezelf en heb eten en drinken.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat aan genisis - mama te denken.
Dan zou je meteen een ban te pakken hebbenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die dan random na elke post gestart wordt.
Daar zou ik voor willen betalen.
Mwah. Danny heeft wel humor volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou je meteen een ban te pakken hebben
Rijden daar nu ook al normale treinen? Ik ben in de warquote:Op donderdag 2 april 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veel tunnels op de HSL. De diepste ligt 35 meter onder het maaiveld en is 7500 meter lang.
En daar ga ik een paar keer doorheen. Dus de dekking is niet heel ideaal.
Maar zo'n lachband niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah. Danny heeft wel humor volgens mij.
Ja als een boing zonder motorenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah. Danny heeft wel humor volgens mij.
Dat is een uur gastquote:
Op de HSL rijden alleen treinen die daarvoor geschikt zijn. Ze moeten 25 kV lusten en ERTMS aan boord hebben. Dat zijn op dit moment:quote:Op donderdag 2 april 2020 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Rijden daar nu ook al normale treinen? Ik ben in de war
een uurquote:
quote:
Vincent Price. Briljant in The Raven.quote:
En jij test de ?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Op de HSL rijden alleen treinen die daarvoor geschikt zijn. Ze moeten 25 kV lusten en ERTMS aan boord hebben. Dat zijn op dit moment:
De TGV’s van Thalys
De Siemens Velaro 3 van Eurostar
En de TRAXXen van NS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |