Oh ok gelukkigquote:
Ja joh. Beter om te lachen!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef mootie het volgende:
Maar ik zal wel braaf in de pas meelopen voortaan.
Wanneer je koorts hebt.quote:
dan windt je je anders op ...quote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wanneer je koorts hebt.
Ik kan gloeien maar toch 36.8
Waarom zou je? Jij mag ook je eigen mening hebben he.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef mootie het volgende:
Je gloeit altijdquote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wanneer je koorts hebt.
Waaaarom moet ik lachen om iets wat ik niet geestig vind.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja joh. Beter om te lachen!
Pfff.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk trouwens ook dat het filmpje nep is
Nou...quote:Op donderdag 2 april 2020 19:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarom zou je? Jij mag ook je eigen mening hebben he.
Ik denk dat jij nep bent.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk trouwens ook dat het filmpje nep is
Ja, verplicht allemaal lachen! Ha ha ha!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja joh. Beter om te lachen!
Zit er geen internet in de HSL lijn?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ben morgen offline. Wilde het eigenlijk delegeren.
Ok ban !!!quote:
T mag. Hoeft niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Waaaarom moet ik lachen om iets wat ik niet geestig vind.
Je hebt geen koorts. Echt niet. Je maakt je druk. Stop met je temperatuur opnemen steedsquote:Op donderdag 2 april 2020 19:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wanneer je koorts hebt.
Nein!quote:
Goedzo! Sociaal wenselijke mootie!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, verplicht allemaal lachen! Ha ha ha!
Zo irritante lachband in de SC.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, verplicht allemaal lachen! Ha ha ha!
Voor je het weet zijn er lachkliekjes.quote:
Veel tunnels op de HSL. De diepste ligt 35 meter onder het maaiveld en is 7500 meter lang.quote:
quote:
Ja dat wil toch niemand. Doe er eens wat aan.quote:
Weet ik, daarom zeg ik het ook.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor je het weet zijn er lachkliekjes.
Kom je ook door Noorderkempen? Dan ben je redelijk dicht in de buurt.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veel tunnels op de HSL. De diepste ligt 35 meter onder het maaiveld en is 7500 meter lang.
En daar ga ik een paar keer doorheen.
Hahahahahahaquote:Op donderdag 2 april 2020 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope. Ik ga de grens niet over. Valt niet in het testplan.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kom je ook door Noorderkempen? Dan ben je redelijk dicht in de buurt.
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ah ok.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nope. Ik ga de grens niet over. Valt niet in het testplan.
Jij blijft lekker binnen Saarquote:Op donderdag 2 april 2020 19:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Kom je ook door Noorderkempen? Dan ben je redelijk dicht in de buurt.
MWUAAAHAAHAAHAAHAAHAHAAHAAHAA!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
zo'n lach zoals op het einde van Thriller
Ik zat aan genisis - mama te denken.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
zo'n lach zoals op het einde van Thriller
die vent was creepy goedquote:
Si captain. Gelukkig woon ik op mezelf en heb eten en drinken.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat aan genisis - mama te denken.
Dan zou je meteen een ban te pakken hebbenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die dan random na elke post gestart wordt.
Daar zou ik voor willen betalen.
Mwah. Danny heeft wel humor volgens mij.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou je meteen een ban te pakken hebben
Rijden daar nu ook al normale treinen? Ik ben in de warquote:Op donderdag 2 april 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veel tunnels op de HSL. De diepste ligt 35 meter onder het maaiveld en is 7500 meter lang.
En daar ga ik een paar keer doorheen. Dus de dekking is niet heel ideaal.
Maar zo'n lachband niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah. Danny heeft wel humor volgens mij.
Ja als een boing zonder motorenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mwah. Danny heeft wel humor volgens mij.
Dat is een uur gastquote:
Op de HSL rijden alleen treinen die daarvoor geschikt zijn. Ze moeten 25 kV lusten en ERTMS aan boord hebben. Dat zijn op dit moment:quote:Op donderdag 2 april 2020 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Rijden daar nu ook al normale treinen? Ik ben in de war
een uurquote:
quote:
Vincent Price. Briljant in The Raven.quote:
En jij test de ?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Op de HSL rijden alleen treinen die daarvoor geschikt zijn. Ze moeten 25 kV lusten en ERTMS aan boord hebben. Dat zijn op dit moment:
De TGV’s van Thalys
De Siemens Velaro 3 van Eurostar
En de TRAXXen van NS
Dat kan natuurlijk weer wel, maar zo’n lachband niet.quote:
Ik begin er niet aan als ik dat ziequote:
Dacht ik al want die andere 2 zijn niet van de NSquote:Op donderdag 2 april 2020 19:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De TRAXXen. Daar zijn procedures voor aangepast.
Volgens mij heb je ook gradaties van licenties. Tenminste dat heb ik eens begrepen.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik al want die andere 2 zijn niet van de NS
Deels. De machinisten die er op rijden vallen onder NS International.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik al want die andere 2 zijn niet van de NS
OK.. Nou veel plezier morgen... Hoe hard gaat ie?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Deels. De machinisten die er op rijden vallen onder NS International.
En NS is mede eigenaar van Thalys/Eurostar.
160quote:Op donderdag 2 april 2020 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Nou veel plezier morgen... Hoe hard gaat ie?
Die TRAXX combinaties mogen niet harder dan 160.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Nou veel plezier morgen... Hoe hard gaat ie?
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die TRAXX combinaties mogen niet harder dan 160.
Is daar een filmpje van ?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:35 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/prof[spoiler][/spoiler]ile/403337]Sodeknetters[/url] het volgende:
[..]
Deels. De machinisten die er op rijden vallen onder NS International.
En NS is mede eigenaar van Thalys/Eurostar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen ze in Nederland ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die TRAXX combinaties mogen niet harder dan 160.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |