Ik begin er niet aan als ik dat ziequote:
Dacht ik al want die andere 2 zijn niet van de NSquote:Op donderdag 2 april 2020 19:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De TRAXXen. Daar zijn procedures voor aangepast.
Volgens mij heb je ook gradaties van licenties. Tenminste dat heb ik eens begrepen.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik al want die andere 2 zijn niet van de NS
Deels. De machinisten die er op rijden vallen onder NS International.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht ik al want die andere 2 zijn niet van de NS
OK.. Nou veel plezier morgen... Hoe hard gaat ie?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Deels. De machinisten die er op rijden vallen onder NS International.
En NS is mede eigenaar van Thalys/Eurostar.
160quote:Op donderdag 2 april 2020 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Nou veel plezier morgen... Hoe hard gaat ie?
Die TRAXX combinaties mogen niet harder dan 160.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Nou veel plezier morgen... Hoe hard gaat ie?
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die TRAXX combinaties mogen niet harder dan 160.
Is daar een filmpje van ?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:35 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/prof[spoiler][/spoiler]ile/403337]Sodeknetters[/url] het volgende:
[..]
Deels. De machinisten die er op rijden vallen onder NS International.
En NS is mede eigenaar van Thalys/Eurostar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kunnen ze in Nederland ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van ?Haha. Die dame en meneer ken ik allebei heel goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nooit bang voor een springer of een dierquote:Op donderdag 2 april 2020 19:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kunnen ze in Nederland ook niet.
Het materieel wel maar de rails in Nederland is door de vele bochten niet geschikt.quote:
Klopt, op conventioneel spoor max 140 omdat dat de hoogste plaatselijke snelheid is. Op de HSL mogen ze 160. Harder mag een TRAXX niet omdat er dan schade aan de motoren kan ontstaan. En de rijtuigen tussen de loc’s mogen ook niet harder.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kunnen ze in Nederland ook niet.
Mag jij zelf ook in de Thalys en Eurostar rijden?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Haha. Die dame en meneer ken ik allebei heel goed!
Toch rijden wij met die loc 160. Echt waar.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het materieel wel maar de rails in Nederland is door de vele bochten niet geschikt.
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je nooit bang voor een springer of een dier
Marli of Silke ?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Haha. Die dame en meneer ken ik allebei heel goed!
Edit leesfoutje. Ze mogen maar max 160quote:Op donderdag 2 april 2020 19:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Toch rijden wij met die loc 160. Echt waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |