Mafklapper.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]![]()
We gaan tijdens het eten ook altijd achter elkaar zitten.
Door de microfoon. "Mag ik de jus"quote:
Je zou er maar getrouwd mee zijn.quote:
Het went, je leert er mee omgaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zou er maar getrouwd mee zijn.
Jullie zijn een prima stel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Na 24 jaar vind ik dat nog wel meevallen.
Ja maar ik wil geen slapende honden wakker makenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zaten nog bij ons aan tafel, weet je nog wel?
Ja bij de pizzeria.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zaten nog bij ons aan tafel, weet je nog wel?
Ah OKquote:Op donderdag 2 april 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen slapende honden wakker maken
ja daarquote:
Je snapt me welquote:
Oh ja. We zijn alweer bijna een kliekje.quote:
Waar gebeurd:quote:
Dat gezeikquote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh ja. We zijn alweer bijna een kliekje.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waar gebeurd:
Tijdens een treinrit zaten er twee machinisten op de bok. Dat komt nogal eens voor.
De conductrice op die trein was een woest mooie meid. Beide machinisten zaten uitgebreid te bespreken wat ze allemaal met haar zouden kunnen of willen. Maar ze gingen zo eerst een bakkie doen. Alleen de schakelaar van de omroep bleef hangen.
Zij probeert zich in grote haast door de drukke trein naar voren te bewegen.
Zegt een reiziger tegen haar: Doe maar rustig aan meissie. Ze gaan eerst koffie drinken.
Ik deed ooit stage in Arnhem en toen waren de 06-lijnen net een beetje populair.. Hoorde je opeens zo'n omroepstem .... echt alsof ze het er om deed ...quote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waar gebeurd:
Tijdens een treinrit zaten er twee machinisten op de bok. Dat komt nogal eens voor.
De conductrice op die trein was een woest mooie meid. Beide machinisten zaten uitgebreid te bespreken wat ze allemaal met haar zouden kunnen of willen. Maar ze gingen zo eerst een bakkie doen. Alleen de schakelaar van de omroep bleef hangen.
Zegt een reiziger tegen haar: Doe maar rustig aan meissie. Ze gaan eerst koffie drinken.
Vanaf 38 graden spreekt men over koorts.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
Op dit moment hou ik me aan de regels ivm covid19.
Is 37.2 eigenlijk koorts? Ik heb normaal 36.8 ofzow.
Mijn nichtje (dochter van zus) ligt in het ziekenhuis met een dubbele breuk aan de linkerarm. Van een stoeltje gevallen.
Het is me wat
Ah ok.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanaf 38 graden spreekt men over koorts.
Heb je Wikipedia altijd open staan ?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanaf 38 graden spreekt men over koorts.
Ja, die heb je ook. En als ze dan langs komen kan dat toch een deceptie zijn...quote:Op donderdag 2 april 2020 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik deed ooit stage in Arnhem en toen waren de 06-lijnen net een beetje populair.. Hoorde je opeens zo'n omroepstem .... echt alsof ze het er om deed ...
Ja ...quote:Op donderdag 2 april 2020 18:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, die heb je ook. En als ze dan langs komen kan dat toch een deceptie zijn...
Haha Dat thuiswerken heeft ook wel leuke dingenquote:Op donderdag 2 april 2020 18:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waar gebeurd:
Neuh, eigenlijk spreekt men van koorts als de temperatuur 2 graden hoger als je gemiddelde lichaamstemperatuur.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha Dat thuiswerken heeft ook wel leuke dingen
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk spreekt men van koorts als de temperatuur 2 graden hoger als je gemiddelde lichaamstemperatuur.
Ik heb wel een beetje medische kennis.quote:
Ja wie nietquote:Op donderdag 2 april 2020 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medische kennis.
Ja ach een beetje lol kan geen kwaadquote:
Alleen dit klopt overduidelijk niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meh. Als het echt was, zou het heel grappig zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lachen toch. En dat soort dingen gebeuren echt.
Ik heb geen idéé wat echt isquote:Op donderdag 2 april 2020 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh. Als het echt was, zou het heel grappig zijn.
Ik heb ook een medische kennis. Want buurvrouw is verpleegsterquote:Op donderdag 2 april 2020 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan wel echt zijn maar die gast kan het wel met opzet hebben gedaan... Dat zn collegas dat dan gaan delen is weer een ander verhaalquote:Op donderdag 2 april 2020 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om aan te nemen dat het nep is. Dit soort dingen gebeuren gewoon echt.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Als we maar even kunnen lachen toch?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kan wel echt zijn maar die gast kan het wel met opzet hebben gedaan... Dat zn collegas dat dan gaan delen is weer een ander verhaal
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb ook een medische kennis. Want buurvrouw is verpleegster
Het is ook lastig om dat als act op te zetten.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om aan te nemen dat het nep is. Dit soort dingen gebeuren gewoon echt.
Als ie daarna maar netjes zijn handen wast!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat .. Hij deed net ook niet echt aan zn reet krabben
Graaf jij dieperquote:Op donderdag 2 april 2020 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat .. Hij deed net ook niet echt aan zn reet krabben
Ja het is besmetquote:Op donderdag 2 april 2020 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Niemand durft ooit nog een grappige youtube te plaatsen
Mootie heeft het verpest voor iedereen!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Niemand durft ooit nog een grappige youtube te plaatsen
Nou kan me worst wezenquote:
Dat is een natte hondquote:Op donderdag 2 april 2020 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Mootie heeft het verpest voor iedereen!
Mootie de partypooper!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 2 april 2020 19:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we toch een virusscannner?
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Poepen op een videoconference. Die hebben we nog niet.
Veel plezier morgen!quote:Op donderdag 2 april 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Poepen op een videoconference. Die hebben we nog niet.
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef mootie het volgende:
Maar ik zal wel braaf in de pas meelopen voortaan.
Ja maar lach eens een keerquote:
Gezien de reacties kennelijk niet.quote:
Wat snap je niet?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Soit, ik snap het niet meer maar dat trekt wel goed.
Iig zit ik veilig binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |