Transplantaties blijven riskant, sterkte ermee.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mooi kut. Ik heb een ex collega die een nieuwe lever heeft. En dat ging goed maar gister weer naar het ziekenhuis. We waren een team. Gelukkig word ik geupdate. Ik hoop dat het goed komt
Is het druk in de trein ?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Morgen trouwens wel met de trein. Maar dan als machinist.
quote:
Jups. En zelfs na 28 jaar blijft treinen rijden leuk. Alleen rij ik niet zo veel meer.quote:
Denk dat de spitsuren het misschien nog wel druk kunnen zijn ..quote:Op donderdag 2 april 2020 18:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd. Ik mijd ze momenteel.
Ik hoor wisselende verhalen van collega’s
Het verhaal is simpel, die zijn er niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:02 schreef chufi het volgende:
Echt burocratisch Nederland... Oh meer dan 2400 kunnen we niet aan... Zorg dan voor extra manschappen ipv van nu pas aan de bel te gaan trekken ... Dit zag je natuurlijk niet aankomen .. man3
Oh damn dat is niet zomaar iets. Sowieso al heftig en in deze tijden helemaal. Sterkte, hoop dat het goed komt idd.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
Ja mooi kut. Ik heb een ex collega die een nieuwe lever heeft. En dat ging goed maar gister weer naar het ziekenhuis. We waren een team. Gelukkig word ik geupdate. Ik hoop dat het goed komt
Denk het ook wel er rijden minder, en kortere treinen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat de spitsuren het misschien nog wel druk kunnen zijn ..
Het is al maanden geleden. Hij kwakkelt. Jaren lang medicijnen lever kapot. Het was doodgaan of een andere. Die mazzel heeft hijquote:Op donderdag 2 april 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Transplantaties blijven riskant, sterkte ermee.
winterhandschoenen. Zal wel vals veiligheid zijn maar goed. Voor mijn hoofd is het wel oké.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:59 schreef sjampoeh het volgende:
Wat voor handschoenen ? Ik deed een weggooi handschoen aan bij de apotheek. Meds liggen in een servilocker en moet je eerst een code enz intikken.
Jawel als ze al gelijk extra mensen hadden mee laten lopen en wegbezuinigd personeel weer in hadden geschakeld ..quote:Op donderdag 2 april 2020 18:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het verhaal is simpel, die zijn er niet.
Ja dat heb ik ook liftknopjes met mijn sjaalquote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
winterhandschoenen. Zal wel vals veiligheid zijn maar goed. Voor mijn hoofd is het wel oké.
Waar rijd je morgen zoal ... lijkt me ook van het traject af te hangen ..quote:Op donderdag 2 april 2020 18:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk het ook wel er rijden minder, en kortere treinen.
beter dan niks lijkt mequote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef Prisha het volgende:
[..]winterhandschoenen. Zal wel vals veiligheid zijn maar goed. Voor mijn hoofd is het wel oké.
Dat laatste is al gebeurd en opleiden duurt te lang.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel als ze al gelijk extra mensen hadden mee laten lopen en wegbezuinigd personeel weer in hadden geschakeld ..
Cool!quote:Op donderdag 2 april 2020 17:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Morgen trouwens wel met de trein. Maar dan als machinist.
Knopjes kan met een sleutel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook liftknopjes met mijn sjaal
Ik rijd morgen op de hogesnelheidslijn. We hebben procedures uitgeschreven die machinisten onder bepaalde omstandigheden moeten uitvoeren. Morgen gaan een collega en ik testen hoe het materieel en de infrastructuur zich gedragen tijdens die procedures.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar rijd je morgen zoal ... lijkt me ook van het traject af te hangen ..
Ja ook dat. Maar dat is ook gelulquote:
Nou na 28 jaar is dat ook zo spannend niet meerquote:
Wel als je leuke dingen mag doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou na 28 jaar is dat ook zo spannend niet meer
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel als je leuke dingen mag doen.
mag je omroepen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Looping?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:
quote:
Met de motorhelm op boodschappen doen mocht niet.quote:
Waarom zou jequote:Op donderdag 2 april 2020 18:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Met de motorhelm op boodschappen doen mocht niet.
Oh jammer.quote:
Dus op en neer naar Brussel?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik rijd morgen op de hogesnelheidslijn. We hebben procedures uitgeschreven die machinisten onder bepaalde omstandigheden moeten uitvoeren. Morgen gaan een collega en ik testen hoe het materieel en de infrastructuur zich gedragen tijdens die procedures.
Wat harder duwen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb touchscreen knopjes die niet werken op een sleutel
Alleen een collega en ik aan boord. Maar als ik weer eens een commerciële trein rij, zal ik los gaan voor je.quote:
Ik hoor soms wel eens wat lolligsquote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen een collega en ik aan boord. Maar als ik weer eens een commerciële trein rij, zal ik los gaan voor je.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef Soury het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7880273_0216a286 Ik zou dit doen
Tegenwoordig niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |