Wel als je leuke dingen mag doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou na 28 jaar is dat ook zo spannend niet meer
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel als je leuke dingen mag doen.
mag je omroepen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Looping?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
quote:
quote:
Met de motorhelm op boodschappen doen mocht niet.quote:
Waarom zou jequote:Op donderdag 2 april 2020 18:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Met de motorhelm op boodschappen doen mocht niet.
Oh jammer.quote:
Dus op en neer naar Brussel?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik rijd morgen op de hogesnelheidslijn. We hebben procedures uitgeschreven die machinisten onder bepaalde omstandigheden moeten uitvoeren. Morgen gaan een collega en ik testen hoe het materieel en de infrastructuur zich gedragen tijdens die procedures.
Wat harder duwen.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb touchscreen knopjes die niet werken op een sleutel
Alleen een collega en ik aan boord. Maar als ik weer eens een commerciële trein rij, zal ik los gaan voor je.quote:
Ik hoor soms wel eens wat lolligsquote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen een collega en ik aan boord. Maar als ik weer eens een commerciële trein rij, zal ik los gaan voor je.
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef Soury het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7880273_0216a286 Ik zou dit doen
Tegenwoordig niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |