Niets, die PT Cruiser was al in 2000 .. Net nieuw in Nederland... 1 jaar op zitten wachtenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah dat is klote.
Ook een leuke wagen hoorwat heb je nu?
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets, die PT Cruiser was al in 2000 .. Net nieuw in Nederland... 1 jaar op zitten wachten![]()
Sinds die Quasqau er niet in zat heb ik nog een jaartje een overtollig BMW gereden uit de lease-pool van T-Nobiel... moest ik me elke keer uit omhoog hijsen...
Netjes netjes.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder al sinds 2012... (8 jaar al weer) ...
Ja. Iets relaxter met de tijden die ik opstaquote:Op donderdag 2 april 2020 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gaat toch ook meestal met het OV!?
dat is cool!quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, hier een timelapse van de komeet:
Meestal kun je voor de spits un U zijn volgens mij ... Maar ik kom natuurlijk ook al geen 8 jaar meer op de weg .. Als ik vroeger om 6 uur wegreed richting DH was ik er in 40 minuten of zo en dan weer op tijd terug was ook meestal prima te doen... Maar dat heb ik iets van 2 x per week in mn laatste 4 maanden volgehouden ..quote:Op donderdag 2 april 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Iets relaxter met de tijden die ik opsta
Is dat ding nou een gevaar?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, hier een timelapse van de komeet:
Kijk, herkenbaarquote:Op donderdag 2 april 2020 17:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Ideaal.
Parkeergarage in het appartementencomplex.
Heenweg is niet het probleem. Laat in de middag wel. Ben dan moe en wil fouten in het verkeer voorkomen, vandaar de keuze voor OV.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal kun je voor de spits un U zijn volgens mij ... Maar ik kom natuurlijk ook al geen 8 jaar meer op de weg .. Als ik vroeger om 6 uur wegreed richting DH was ik er in 40 minuten of zo en dan weer op tijd terug was ook meestal prima te doen... Maar dat heb ik iets van 2 x per week in mn laatste 4 maanden volgehouden ..
Nee. Scheert langs ons heen op een redelijks afstand. No worries.quote:
Het enige ongemak was dat ik elke winter een nieuwe ijskrabber moest kopen toen ik nog nachtdiensten had.quote:
Je moet gewoon niet standaard overwerken en optijd naar huis gaan...quote:Op donderdag 2 april 2020 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heenweg is niet het probleem. Laat in de middag wel. Ben dan moe en wil fouten in het verkeer voorkomen, vandaar de keuze voor OV.
Ok pfff... Nou ja dan hebben we het Yellowstone park nogquote:Op donderdag 2 april 2020 17:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee. Scheert langs ons heen op een redelijks afstand. No worries.
Nee hoe dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 17:52 schreef mootie het volgende:
Zijn er hier mensen die hun boodschappen schoonmaken?
Nee.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:52 schreef mootie het volgende:
Op de weg terug naar huis bedoel jequote:Op donderdag 2 april 2020 17:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het enige ongemak was dat ik elke winter een nieuwe ijskrabber moest kopen toen ik nog nachtdiensten had.
Ha toevallig keek ik daar van de week nog naar...dat kan wel een dingetje zijnquote:Op donderdag 2 april 2020 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok pfff... Nou ja dan hebben we het Yellowstone park nog
Hou op hoor !!quote:Op donderdag 2 april 2020 17:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha toevallig keek ik daar van de week nog naar...dat kan wel een dingetje zijn
Ik zet ze quarantaine.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:52 schreef mootie het volgende:
thanksquote:Op donderdag 2 april 2020 17:46 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, de QQ staat weer op stal.
Hoi allemaal!![]()
@:Prisha Gecondoleerd en sterkte meissie.
OV is ook fijn. Vind het heerlijk om na een dag geconcentreerd werken de kop even leeg te maken in de trein.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heenweg is niet het probleem. Laat in de middag wel. Ben dan moe en wil fouten in het verkeer voorkomen, vandaar de keuze voor OV.
Ik dacht er over om mn bananen te doen, maar ik gebruik de 1e morgen pas en dat doe ik al een tijdje op die manier en still healthyquote:Op donderdag 2 april 2020 17:52 schreef mootie het volgende:
Je zit hier wel ver genoeg vandaan denk ik.quote:
Ja dat doe ik ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
Ik was wel mijn handen voordat ik de boodschappen uitpak. En daarna weer
Jepquote:Op donderdag 2 april 2020 17:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
OV is ook fijn. Vind het heerlijk om na een dag geconcentreerd werken de kop even leeg te maken in de trein.
Ja. Stond dat hok daar stijf bevroren. Dat was vaak het moment dat ik me realiseerde dat ik iets vergeten was.quote:
Ik doe wel boodschappen met handschoenen aan. En was mijn handen voor en na het uitpakken.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:52 schreef mootie het volgende:
Hou dan gewoon die handschoenen nog even aan lijkt mequote:Op donderdag 2 april 2020 17:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik doe wel boodschappen met handschoenen aan. En was mijn handen voor en na het uitpakken.
Geen idee of dat genoeg is.
Ja mooi kut. Ik heb een ex collega die een nieuwe lever heeft. En dat ging goed maar gister weer naar het ziekenhuis. We waren een team. Gelukkig word ik geupdate. Ik hoop dat het goed komtquote:Op donderdag 2 april 2020 17:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanksen ook alle anderen nog, heb de berichtjes gezien en heel lief dank je wel.
Sterkte ermee Muisquote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mooi kut. Ik heb een ex collega die een nieuwe lever heeft. En dat ging goed maar gister weer naar het ziekenhuis. We waren een team. Gelukkig word ik geupdate. Ik hoop dat het goed komt
Handschoenen schijnt niet zo te helpen.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou dan gewoon die handschoenen nog even aan lijkt me
Dat is klote. Sterkte.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mooi kut. Ik heb een ex collega die een nieuwe lever heeft. En dat ging goed maar gister weer naar het ziekenhuis. We waren een team. Gelukkig word ik geupdate. Ik hoop dat het goed komt
Wat voor handschoenen ? Ik deed een weggooi handschoen aan bij de apotheek. Meds liggen in een servilocker en moet je eerst een code enz intikken.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik doe wel boodschappen met handschoenen aan. En was mijn handen voor en na het uitpakken.
Geen idee of dat genoeg is.
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Morgen trouwens wel met de trein. Maar dan als machinist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |