Niets, die PT Cruiser was al in 2000 .. Net nieuw in Nederland... 1 jaar op zitten wachtenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah dat is klote.
Ook een leuke wagen hoorwat heb je nu?
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets, die PT Cruiser was al in 2000 .. Net nieuw in Nederland... 1 jaar op zitten wachten![]()
Sinds die Quasqau er niet in zat heb ik nog een jaartje een overtollig BMW gereden uit de lease-pool van T-Nobiel... moest ik me elke keer uit omhoog hijsen...
Netjes netjes.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder al sinds 2012... (8 jaar al weer) ...
Ja. Iets relaxter met de tijden die ik opstaquote:Op donderdag 2 april 2020 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gaat toch ook meestal met het OV!?
dat is cool!quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, hier een timelapse van de komeet:
Meestal kun je voor de spits un U zijn volgens mij ... Maar ik kom natuurlijk ook al geen 8 jaar meer op de weg .. Als ik vroeger om 6 uur wegreed richting DH was ik er in 40 minuten of zo en dan weer op tijd terug was ook meestal prima te doen... Maar dat heb ik iets van 2 x per week in mn laatste 4 maanden volgehouden ..quote:Op donderdag 2 april 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Iets relaxter met de tijden die ik opsta
Is dat ding nou een gevaar?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef Recce het volgende:
@:Prisha, hier een timelapse van de komeet:
Kijk, herkenbaarquote:Op donderdag 2 april 2020 17:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Ideaal.
Parkeergarage in het appartementencomplex.
Heenweg is niet het probleem. Laat in de middag wel. Ben dan moe en wil fouten in het verkeer voorkomen, vandaar de keuze voor OV.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal kun je voor de spits un U zijn volgens mij ... Maar ik kom natuurlijk ook al geen 8 jaar meer op de weg .. Als ik vroeger om 6 uur wegreed richting DH was ik er in 40 minuten of zo en dan weer op tijd terug was ook meestal prima te doen... Maar dat heb ik iets van 2 x per week in mn laatste 4 maanden volgehouden ..
Nee. Scheert langs ons heen op een redelijks afstand. No worries.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |