Neejohquote:Op donderdag 2 april 2020 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er geen files staan straks
Jawel hoor na 19uquote:Op donderdag 2 april 2020 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
lijkt me ook niet idd.. maar je mag helaas niet harder dan 100...
Lang leve flitsmeisterquote:Op donderdag 2 april 2020 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
lijkt me ook niet idd.. maar je mag helaas niet harder dan 100...
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
Thanks voor de lieve berichtjes allemaal
Sterkte met het verwerken van het verdriet Prisha.quote:Op donderdag 2 april 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
Hoe was het op deze manier?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 2 april 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
The ultimate comfort food jaof nee....eigenlijk is dat ijs. Maar daar begin ik even niet aan.
Over een half uurtje begrafenis van mijn collega. We kunnen er uiteraard niet naartoe, het wordt live gestreamd. Link en code gekregen om in te loggen.
Zo bizar dit.
quote:
Goede auto. We hebben er ook een.quote:
@sacha, waar heb je scrut gelaten?quote:
Vandaag makkelijk. Uitsmijter ham kaas en augurkjes erbij.quote:
Nice. Sowieso fan van Nissan. Mijn vriendin heeft sinds vorig jaar de micra. Ook een mooie wagen.quote:
Dat zijn tegenwoordig ook hele knappe auto’squote:Op donderdag 2 april 2020 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. Sowieso fan van Nissan. Mijn vriendin heeft sinds vorig jaar de micra. Ook een mooie wagen.
Palandinges filet, vis dusquote:
Ik ben de ham vergeten.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Vandaag makkelijk. Uitsmijter ham kaas en augurkjes erbij.
Mijn ouders wilden eerst ne quasdinges maar bij nader inzien (lees: ze moesten er bijna in springen en zijn niet meer de jongste) gekozen voor een Renault Kadjar.quote:
Zeker wetenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig ook hele knappe auto’s
Dat vind ik ook een schitterende auto.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden eerst ne quasdinges maar bij nader inzien (lees: ze moesten er bijna in springen en zijn niet meer de jongste) gekozen voor een Renault Kadjar.
Morgen dan maar.quote:
Die heb ik ooit ook overwogen, maar toen opeens was er sprake van een overname en werd alles weer bevroren ... Ik vind dat wel lekker zo'n hoge instap en rij houding.. Had 4 jaar een PT-Cruiserquote:
Die Micra is aardig gegroeid.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sowieso hebben Renault en Nissan hele mooie auto's.
Eigenlijk is de clio en de micra vergelijkbaar met elkaar.
Ah dat is klote.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik ooit ook overwogen, maar toen opeens was er sprake van een overname en werd alles weer bevroren ... Ik vind dat wel lekker zo'n hoge instap en rij houding.. Had 4 jaar een PT-Cruiser
Hoge instap is fijn voor de ouwe heupenquote:Op donderdag 2 april 2020 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik ooit ook overwogen, maar toen opeens was er sprake van een overname en werd alles weer bevroren ... Ik vind dat wel lekker zo'n hoge instap en rij houding.. Had 4 jaar een PT-Cruiser
Daarom hebben wij hem aangeschaft. Heerlijke instap.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil nooit anders meer.quote:Op donderdag 2 april 2020 17:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Daarom hebben wij hem aangeschaft. Heerlijke instap.
Nou ik ook niet. Artrose in beide knieën, dus dan is zo’n hoge instap wel zo prettig.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoge instap is fijn voor de ouwe heupen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |