toch leuk bedacht ?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier staat ie inderdaad ook aan. Leuke lijst wel.
Ja zeker, er komen mooie en toepasselijke liedjes voorbij.quote:
Howling at the moon?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zeker, er komen mooie en toepasselijke liedjes voorbij.
Ow ff met Maan mee blčren
Ik zit even die lijst te bekijken, maar:quote:Op donderdag 2 april 2020 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier staat ie inderdaad ook aan. Leuke lijst wel.
Nee, dat mag nu juist niet!quote:12 Mag ik dan bij jou Claudia de Breij
Claudia zou helemaal nooit moeten mogen.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit even die lijst te bekijken, maar:
[..]
Nee, dat mag nu juist niet!
Claudia mag van mij vanalles, zolang ze maar niet zingtquote:Op donderdag 2 april 2020 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Claudia zou helemaal nooit moeten mogen.
dit ja.. en grappig is ze ook nietquote:Op donderdag 2 april 2020 14:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Claudia mag van mij vanalles, zolang ze maar niet zingt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 april 2020 14:13 schreef chufi het volgende:
Deze staat er niet in ....Je hoort altijd hetzelfde kliekje op radio 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
radio 10 luisteren ze dacht ikquote:Op donderdag 2 april 2020 14:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je hoort altijd hetzelfde kliekje op radio 2
Dan valt het nut van radio luisteren helemaal weg.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik nu al een tijdje niet meer
ja ..quote:Op donderdag 2 april 2020 14:33 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan valt het nut van radio luisteren helemaal weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |