Oh ja, soms halen we geintjes uit.quote:
Ik kan mij nog wel herinneren dat er werd gezegd;quote:
Niet mee nemen .. dus laat ze maar zitten ...quote:Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij nog wel herinneren dat er werd gezegd;
Dames en heren dit is het eindstation vergeet buiten uw spullen ook uw kinderen niet mee te nemen.
Ik heb op een eindstation wel eens omgeroepen dat de conducteur die dag jarig was. Stond ie een kwartier handen te schudden terwijl hij einde dienst had.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dames en heren dit is het eindstation vergeet buiten uw spullen ook uw kinderen niet mee te nemen.
Of omroepen dat je conducteur jarig is op het eindstation. Gaan heel veel mensen hem/haar feliciteren.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegelijk ook nog.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb op een eindstation wel eens omgeroepen dat de conducteur die dag jarig was. Stond ie een kwartier handen te schudden terwijl hij einde dienst had.![]()
Die had nog wat tegoed van me
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb op een eindstation wel eens omgeroepen dat de conducteur die dag jarig was. Stond ie een kwartier handen te schudden terwijl hij einde dienst had.![]()
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Of omroepen dat je conducteur jarig is op het eindstation. Gaan heel veel mensen hem/haar feliciteren.
Was is zeker niet eens jarigquote:Op donderdag 2 april 2020 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Exact gelijk ook nog.quote:
Nee, gewoon omdat het kan. Ook weleens gedaan.quote:
Je zou het bijna denken.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
GMTA, of we komen nu wel heel getrouwd over.![]()
quote:Op donderdag 2 april 2020 18:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ahhhhh een aanzoek op fokquote:
Nee we zijn al 24 jaar getrouwd.quote:
Oh nou ja dat niet zo vers meer toch ?quote:
Ach dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou ja dat niet zo vers meer toch ?
Nou nou .....quote:
Ze heeft dat conducteur verhaal al minimaal 10x gehoord waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou ja dat niet zo vers meer toch ?
Dat is ware liefde danquote:Op donderdag 2 april 2020 18:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ze heeft dat conducteur verhaal al minimaal 10x gehoord waarschijnlijk.
Ben zelf ook machinist dus ik ken die geintjes wel.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nou, meer zelf uitgehaald.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Op het zelfde spoorquote:Op donderdag 2 april 2020 18:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben zelf ook machinist dus ik ken die geintjes wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |