Nee, maar dat is de HSL ook niet.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet langs Muiderpoort, daar zie ik ze langskomen
Echt wel. Dit is een Thalys op de Nederlandse HSLquote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuh in Nederland gaan ze niet harder dan 160 km.
Als ze daar rijden zijn ze sowieso omgeleid en daar hooguit 120 ofzoquote:Op donderdag 2 april 2020 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kloptquote:Op donderdag 2 april 2020 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ze daar rijden zijn ze sowieso omgeleid en daar hooguit 120 ofzo
Ik zal morgen rond een uur of negen naar je toeteren.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
In het begin niet, maar sinds de baanbeveiliging gemoderniseerd is wel.quote:
Alleen op de HSL lijn wordt tegen de 300 km p/u gereden. Maar dat traject is er speciaal voor aangelegd.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuh in Nederland gaan ze niet harder dan 160 km.
Bij Muiderpoort max 60.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ze daar rijden zijn ze sowieso omgeleid en daar hooguit 120 ofzo
Hey Het wordt wakker daar is de NSquote:Op donderdag 2 april 2020 19:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zal morgen rond een uur of negen naar je toeteren.
Dat verklaart het e.e.a. ik ben in 2009 voor het laatst geweest, en toen reed hij volgens mij echt niet zo hard in Nederland.quote:
Ja de metro gaat een stuk langzamer.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daarna de metro was een ander verhaal ....
Klopt toen reed ie via Schiphol - den Haag - Rotterdam - Roosendaal, oude spoor nog. Pas HSL na Brussel toenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verklaart het e.e.a. ik ben in 2009 voor het laatst geweest, en toen reed hij volgens mij echt niet zo hard in Nederland.
Chuuf en ik gingen best hard naar Den Haagquote:Op donderdag 2 april 2020 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verklaart het e.e.a. ik ben in 2009 voor het laatst geweest, en toen reed hij volgens mij echt niet zo hard in Nederland.
Was tot Brussell in mijn tijd een slakkegang , zeker tussen antwerp en Brusselquote:Op donderdag 2 april 2020 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt toen reed ie via Schiphol - den Haag - Rotterdam - Roosendaal, oude spoor nog
De metro is snelquote:Op donderdag 2 april 2020 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja de metro gaat een stuk langzamer.
Klopt en toen mocht hij tussen Hoofddorp en Leiden 160 inplaats van 140. Zijn ATB systeem was daar speciaal voor aangepast.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt toen reed ie via Schiphol - den Haag - Rotterdam - Roosendaal, oude spoor nog
quote:Op donderdag 2 april 2020 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Chuuf en ik gingen best hard naar Den Haag
140 op dat stuk.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaquote:
Is nu ook nog geen HSL traject dat, te kort stukje om aan te passenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Was tot Brussell in mijn tijd een slakkegang , zeker tussen antwerp en Brussel
Niet overdrijven muisquote:Op donderdag 2 april 2020 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook een hele goede verbinding zeker met de ic.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |