Mijn oma had 8 kinderen, ook nooit problemen. Ik kan me wel voorstellen dat het soms lastig is icm thuiswerken maar kinderen kunnen niet meer spelen tegenwoordig of zo? Huiswerk kunnen ze toch wel grotendeels zelf maken, op school kauwt de juf (hopelijk) ook niet alles voor.quote:
Leuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het moederschap is een ondergeschoven kindje.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn oma had 8 kinderen, ook nooit problemen. Ik kan me wel voorstellen dat het soms lastig is icm thuiswerken maar kinderen kunnen niet meer spelen tegenwoordig of zo? Huiswerk kunnen ze toch wel grotendeels zelf maken, op school kauwt de juf (hopelijk) ook niet alles voor.
neequote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zouden die COR mods hier veel meelezen om te kijken wie de volgende is die ze een ban aansmeren?
Verkapte "kijk mijn oma eens 8 kinderen hebben". Wat een enorme opschepper ben je toch ook hè. Man man man.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn oma had 8 kinderen, ook nooit problemen. Ik kan me wel voorstellen dat het soms lastig is icm thuiswerken maar kinderen kunnen niet meer spelen tegenwoordig of zo? Huiswerk kunnen ze toch wel grotendeels zelf maken, op school kauwt de juf (hopelijk) ook niet alles voor.
Maar ondertussen wel elke scheet van hun wondertje op facebook zetten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
Mensen nemen geen kinderen om ze op te voeden en om erop te passen. Mensen nemen kinderen omdat ze zichzelf zo fantastisch vinden.
Na de geboorte het liefst zo snel mogelijk naar de crèche, zo veel mogelijk op school, naar het kinderdagverblijf, naar de middelbare school en daarna zo snel mogelijk op kamers.
Ik zei dat het haar eigen schuld was door een afstreep kalender te maken dat haar kinderen nu lagen te janken.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mijn oma eens 8 kinderen hebben". Wat een enorme opschepper ben je toch ook hè. Man man man.
Bedankt. Ik herken mezelf hier niet in.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
Mensen nemen geen kinderen om ze op te voeden en om erop te passen. Mensen nemen kinderen omdat ze zichzelf zo fantastisch vinden.
Na de geboorte het liefst zo snel mogelijk naar de crèche, zo veel mogelijk op school, naar het kinderdagverblijf, naar de middelbare school en daarna zo snel mogelijk op kamers.
Ze lezen hier wel mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zouden die COR mods hier veel meelezen om te kijken wie de volgende is die ze een ban aansmeren?
Ik kan het alleen maar met je eens zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zei dat het haar eigen schuld was door een afstreep kalender te maken dat haar kinderen nu lagen te janken.
Koreaans via Duolingo?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:17 schreef KingRoland het volgende:
ik ga leren spreek jullie later vannacht wel
PicoMMP zit weer aan de drank.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik herken mezelf hier niet in.
quote:
Is er mogelijk een causaal verband?quote:
Al wel wat van gezien dan of niets nog?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens keek ik erg uit naar Westworld seizoen 3 maar kan ik mij er nu niet tot zetten. En zaterdag heb ik Penoza de film gezien, dat was een dieptepuntje.
Ja, die film was pure aids.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens keek ik erg uit naar Westworld seizoen 3 maar kan ik mij er nu niet tot zetten. En zaterdag heb ik Penoza de film gezien, dat was een dieptepuntje.
Ik heb afgelopen dagen seizoen 1 van Westworld gekekenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
Westworld se01 was best aardig. se02 heb ik na 2 afleveringen stopgezet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
Alleen aflevering 1.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Al wel wat van gezien dan of niets nog?
Die scene in het stadion was echt dieptriest.quote:
Ik wou er eerst ook niet aan maar had ook geen zin om elke zondag boven te zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Westworld se01 was best aardig. se02 heb ik na 2 afleveringen stopgezet.
Mensen die Penoza kijken kan ik niet serieus nemen. (sorry)
haha lolquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Tjonge, wat een quotemeldingen!
Uiteraard gelijk op die van @:afcniels geklikt.
Daarna die van @:lange_lans
En daarna die van mijn goede vriend @:tjacka!
En daarna de quotemeldingen weggeklikt.
Woedend.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hahaha, jij denkt dat ik nog serieus op je in ga? Eerst ga je lopen zeiken, en vervolgens als je merkt dat dat niet goed valt 'oh maar nu mag je het nog uitleggen hoor!'. Gast
Bovendien is dat een ontzettende kinderachtige vraag en gaat compleet voorbij aan het punt, ik had namelijk geen kritiek, ik was gewoon benieuwd wat die geweldige leiderskwaliteiten van Dhr. Rutte waren die ik niet zo zag.
Heb je ooit pizza met bloemkoolbodem gehad?quote:
Wat vond je er van?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen dagen seizoen 1 van Westworld gekeken
Hoe vond je mijn diss.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
zo danquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar dat is geen excuus om Penoza te gaan kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wou er eerst ook niet aan maar had ook geen zin om elke zondag boven te zitten.
Ik heb nu 2 afleveringen gezien van seizoen 3 en ik vind het meevallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
Als er geen sport op is beheer ik zelden de afstandsbediening.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen excuus om Penoza te gaan kijken.
Gelachen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:27 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Een mod maakt een note, dan gaat het naar GGMM en zijn vrienden. En die bepalen uiteindelijk of er een ban aan wordt geplakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh.
Leg jij maar even uit hoe het werkt dan.
Ik 2.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen aflevering 1.
[..]
Die scene in het stadion was echt dieptriest.
jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je ooit pizza met bloemkoolbodem gehad?
Wat was er?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:zipportal deze gast in de finale. Wat is er mis met hem?
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Een mod maakt een note, dan gaat het naar GGMM en zijn vrienden. En die bepalen uiteindelijk of er een ban aan wordt geplakt.
Er wordt dus niet gekeken in andere topics om iemand een ban aan te naaien, wel naar eventuele eerdere notes.
Kijk, zo moeilijk is het niet om iemands oprechte vraag te beantwoorden.
Ik heb geen Ziggy, dat helpt ook niet mee. Moet je weer downloaden etc.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik 2.
Ik vermaak me tot nu toe echt opperbest.
Ja ik moet ook downloaden. Gewoon doen joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen Ziggy, dat helpt ook niet mee. Moet je weer downloaden etc.
nou dan hoop ik dat anderen er nog wat aan hebben, ondankbaar stukkie strontquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet gelezen.
Heb je de quote al gevonden waar ik Rutte 'slecht' noem?
Lekken is vertrekken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Een mod maakt een note, dan gaat het naar GGMM en zijn vrienden. En die bepalen uiteindelijk of er een ban aan wordt geplakt.
Er wordt dus niet gekeken in andere topics om iemand een ban aan te naaien, wel naar eventuele eerdere notes.
de eindstand weet je alquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef Coco. het volgende:
De fittie tussen @:scrummie2.1 en @:Elan is nog niet beslecht!
Waarom betrek je @Elan hierbij?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef Coco. het volgende:
De fittie tussen @:scrummie2.1 en @:Elan is nog niet beslecht!
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen aflevering 1.
[..]
Die scene in het stadion was echt dieptriest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foutje, heb je ook vaak ruzie mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom betrek je @:Elan hierbij?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef Coco. het volgende:
Waar ik @:Elan zei bedoel ik @:aTypisch
stop de tijd
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bijna getriggered maar je kan de pleuris krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit is geen ruzie, maar scrummie weet niet zo goed wat discussiëren inhoudt
Waarom vraag je dit aan mij?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:33 schreef Tjacka het volgende:
Is dat Penoza ook met eng subs? @:scrummie2.1
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]Dat jij blij kunt zijn met de dood van iemand, ook al is het BerrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
dp maatquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Jongens ik heb heel wat gemist
Derhalve, niet gelezen
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Ja, die had ook maar één gezichtsuitdrukking. Net als die Lucien en Nathalia. Kut kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Back to the future genot.quote:
Die van jou is net geboren toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik herken mezelf hier niet in.
Die Nathalie had ook maar één toon. Lucien is in het echt een ras autist.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, die had ook maar één gezichtsuitdrukking. Net als die Lucien en Nathalia. Kut kinderen.
Het OM ging een paar week geleden nog de fout in door te zeggen dat ze hem al gepakt hadden.quote:
mokerhard voor mn coronageld gewerktquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JCGOD
Heb je vandaag weer je Coronageld kunnen verdienen?
Onzin als je even van een user af wil kun je prima even de pohi door spitten om wat munitie te verzamelenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het OM ging een paar week geleden nog de fout in door te zeggen dat ze hem al gepakt hadden.
Einde feitje.
Mijn moeder is onlangs gestopt met het kijken naar GTST, daar moest ik wel even van bijkomen. Toch zo'n 25 jaar in geïnvesteerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je mij een beetje zou kennen zou je weten dat ik geen Nederlandse troep kijk.
Doe niet zo boos johquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Als je mij een beetje zou kennen zou je weten dat ik geen Nederlandse troep kijk.
Steun haar.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder is onlangs gestopt met het kijken naar GTST, daar moest ik wel even van bijkomen. Toch zo'n 25 jaar in geïnvesteerd.
Haha, arme vrouw. Al moet ik zeggen dat ik de eerste seizoenen ook mee mocht kijken thuis. Met Arnie, Peter enzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder is onlangs gestopt met het kijken naar GTST, daar moest ik wel even van bijkomen. Toch zo'n 25 jaar in geïnvesteerd.
alles klinkt nu boosquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is dat ook al boos? Jeetje mina.
Rik op de motorquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Haha, arme vrouw. Al moet ik zeggen dat ik de eerste seizoenen ook mee mocht kijken thuis. Met Arnie, Peter enzo.
Ik moest jarenlang meekijken, we hadden toen maar twee tv's en mijn pa keek altijd het journaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Haha, arme vrouw. Al moet ik zeggen dat ik de eerste seizoenen ook mee mocht kijken thuis. Met Arnie, Peter enzo.
Komt omdat ze mij demoniseren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alles klinkt nu boos
Ik heb het verkeerd ingeschat
maar twee tv'squote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest jarenlang meekijken, we hadden toen maar twee tv's en mijn pa keek altijd het journaal.
Dat is eigenlijk nog te nieuw.quote:
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest jarenlang meekijken, we hadden toen maar twee tv's en mijn pa keek altijd het journaal.
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lelystad moet je platgooienquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:43 schreef Doublepain het volgende:
In Lelystad iemand aanspreken op zwart rijden lijkt me ook niet een slim plan
ik heb ooit wat commercieels gedaan met de actrice Roos speelde, die was echt pissig toen ik zei dat ik het nog nooit gezien hadquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
je kan beter vragen exquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe is je hond in deze tijden neef.
Guusje ofwaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ooit wat commercieels gedaan met de actrice Roos speelde, die was echt pissig toen ik zei dat ik het nog nooit gezien had
Die leeft ook al niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ooit wat commercieels gedaan met de actrice Roos speelde, die was echt pissig toen ik zei dat ik het nog nooit gezien had
was dat die vriendin van kanequote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
over de doden niets dan goeds maar een beetje ster allures had ze wel, die andere 2 waren openerquote:
RIPquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zei je toen, oh Linda en Jessica ken ik wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Linda en Jessica.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
over de doden niets dan goeds maar een beetje ster allures had ze wel, die andere 2 waren opener
In wat voor opzicht opener?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
over de doden niets dan goeds maar een beetje ster allures had ze wel, die andere 2 waren opener
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zei je toen, oh Linda en Jessica ken ik wel.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga voor het eerst sinds gisterochtend 7 uur uitloggen van mijn werkaccount.
Ik dacht al wat zit je lang op FOKquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga voor het eerst sinds gisterochtend 7 uur uitloggen van mijn werkaccount.
Sterkte en veel beterschap maat. Hopelijk geen corona, dat gun ik je niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht al wat zit je lang op FOK
Ik moest wel flink hoesten tijdens het sporten trouwens.
Hoe kan je nou tijdens het sporten iets nuttigs doen voor fokquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:48 schreef GGMM het volgende:
Uur gesport
En tijdens het sporten nog wat nuttigs gedaan voor FOK!
Sommige mensen doen dat zelfs zittend niet, ondanks dat ze mod zijn.
@:onlogisch hoe was jouw avond maat?
Bedankt maatquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-met-3d-printer.html
@:Lenny_leonard
Ik ga voor je klappen ouwe reus.
Je kan toch wel wat lezen tussen het sporten door en bedenken wat je gaat zeggen en het dan ook zeggenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tijdens het sporten iets nuttigs doen voor fok
Dan neem je dat sporten gewoon totaal niet serieus, René
Dat is geen sporten, ik zie dat die dikkerds ook altijd in de gym doenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan toch wel wat lezen tussen het sporten door en bedenken wat je gaat zeggen en het dan ook zeggen
Weet je laat me gewoon met rust oke
Kanjer Guusjequote:
Hallo maat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:03 schreef Elan het volgende:
Vroeger was het hier nog wel eens gezellig.
ga je toch weg stuk verdrietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:03 schreef Elan het volgende:
mimimimimimiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:03 schreef Elan het volgende:
Vroeger kwam ik rond deze tijd van de gym, pumped AFquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:03 schreef Elan het volgende:
Was dat toevallig nog voordat jij hier kwam posten?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:03 schreef Elan het volgende:
Of iets doms gepost.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:07 schreef Elan het volgende:
5x gequote lol
Kennelijk gevoelige snaartje geraakt
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger kwam ik rond deze tijd van de gym, pumped AF
Maar tijden veranderen he
Dat bestaat nietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Was dat toevallig nog voordat jij hier kwam posten?
Die vindt het heerlijk dat er steeds iemand thuis is en hij geniet van de zon en de wandelingen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe is je hond in deze tijden neef.
Poppenspeler.gifquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt het dat je nu minder mag solliciteren voor je uitkering?
Heb je nog steeds die opgevoerde cavia van je ex?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die vindt het heerlijk dat er steeds iemand thuis is en hij geniet van de zon en de wandelingen.
het hoeft helemaal niet meerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt het dat je nu minder mag solliciteren voor je uitkering?
Ik zie liever PSV'ers een topic openen dan mensen met een verstandelijke beperking.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:10 schreef Elan het volgende:
Vroeger mochten PSV'ers geen topics openen![]()
Stuk meer kwaliteit toen.
Toen jij nog op je vorige account zat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:10 schreef Elan het volgende:
Vroeger mochten PSV'ers geen topics openen![]()
Stuk meer kwaliteit toen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen jij nog op je vorige account zijn.
Net zo weinig kwaliteit toen.
Ja, en de ex zit er ook nog steeds. Verhuizing uitgesteld tot 28 april. #kanjercoronaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die opgevoerde cavia van je ex?
Beste gif die er is.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit moment: braddie_dikke_buik_op_bank.gif
Vorige account zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem aan dat het seksen nog wel kanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, en de ex zit er ook nog steeds. Verhuizing uitgesteld tot 28 april. #kanjercorona
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nog een leuk boekje zoekt; Het instituut van Stephen King is een aanrader.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorige account zijn![]()
Ook toen was jij al een teringdebiel.
Ja, zo nu en dan. Moet toch wat. Zie mijn scharrel niet meer. Gvd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neem aan dat het seksen nog wel kan
Gelachen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
@:Caland bakt die tegenwoordig zelf in de airfryer.
Die kan ik ook wel waarderenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:16 schreef Caland het volgende:
Ik zag laatst wel weer een keer jorienvdherik posten in het Feijenoordtopic
Dat vraag ik mij bij vrijwel iedereen af.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af wie de persoon is achter @:elan
Oh ook bij mijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij bij vrijwel iedereen af.
Als je wat vaker bij je moeder op bezoek kwam dan had je ons allemaal al ontmoetquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij bij vrijwel iedereen af.
Mag ik niet meer komen maat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je wat vaker bij je moeder op bezoek kwam dan had je ons allemaal al ontmoet
lolquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
Er is ooit een pizza besteld voor jorien en toen had zn moeder zijn account overgenomen
Mooi was die tijd
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat boeit mij echt dan weer geen ene tyfus.
Loop ff naar beneden. Kun je het meteen regelenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel als we voor onlogisch 2 kapsalons bestellen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
Er is ooit een pizza besteld voor jorien en toen had zn moeder zijn account overgenomen
Mooi was die tijd
Ja ik zat al te wachten op een dm/pm.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandige keuze om te liegen, anders blijft hij de hele avond janken.
Lekker daten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland zou ik ook wel eens een biertje mee willen drinken in betere tijden.
Ik kan hem evengoed nog versturen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik zat al te wachten op een dm/pm.
Doorgaans niet nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet elke afspraak met een man is meteen een date, Buitendam.
Je wilt eerst weten hoe hij eruit ziet?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet elke afspraak met een man is meteen een date, Buitendam.
Ga denk ik wel weer sneekweek dit jaarquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland zou ik ook wel eens een biertje mee willen drinken in betere tijden.
Dat is mij doorgaans te druk, sorry.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga denk ik wel weer sneekweek dit jaar
Breken we met @:rensajacied de hele tent af
Ik ga mijn best doen om deze score te behoudenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:25 schreef GGMM het volgende:
Geen note gegeven omdat ik 666 zo grappig vind.
niet geluktquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om deze score te behouden
Mooi, dan komen @JanCees en ik dichterbijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om deze score te behouden
https://www.hln.be/in-de-(...)r-aan-huis~a32a7eee/quote:Het gerecht in Mechelen heeft twee mogelijke drugsdealers opgesloten in de gevangenis. Het gaat om een Mechelaar (32) en een vermoedelijke bovendealer (24) uit Brussel. Opmerkelijk is dat de twee werden aangetroffen in het huis van een afnemer. Iets wat volgens anonieme bronnen steeds vaker voorvalt. Door de coronacrisis lijken dealers hun drugs steeds vaker aan huis te leveren.
Superhartjequote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk leuk aan BNW?
Is alweer wegquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
VUILE KLOOTZAK
@:ggmm verwijder die note
Wtf is een bovendealerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:27 schreef DonRaja het volgende:
@:caland
[..]
https://www.hln.be/in-de-(...)r-aan-huis~a32a7eee/
Eigen huis bedoelen ze daarmee denk ik?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf is een bovendealer
En vrijwel elke dealer levert aan huis toch?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf is een bovendealer
En vrijwel elke dealer levert aan huis toch?
Een soort tussen Top Boyquote:Bovendealer
De drugs en het geld werd in beslag genomen. De twee werden opgepakt door de politie. Na hun voorleiding bij de onderzoeksrechter bleek één van hen een lokale dealer te zijn die de bewoonster kwam bevoorraden. De andere aanwezige zou een mogelijk bovendealer van de lokale dealer zijn.
Superhartjequote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk leuk aan BNW?
Niet veel meer in elk geval.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt toch ook complottheorieën in je hoofd?
Als ik er mee bezig ben kan ik goed paranoïde worden met een juiste hoeveelheid hasj ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt toch ook complottheorieën in je hoofd?
Die boektip had je al gegeven. Verder heb ik nooit gezegd dat het hier niet gezellig is.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Elan vond het hier niet gezellig, ik geef hem uit de goedheid van mijn hart een boektip maar hij reageert er niet eens op. Ik ben klaar met die man.
Leugens.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Die boektip had je al gegeven. Verder heb ik nooit gezegd dat het hier niet gezellig is.
Nouja, je zei een paar dagen terug dat je het nieuwe boek van Stephen King ging halen.quote:
Maar de tip die ik net gaf is niet zijn nieuwste boek.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja, je zei een paar dagen terug dat je het nieuwe boek van Stephen King ging halen.
Dat doe je doorgaans niet als je van mening bent dat het een enorm kutboek is.
Die Belg mot van mijn posts afblijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bericht 0% gewijzigd door DonRaja op 31-03-2020 21:37:00
Gedraag je eens, max.
Bakkesquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Belg mot van mijn posts afblijven.
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef Doublepain het volgende:
@:scrummie2.1
https://www2.meethue.com/(...)it-e27/8718699673345
Hoe werkt dit eigenlijk, als je hem via de app uit wil doen, staat de schakelaar nog steeds aan toch?
Huhquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:34 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga weg. Jullie pesten weer. Aangezien GGMM er ook aan mee doet neem ik revanche.
Blijft toch gewoon een derdewereldland, dat Belgiëquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:43 schreef DonRaja het volgende:
Extra camera toezicht, drones die rondvliegen en controleren of mensen ongeoorloofd buiten zijn, lockdowns, boodschappen op rantsoen, grenzen dicht. Wanneer zijn wij precies verhuisd naar de Sovjet Unie van de jaren '60...
Ik ben er klaar mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:43 schreef DonRaja het volgende:
Extra camera toezicht, drones die rondvliegen en controleren of mensen ongeoorloofd buiten zijn, lockdowns, boodschappen op rantsoen, grenzen dicht. Wanneer zijn wij precies verhuisd naar de Sovjet Unie van de jaren '60...
Daarom is dit voor proleten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef Doublepain het volgende:
@:scrummie2.1
https://www2.meethue.com/(...)it-e27/8718699673345
Hoe werkt dit eigenlijk, als je hem via de app uit wil doen, staat de schakelaar nog steeds aan toch?
Ik heb het over de maatregelen in Nederland...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft toch gewoon een derdewereldland, dat België
@:kapiteintje
Merk er vrij weinig vanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het over de maatregelen in Nederland...
Er wordt niet gecontroleerd hier of mensen ongeoorloofd buiten zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou best nog een poosje kunnen blijven thuiswerken. Ik mis wel het voetballen, actief en passief.quote:
Drones die controleren?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wordt bij ons gelukkig gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
Al moest ik vanmiddag opeens mijn eigen karretje schoonmaken in de appie
wtf echtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
Al moest ik vanmiddag opeens mijn eigen karretje schoonmaken in de appie
Ik zag zoiets op de FP staan... Dat is eigenlijk hetzelfde als: 'het hep op feesboek gestaan' waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt niet gecontroleerd hier of mensen ongeoorloofd buiten zijn.
Welke boodschappen zijn er op rantsoenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:43 schreef DonRaja het volgende:
Wij werken nu 3 of 4 weken volledig thuisquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou best nog een poosje kunnen blijven thuiswerken. Ik mis wel het voetballen, actief en passief.
ik mis het ook ergquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou best nog een poosje kunnen blijven thuiswerken. Ik mis wel het voetballen, actief en passief.
Ja hier eerst ook maar daar wordt blijkbaar ook al op bezuinigdquote:
Morgen 1 april, toch een lekkere dag om thuis te werken. (normaal wil vrijwel iedereen wel deels thuiswerken maar nu het verplicht is opeens niet meer)quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij werken nu 3 of 4 weken volledig thuis
Vind het eerder wel opvallend dat iedereen daar helemaal klaar mee is al.
Is toch ook echt geen reet aan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook eigenlijk niet. Het enige klote is de zondag, dan zijn de supermarkten in België dicht en de grens naar NL is gesloten voor niet-essentiële verplaatsingen. Blijkbaar is zeeuwse bolussen halen bij de Appie geen essentiële verplaatsing.quote:
Wanbeleid.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hier eerst ook maar daar wordt blijkbaar ook al op bezuinigd
En de overheid doet niks
Klopt, maar ik had verwacht dat ik daar op een later moment pas last van zou krijgenquote:
Komt omdat je voor de rest geen kut meer kan, als je nou kon sporten, winkelen, uitgaan...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
En ze zitten nu 24 uur per dag opgescheept met een kutwijf en coronakinderen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt omdat je voor de rest geen kut meer kan, als je nou kon sporten, winkelen, uitgaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |