Die kan ik ook wel waarderenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:16 schreef Caland het volgende:
Ik zag laatst wel weer een keer jorienvdherik posten in het Feijenoordtopic
Dat vraag ik mij bij vrijwel iedereen af.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af wie de persoon is achter @:elan
Oh ook bij mijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij bij vrijwel iedereen af.
Als je wat vaker bij je moeder op bezoek kwam dan had je ons allemaal al ontmoetquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij bij vrijwel iedereen af.
Mag ik niet meer komen maat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je wat vaker bij je moeder op bezoek kwam dan had je ons allemaal al ontmoet
lolquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
Er is ooit een pizza besteld voor jorien en toen had zn moeder zijn account overgenomen
Mooi was die tijd
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat boeit mij echt dan weer geen ene tyfus.
Loop ff naar beneden. Kun je het meteen regelenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel als we voor onlogisch 2 kapsalons bestellen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
Er is ooit een pizza besteld voor jorien en toen had zn moeder zijn account overgenomen
Mooi was die tijd
Ja ik zat al te wachten op een dm/pm.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandige keuze om te liegen, anders blijft hij de hele avond janken.
Lekker daten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland zou ik ook wel eens een biertje mee willen drinken in betere tijden.
Ik kan hem evengoed nog versturen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik zat al te wachten op een dm/pm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |